[CS][Share] Fighter FX 7.2 Multihack [NONSTEAM ONLY]

Hax0r

• 1 month later...

@Fader the hack doesn't publish its self, unless you choose it to be done

@anath3ma it still works on some servers...(talkin' about non-steam)

lol... dn to eftia3e o hax0r to hack, xalaroste ligo me ta gz, san polu na agxoneste na anebei to post count sas.

BTW to pragmatiko hack (http://www.darkcheats.org/) einai stin ekdosi 8.1 EINAI 100% VAC2 proof kai kostizei 200euro i ekdosi me aperioristes anaba8miseis. Oriste enas pliris katalogos twn dunatotitwn autou tou hack:

http://www.darkcheats.org/foros/fighterfx.php (exei kai anti-kick, i xara tou admin)

Einai to kalutero cs hack pou uparxei, alla kata tin gnwmi mou, osoi paizoun cs me hacks einai oi apolutoi noobs. Den mporeis na xareis to paixnidi, ante na to baleis gia plaka mia-dio fores, i gia na kaneis ekpli3i stous filous sou. Meta ginesai spastikos. Proswpika paizw stous TG servers, exoun polu plaka, alla dustuxws uparxoun kai autoi pou paizoun me hack.

(mia mera sta web tis geitonias mou eida 3 12xrona na paizoun TG me ena wh kai ena a8lio aimbot pou eixe posa sec delay. Afou tous nikisa sto score (e kala!) ir8e o admin (pou itan tamias) kai tous ediw3e.)

Haxor bravo pou ekanes upload to hack edw pera, gt apo to cs-hacked den prokeitai na to breis kai na douleuei:PP

Palia to eixa dei sta mpc forums, alla twra pia oute ekei douleuei to link. ty

P.S.: Kamia fora otan dn exw ore3i na pai3w energopoiw to wh kai blepw poioi alloi paizoun me hack. Einai aplo: Se 1st person spec mode, 8a blepete na kanoun target (estw kai gia polu ligo) pisw apo toixous akribws ekei pou brisketai o antipalos. Roflol

//Edit: Sites are death... -- blooddog

• 1 month later...

pff ffx i have use all version of this cheat ffx7 7,1 hell edition but -beep-ing vac i hate u

lol No-Steam? Awww Whats the matter its  not fun on lan

Lostos simphono TO KALITERO HACK EINAI

it depends on what you mean by the word "lan"

Non-steam, aka steam with "steam_id_lan" is an illegal version of steam.It has got an advantage of playing 4 free in many servers...(most of them non vac secured)

• 2 months later...

it depends on what you mean by the word "lan"

Non-steam, aka steam with "steam_id_lan" is an illegal version of steam.It has got an advantage of playing 4 free in many servers...(most of them non vac secured)

you can play cs lan with hacks just open your steam account load cheat and play local whats the matter?

you can play cs lan with hacks just open your steam account load cheat and play local whats the matter?

You must have steam...