Jump to content

Simvoules Gia Enan epituximeno server


Recommended Posts

Loipon 8a sas pw merikes sumvoules gia enan epituxxiomeno server  ;D

 

Gia Pack sas protinw  afto tou lightmagik...me polla Custom Kai kali prostasia!!!

Topic: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=21492.0

Download: http://rapidshare.de/files/39156763/Preconfigured_IL_Pack_by_lightmagik.rar.html

Meta pou 8a ftiaxete ton server sas to kalytero poy 8a mporeite na kanete einai:

1)Na diafimisete ton server sas eite sto maxcheaters eite se alla forums h servers.

2)Na vreite enan empeiro Developer etsi oste na min uparxoun poli sovara provlimata.

3)8a sas xreiastei mia farm zone,poy mporeite na thn ftiaxete monoi sas apo edw: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=70679.0

4)Gia na mazepsei kosmo o server sas prepei na grafteite sto hopzone & sto topzone alla kai kapoy alou an exete thn dinatotita.

5)Gia ta rates tou server sas protinw XP & SP x1000 safe/max 5 25 80%

6)An exete custom weapons i armors valte ena raid boss opos to Baium as poume na exei sthn droplist tou ta custom sas kai kante spawn to boss sas se mia farm zone.

7)Oson afora tous GMs sas protinw namin vazete mono filarakia sas alla empeirous Gm oi opoioi na einai ka8hmerina

online.

8)otan o server sas exei online peripou 50 - 60 atoma kathimerina anoixte kai deutero server(Sas protinw Faction)

9)Molis o server sas ftasei ta 100-150 atoma metaferete ton server sas se mia etairia hosting kai noixte ta donates.

10)Parte protoboulies apo monoi sas kai ginete protoporoi ;D

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Diafono apolitos me ayto pou egrapses o ka8e user kseri ti na kanei ..posa rate na ton exei.. Gt donate an einai plousios o user den xreiazete..Oxi oti diafono se ola...Diafono 800%Stou lightmagik pack maresei o titlow s enas epitiximenow server gia na einai epeitiximenos prepei na kaknei eclipse + manual to pack kai na arxisei apo to 0 8elei dior8oseis :)

Filika Killer_09

Link to comment
Share on other sites

simfono sxedon me ola apo ayta pou les ektos apo to packet tou lightmagic den exi kamia prostasia akoma kai annoucement piani me phx  kalitera na paris kana packet tis dot kai na to ftia3is monos sou

Link to comment
Share on other sites

ti milas gia triple post stfu gt 8a stn kliso tn server skaton00ba

koita gia na mn sou gamisw kamia panagica katse kala k an 9es na m ton kliseis edo eimai perimenw me ta xilia alla prose3e mn m klaseis to de3i k pare3igi9i to aristero k ela kane m aera \

@on-topic vlepw poios einai to noob;) keep up florako

Link to comment
Share on other sites

keep up na peis st mana so0 flore  0x0oax0oa karma-2 toso n00baki  8a ise ade tora trava na klafteis st mano0la perimenei kalo m ade gie m ade

otan ma8eis na kaneis swsta tote kane reply niwse apo l2 k meta eisai sto kalutero forum k m cena mesa to forum gamietai ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock