Official Ovenuç® Flame topic (L2J Professionals)

xdem

Guest Elfocrash

oso gia ton elfo pou ka8ete kai krazi gia na to pexi kapios prin ligo kairo ton eixa rotisi an asxolite me l2j akoma kai mou kanei egw asxoloume me extender off etixe auton ton kairo kai asxoli8ika me off kai tou to eipa kai pragmata einai gelio ( kai etixe na tou to pw..) apantisi den pira ekei pou to pezi xerolas stous allous giati asxoli8ike me project h5 kai oxi me il?

giati den mporei einai gia 2-3 customs kai tipota allo.. kai logia polla

yes because L2H5 is so smaller and simpler than IL that you are the master of and i cant work on. Oh god..give me a rope.

yes because L2H5 is so smaller and simpler than IL that you are the master of and i cant work on. Oh god..give me a rope.

[gr]Kolises ekei esu. Toso vlakas. Re -beep-a o Interpid sou eipe oti an castareis to aoe no target spell tou sorcer xwris target kai xwris to check gia na deis ti

tha ginei kai auto sou eipa kai egw na kaneis kai na to testereis. Poso vlakas dld panagia mou.[/gr]

DEN NTREPSE POU TO EIPES? APANTISE MOU EILIKRINA KAI BRIZETE EMENA OTI DEN EIMAI DEV GIA ENA NULL?

what the fuck doAttack has to do with skills anyway you freekin noob :D

As lordrex said:

http://www.l2jserver.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=28086&p=167460&hilit=WHAT+IS+NULL#p167460

what the -beep- doAttack has to do with skills anyway you freekin noob :D

As lordrex said:

http://www.l2jserver.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=28086&p=167460&hilit=WHAT+IS+NULL#p167460

who is lord_rex ? you? ahahahahahah

who is lordex? you? ahahahahahah

Lordrex is an l2jfree developer and owner of the l2emu unique pack which is merged from emu and jfree.

Guest Elfocrash

[gr]Kolises ekei esu. Toso vlakas. Re -beep-a o Interpid sou eipe oti an castareis to aoe no target spell tou sorcer xwris target kai xwris to check gia na deis ti

tha ginei kai auto sou eipa kai egw na kaneis kai na to testereis. Poso vlakas dld panagia mou.[/gr]

DEN NTREPSE POU TO EIPES? APANTISE MOU EILIKRINA KAI BRIZETE EMENA OTI DEN EIMAI DEV GIA ENA NULL?

Ok so if you think you are a dev show it. That's the purpose of the topic. Go for it. Show us your incredible work as a developer.

who is lordex? you? ahahahahahah

No. He is a decent developer you should know about.

Ok so if you think you are a dev show it. That's the purpose of the topic. Go for it. Show us your incredible work as a developer.

Let's make a contest  :happyforever:

Indeed, lets forget doAttack and doCast.

Ovenuc claim ur reward back, prove them ur knowledge

No. He is a decent developer you should know about.

telika exoune dikio pou lene min ta bazis me ili8ious 8a pesis sto epipedo tous kai 8a se nikisoune exoune dikio se ola oi parimies

elfo eilikrina sou milaw se eixa gia kalo paidi alla eisai gelios kai trampoukos pou nomizeis oti ta xeris ola den xeris tipota apla eisai ena pioni xekinises apo client moding ekanes 2-3 customs kai to pezis dev perimenw me anipomonisia ton server sou kapote eno8ikane oloi oi devs tou mxc se enan server.. kai tous ton eklisa mono me phx eitane kai o kidzor mesa  to topic iparxi akoma kapou edw mesa sto xaos.. na doume ton diko sou.

Ovenuç® can you code me some instances?

You are an amazing developer.

:lied:

esi milas? :) miso na xiso ligo to kato meros mou gia na dw an eisai akoma trixa..

telika exoune dikio pou lene min ta bazis me ili8ious 8a pesis sto epipedo tous kai 8a se nikisoune exoune dikio se ola oi parimies

elfo eilikrina sou milaw se eixa gia kalo paidi alla eisai gelios kai trampoukos pou nomizeis oti ta xeris ola den xeris tipota apla eisai ena pioni xekinises apo client moding ekanes 2-3 customs kai to pezis dev perimenw me anipomonisia ton server sou kapote eno8ikane oloi oi devs tou mxc se enan server.. kai tous ton eklisa mono me phx eitane kai o kidzor mesa  to topic iparxi akoma kapou edw mesa sto xaos.. na doume ton diko sou.

esi milas? :) miso na xiso ligo to kato meros mou gia na dw an eisai akoma trixa..

re man1to edw sou pira tin database enw tin ixes anevasei sto 4shared gamw to l2jprim sou karagkiozi, kai empena ston l2cyber me admin kai gm kai milas esy gia phx ?

Guest Elfocrash

Threats for my server? Muahaha. L2phx is so 2009. you will get HWIDed before you even open the client.

Now stick to the challenge they throw. Catch the glove and show what you have. Do you? Or are you a complete chicken?