Jump to content

GR Official Spam Topic ☂


Maxtor
 Share

Recommended Posts

Oso elipa elpizo na kserete pou imouna rotiste ligo tis mamades sas mipos dikeouste kana epidoma politeknou prepei na to pianete.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να τον κάνω summon τώρα που ξαναμπήκε αυτό το σκουπίδι.

Link to comment
Share on other sites

Just now, `Rοmeο said:

Oso elipa elpizo na kserete pou imouna rotiste ligo tis mamades sas mipos dikeouste kana epidoma politeknou prepei na to pianete.

Χα χα τρελέ μου μόνος σου το σκέφτηκες; Εντάξει είχα κάποιες αμφιβολίες αν είσαι ο real αλλά τώρα μου έφυγαν.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MiraDBZ said:

Πάμε scribble; 

Μισό να συνδέσω το wacom tablet μου για full tryhard.

Edited by Xplicit7
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Xplicit7 said:

Χα χα τρελέ μου μόνος σου το σκέφτηκες; Εντάξει είχα κάποιες αμφιβολίες αν είσαι ο real αλλά τώρα μου έφυγαν.

 

Apo pote o mpampas egine `trele mou` ?

Edited by `Rοmeο
Link to comment
Share on other sites

Just now, `Rοmeο said:

 

Apo pote o mpampas egine `Dime mou` ?

Έλα θα πεις τίποτα σοβαρό τώρα ; Πες μας τι έκανες με την ζωή σου όλα αυτά τα χρόνια που έλειπες, πραγματικά με ενδιαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Xplicit7 said:

Έλα θα πεις τίποτα σοβαρό τώρα ; Πες μας τι έκανες με την ζωή σου όλα αυτά τα χρόνια που έλειπες, πραγματικά με ενδιαφέρει.

 

to sxolio to telioses re tsoglani?

Link to comment
Share on other sites

Just now, `Rοmeο said:

 

to sxolio to telioses re tsoglani?

Ναι σε αντίθεση με εσένα που απ'ότι φαίνεται το παράτησες γύρω στην 3η δημοτικού που γίνονται λίγο πιο αυστηροί οι δάσκαλοι με την ορθογραφία.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Xplicit7 said:

Ναι σε αντίθεση με εσένα που απ'ότι φαίνεται το παράτησες γύρω στην 3η δημοτικού που γίνονται λίγο πιο αυστηροί οι δάσκαλοι με την ορθογραφία.

 

Kai tora douleuis sta lidl me metaptixiako?

Link to comment
Share on other sites

Just now, `Rοmeο said:

 

Kai tora douleuis sta lidl me metaptixiako?

Όχι πουλάω αναβολικά σε βλάκες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disbaled AdBlock