Jump to content

Grigoro L2 sto pc sou kai...


Recommended Posts

Exw na sas protinw ena grigoro L2 sto pc sas anti na katevazete 12 wres kai tetia...

 

Ena poly aplo pate sta mediamark i se allo ilektroniko katastima kai agorazete ena USB 8 gb 14,99$

istera pate  se ena internet cafe kai vazete to USB mesa.

Vriskete ton fakelo pou eine to lineage 2 Gracia (px) kai to kanete (cut) sto USB se 20 lepta to Lineage Ginete diko sas meta aplos pernate to l2 apo to USB sto pc sas

 

Gia opion tora exi megali tsepi ;D

pernei ena e3oteriko skliro disko kai mia tsantoula (na vali to e3oteriko skliro)

meta pernate to kalodio sto pc kai aploustata pernete oti pexnidia exi to internet cade  :-X

 

Kai allo ena se sxesi me ta usb 

 

An se kapion den doulei to Lineage [shadow=red,left](opos se emena)[/shadow] exi to USB tou i to e3oteriko skliro exontas to lineage mesa , kai anti na to kanete copy paste sto pc aplos to anigete idi apo to usb - e3oteriko skliro

 

Kalo Game

 

Euxome na sas aresan i idees mou

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

vsk den ekana to topic sena pou to 3ereis kai den xriazete na grafis vlakies !

 

Dn lew vlakies .. apla apo tin stigmi p kapios exei vrei auto to site simenei oti exei psaxtei .. kai oti dn einai noobas.. ---Tespa .. gia kapious p dn keroun...!!

Link to comment
Share on other sites

Dn lew vlakies .. apla apo tin stigmi p kapios exei vrei auto to site simenei oti exei psaxtei .. kai oti dn einai noobas.. ---Tespa .. gia kapious p dn keroun...!!

 

berdepses ligo malon se pou vriskese ... emis milame gia USB kai oxi gia site... kai to sigekrimeno me mena topic den to exei kanei kaneis!!!

Link to comment
Share on other sites

berdepses ligo malon se pou vriskese ... emis milame gia USB kai oxi gia site... kai to sigekrimeno me mena topic den to exei kanei kaneis!!!

Min viazese otan grafis.....Kai an ekana lathos soz.. Kai an eides kala ti egrapsa sto telos.. --Gia kapious p dn kseroun ..

Link to comment
Share on other sites

1 ora na pas media market.. An einai konta ligotero .. 2 ores na valeis sto net .. ade na katseis kiolas .. kian einai makria to net.. =15 euro kai 3,5 euro to net .. Tsaba lefta??.. alla gia autous p exoun idi usb aksizi .. vsk kai egw auto kanw panta me opiodipote game.. paw kai to kanw copy. :D ^^

Link to comment
Share on other sites

gt omws na plirwseis afou mporeis na to katevaseis!

kai kapios pou den kserei eipes tha vrei pio efkolo to download

apo to na agorasei kai na paei internet cafe na plirwsei kai ekei

kai na to parei.

Sumfono .. alla egw o exw konta m net cafe kai exw kai usb ,paw kathome mia oritsa ,pezw Cs kai kanw copy :D
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock