[CS][Share] Fighter FX 7.2 Multihack [NONSTEAM ONLY]

Hax0r

• 2 weeks later...

why do i need 50 post to get to look at it :?(

can somebody with 50 or more post copy and paste the info so i wouldnt spam for post because i really really need help with how to use fighter fx

wait is this illegal

this is too much. 3ple post.

Can some1 say me what that post includes?pls..

greek : an ginete kapios na m pei ti ine to fighter fx..t kanei ..k an gnt na m dwsei link..!

Please guys...

Sas prkl...

Aimbot, Wallhack, No Smoke/Flash + + + +

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Re sis mporei na mou pei kapoios ta steps gia na pexei to fighter fx 7.2?eixa valei kai paliotera to fighter fx 4(se xenous server panta)alla den 8umamai ta steps.

mexri twra exw katevasei to fighter fx 7.2 kai egw valei to fighterFX.dll sto: C:\Program Files\Steam\steamapps\myaccount\counter-strike\cstrike\dlls..episis exw valei sto fighter ekei pou leei userFFX.cfg exw kanei paste to configuration mou sto cs!Meta patisa idiotites sto eikonidio tou Cs kai evala to -applaunch 10 sto parameters(tou fighter)..paw na mpw sto paixnidi me to hack kai mou leei injecting kai molis bainei to cs feugei to eikonidio(pou eixe to sima tou kindinou otan ekane inject)kai mono i si for(C4) exei to sxima pou exei to fighter(auto to tetragwnaki kai tin koukiditsa)tpt allo den exei tetoio sxima..kai den douleuei oute to delete oute to insert oute to F12 oute tpt..xerete ti paizei??KAPOIOS POU NA XEREI AKRIVWS TA STEPS GIA NA DOULEPSEI NA MOU TA PEI PLZ>>>PLZ<<<!!!

English only.Thanks,

-Blane