Jump to content

Enchant Hack(kirios se poli highrate servers)


Recommended Posts

gia sas, opos fenete apo ta post m ime kenourios edw epidi exw bare8i na psaxnw forum kai apo kai apo ki na trww tzampa ton xrono m apofasisa na kanw ena post sto opio opos exi l2 programata i kseri kapia bug as ta postari edw.... kirios gia highrate servers kai mono enchant programs an ginete ...

 

 

 

 

 

ty

Link to comment
Share on other sites

Koita den 8a sou apanthsw gt exoume k kapoio epipedo alla se epipedo mhden 8a sou lega an 8es k kamia pipoula...

Oxi, an 8es pes re file.. Oloi edw vazoun 500 post otan vriskoun kati, anoigoun syzhthseis gia enchant hacks, lunoun to kypriako meta apo poly kopo gia na rxesai esy me 1 post na ta zhtas!

 

Ok.. katse na pw thn ncsoft na buggepsei to l2 gia na sou pw kana hack. Twra se ligo erxomai.

 

Edit: Np

Link to comment
Share on other sites

nai re file na dw activity kai oxi ta idia member na postaroun na simatasxo kai gw ok?

mi m to pezis eksipnos omos epidi exis posa post.... egw twra molis ema8a gia to site afto gt pote m den exw xrisimopiisi pousties sta game....

 

as dw egw replies kai na se sigouros 8a ime stadar member sto forum

Link to comment
Share on other sites

Psilogamame to topic alla.. ta post mou einai mhdenika k dn to kanw gia to post count or smthg..

K oute eksypnos to paizw gt fantasou na xtizeis ena forum, epityxws, na xeis kosmo, na vazeis kapoio hide sta post k na rxete o 0 post k na s zhtaei ta cheats p esy me dyskolia ekatses k egrapses me 500 post count.

 

Ase re file, erxeste me 1 post k zhtate mallia...

Ase p o ka8e new member zhtaei paraloga pragmata xwris na xei psaksei kan.

Ela twra mi leme mlkies..

Link to comment
Share on other sites

Akrivos Kai o mariosGr kapia stigmh ixe ena post count,ama ta zitage ola apo tote p 3ekinise tora posa tha eixe?1 ade to polu 2...so katse psaxe boitha dine k alla k meta tha deis!

Link to comment
Share on other sites

File to exw pei polles fores, dn peirazei omws tha to ksanapw, dn uparxoun BUGS gia Enchant....An eisai tuxeros tha s paei...An se thelei pou lene tha s paei...Auto pisteuw egw!

Link to comment
Share on other sites

den xalarwnete kai ligo?

Koita den 8a sou apanthsw gt exoume k kapoio epipedo alla se epipedo mhden 8a sou lega an 8es k kamia pipoula...

Oxi, an 8es pes re file.. Oloi edw vazoun 500 post otan vriskoun kati, anoigoun syzhthseis gia enchant hacks, lunoun to kypriako meta apo poly kopo gia na rxesai esy me 1 post na ta zhtas!

 

Ok.. katse na pw thn ncsoft na buggepsei to l2 gia na sou pw kana hack. Twra se ligo erxomai.

 

Edit: Np

 

tha mporouses na tou apantiseis ena aplo oxi i na kanei search kai na teleiwnei i istoria k oxi na peis tosa.

nai re file na dw activity kai oxi ta idia member na postaroun na simatasxo kai gw ok?

mi m to pezis eksipnos omos epidi exis posa post.... egw twra molis ema8a gia to site afto gt pote m den exw xrisimopiisi pousties sta game....

 

as dw egw replies kai na se sigouros 8a ime stadar member sto forum

 

oso gia sena giauto ton logo iparxei to search panw de3ia mathe k ligo tin leitourgia tou k min kaneis axrista posts.

auta.

 

ps: pleon encharting exploits den paizoun alla kai na epaizan pisteueis oti tha sou elegan?isws...lew ISWS me kana pm.

 

Link to comment
Share on other sites

Koita den 8a sou apanthsw gt exoume k kapoio epipedo alla se epipedo mhden 8a sou lega an 8es k kamia pipoula...

Oxi, an 8es pes re file.. Oloi edw vazoun 500 post otan vriskoun kati, anoigoun syzhthseis gia enchant hacks, lunoun to kypriako meta apo poly kopo gia na rxesai esy me 1 post na ta zhtas!

 

Ok.. katse na pw thn ncsoft na buggepsei to l2 gia na sou pw kana hack. Twra se ligo erxomai.

 

Edit: Np

xaxaxa
Link to comment
Share on other sites

to mono gnwsto bug p douleue se arketous server gia enchant(k peite oti 8elete)htan na varas npc guard k na xwneis to oplo^^eixa paei arketa oplakia +16,den htan to chance 100%,nomizw oti anevaine apla to chance arketa,isws htan k tuxh apla who knows..

Link to comment
Share on other sites

to mono gnwsto bug p douleue se arketous server gia enchant(k peite oti 8elete)htan na varas npc guard k na xwneis to oplo^^eixa paei arketa oplakia +16,den htan to chance 100%,nomizw oti anevaine apla to chance arketa,isws htan k tuxh apla who knows..

Epidi k egw to ekana gia poly se enan server me enchant rates 55% kai nomiza oti petixenan epidi to ekana ala meta to katalava oti einai apla tixi..Gia mena prosopika einai 100% etsi ala einai dikia m gnomi..
Link to comment
Share on other sites

Koita den 8a sou apanthsw gt exoume k kapoio epipedo alla se epipedo mhden 8a sou lega an 8es k kamia pipoula...

Oxi, an 8es pes re file.. Oloi edw vazoun 500 post otan vriskoun kati, anoigoun syzhthseis gia enchant hacks, lunoun to kypriako meta apo poly kopo gia na rxesai esy me 1 post na ta zhtas!

haahhahaha

 

Ok.. katse na pw thn ncsoft na buggepsei to l2 gia na sou pw kana hack. Twra se ligo erxomai.

 

Edit: Np

Link to comment
Share on other sites

File to exw pei polles fores, dn peirazei omws tha to ksanapw, dn uparxoun BUGS gia Enchant....An eisai tuxeros tha s paei...An se thelei pou lene tha s paei...Auto pisteuw egw!

 

Pote min les pote XxRxX...kai omos iparxei kai pianei se olous tous servers(L2J)...to bug me to wh ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...