Official Ovenuç® Flame topic (L2J Professionals)

xdem

Why do i evne try to help you understand something your brain cannot process. Once a retard always a retard.

milaei kai o pro #@$#@$#@$#@$#$#$ pou exei kanei 2-3 custom kai to pezi dev pou den xeri ti kanei to doAttack kai to doCas

POU ELEGE BGALE TO NULL KAI PIGENE KANEI TO SKILL TO PROMINENCE XORIS TARGET AN EXIS TO 8EO SOU KAI O TRYSKEL GELAGE kai sou edixna kai logs re pou tou ta elega kai sinexizis k milas? i mipos 8es na balo edw to log ?

milaei kai o pro #@$#@$#@$#@$#$#$ pou exei kanei 2-3 custom kai to pezi dev pou den xeri ti kanei to doAttack kai to doCast

dixtous ti aksizeis re mlka kai pare piso to award, des emena den exw award giati eimai skoupidi, -2 exw  :okey:

so trance is not dev because he didnt know the answer...

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=279515.msg2631199#msg2631199

The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.

The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.

you need to be 60 or more level

go level up and try again later

so trance is not dev because he didnt know the answer...

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=279515.msg2631199#msg2631199

you cant even see a null check so guess what your officially the lowest ranked developer which is "imma pay you if you code me something that gets me famous" :D

dixtous ti aksizeis re mlka kai pare piso to award, des emena den exw award giati eimai skoupidi, -2 exw  :okey:

den me apasxoli to award pistepse me.. kai eilikrina sou milaw eisai opos k o elfo einai den paradexete tipota kai to pezi xerolas exigiste mou swsta efoson kano la8os kai an ontos exete dikio tote nai re file 8a pw exo adiko otan omws erxontai atoma opos o elfo pou mou lei AFERESE APO TO DOATTACK TO NULL CHECK kai pigene castare to skill to prominence xoris target e oxi re file den to dexomai auto

Guest Elfocrash

POU ELEGE BGALE TO NULL KAI PIGENE KANEI TO SKILL TO PROMINENCE XORIS TARGET AN EXIS TO 8EO SOU KAI O TRYSKEL GELAGE kai sou edixna kai logs re pou tou ta elega kai sinexizis k milas? i mipos 8es na balo edw to log ?

[gr]Kolises ekei esu. Toso vlakas. Re malaka o Interpid sou eipe oti an castareis to aoe no target spell tou sorcer xwris target kai xwris to check gia na deis ti

tha ginei kai auto sou eipa kai egw na kaneis kai na to testereis. Poso vlakas dld panagia mou.[/gr]

you got meh

oso gia ton elfo pou ka8ete kai krazi gia na to pexi kapios prin ligo kairo ton eixa rotisi an asxolite me l2j akoma kai mou kanei egw asxoloume me extender off etixe auton ton kairo kai asxoli8ika me off kai tou to eipa kai pragmata einai gelio ( kai etixe na tou to pw..) apantisi den pira ekei pou to pezi xerolas stous allous giati asxoli8ike me project h5 kai oxi me il?

giati den mporei einai gia 2-3 customs kai tipota allo.. kai logia polla

[gr]Kolises ekei esu. Toso vlakas. Re -beep-a o Interpid sou eipe oti an castareis to aoe no target spell tou sorcer xwris target kai xwris to check gia na deis ti

tha ginei kai auto sou eipa kai egw na kaneis kai na to testereis. Poso vlakas dld panagia mou.[/gr]

DLD O INTREPID EINAI DEV? POU EIPE NA BGALO TO NULL CHECK APO TO DOATTACK POU DEN EXEI KAMIA SXESI ME TA SKILLS?

TO LES KAI DEN NTREPESE???????????????????? KAI LES EMENA BLAKA RE?

KAI TA EXETE BALI OLOI MAZI MOU EPEIDI EIPA OTI ENA GAMIMENO NULL EINAI AXRISTO EKEI? KAI O ALLOS DEN XERI TI KANEI TO DOATTACK KAI TO DOCAST?

DOULEUOMASTE REEEEEEE?

Cant see

Somebody was asking for 1 fix, he had a problem regarding summoning and shit, and I told him to use something else to calculate the range, but Ovenuç® have found 1 config, I think it was freya. So he's happy now.