Jump to content

[PREVIEW] L2JPrim Gameserver


Recommended Posts

opa ebala la8os link http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=266562.0

 

xdem min me kaneis na psaxo pio poli se parakalw opote lixto edw k sou eipa me mena min tolmisis k xanasxoli8is.. tis magkies sou allou

 

kali prospa9ia to npc to eftiaksa apo tin arxi kai itane ipervolika aplo code

Link to comment
Share on other sites

kali prospa9ia to npc to eftiaksa apo tin arxi kai itane ipervolika aplo code

 

ntaxi ok den me pi9is  [2011] http://pastebin.com/V0zmw2xF

 

egw sou ebala apodixis esi ti mporeis na balis gia ta legomena sou? [logia]?? mpouxtisame...

Link to comment
Share on other sites

epidi etixe na exoun to idio name? OK

 

etixe to 2011 k to 2013 PETIXE!!!! pios eisai re file pou skeftikes to idio name 8a mporouses na to balis mesa sto L2NpcInstance me command xoris na xriazete kan new instance alla esi ebales akrivos to idio name...!

 

P.S DEN ME  PI8IS!

 

alla eipame eisai toso pro dev pou barenis to source me new instance gia 10 lines code sorry  :good sir: :good sir: :good sir: :good sir:

Link to comment
Share on other sites

8a mporouses na to balis mesa sto L2NpcInstance me command xoris na xriazete kan new instance...!

 

 

feremou enan sovaro developer na ipostiri3ei to epixirima afto kai egw kanw emoquit

Link to comment
Share on other sites

feremou enan sovaro developer na ipostiri3ei to epixirima afto kai egw kanw emoquit

 

file den me pi8is QQ sou min psaxnis dikaiologies kanenas den milise meta to share as milisi kanenas 8a bgalis kai la8os ta matia mas?

Link to comment
Share on other sites

?

 

 

den pi8is ela efiges apo auto to topic opws eisai...

 

pes m ena logo pou me 10 lines code ekanes new instance efoson eisai toso pro pou mporeis na spasis to diko mou security kai ektos autou ebale to idio name me kati pou eixe ginei share to 2011 aitilogise mou ta auta k 8a sou pw ok..

Link to comment
Share on other sites

ise xazouli, kai kala poulas pack a3ias 300e kai den vlepeis oti to code tou npc mou einai ipervolika aplo gia na to exw kanei leach.

2o zita mou na ftiaksw ena npc na kanei oti 9es den me endiaferei kai pame stixima gia to ti 3erw kai den 3erw.

 

Link to comment
Share on other sites

ise xazouli, kai kala poulas pack a3ias 300e kai den vlepeis oti to code tou npc mou einai ipervolika aplo gia na to exw kanei leach.

2o zita mou na ftiaksw ena npc na kanei oti 9es den me endiaferei kai pame stixima gia to ti 3erw kai den 3erw.

 

 

sou eipa prin kati se grafo den me apasxolis mou eisai agnwstos den asxoli8ika mazi sou alla esi me mena...

eida 1 douleia sou share apo to 2011 auto se kanei leacher apo ekei kai pera dixe mou dika mou leach k tote 8a to bouloso opws 8a kaneis k esi twra...den xanamilaw...

Link to comment
Share on other sites

Sugnwmh pou sas to xalaw, alla to nexus to exw spasei edw kai kairo, exw kai proofs apo to source code kai images dialexte :D

spaei auto leme
Link to comment
Share on other sites

Sugnwmh pou sas to xalaw, alla to nexus to exw spasei edw kai kairo, exw kai proofs apo to source code kai images dialexte :D

 

den spaei re ti les, to pedi sto analise me epistimoniko tropo... :dat:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...