Jump to content

[PREVIEW] L2JPrim Gameserver


Recommended Posts

ahahhahahahahahhahahahhhahahhahahahahah me  ekanes k dakrisa eilikrina sou milaw

k mono pou asxoloume mazi sou (-beep-ia mou) tin exeis dei pl xerolas k stin teliki den gnwrizis tpt.. apla kaneis pos gnwrizis..

 

ise xazos re file, epd den pira to meros sou me 9eoreis skoupidi , katalavenw milaw me 3erokefalo 15xrono. Telos sizitisis. be happy me to proffessional security sou

Link to comment
Share on other sites

pados enhmerotika sas plirofwro kai kirios ton ovenus pos to nexus spaei kai sxetika eukola!

 

auto

 

ola spane omws otan milame gia L2PcInstance pou to exo kanei me implements wste na min mporei na figi to code DEN GINETE MOU TO PEZI EXIPNOS XORIS NA EXEI DEI TO CODE K APLA MILAEI!

 

ise xazos re file, epd den pira to meros sou me 9eoreis skoupidi , katalavenw milaw me 3erokefalo 15xrono. Telos sizitisis. be happy me to proffessional security sou

 

eisai blakas file k den milas me 15xrono pistepse me..

se paratiro edw kai kero k pigenis apo ka8e topic k afinis ena comment tou idous egw k allos kanenas auto me exei ekneurisi tromera..

an 8es na to pezis istorias bres topics ektos ton diko mou katanoitos?

Link to comment
Share on other sites

ahahhahahahahahhahahahhhahahhahahahahah me  ekanes k dakrisa eilikrina sou milaw

k mono pou asxoloume mazi sou (-beep-ia mou) tin exeis dei pl xerolas k stin teliki den gnwrizis tpt.. apla kaneis pos gnwrizis..

Koitakse an to kaloskeuteis,ekanes ena topic xwris aksia me ena video pou deixneis to gameserver pou eftiakses xwris na thes na to kaneis share oute tpt apla to deixneis,opote AN to kaloskeuteis,den einai o monos pou kanei pws gnwrizei ;)

Peace

Link to comment
Share on other sites

Koitakse an to kaloskeuteis,ekanes ena topic xwris aksia me ena video pou deixneis to gameserver pou eftiakses xwris na thes na to kaneis share oute tpt apla to deixneis,opote AN to kaloskeuteis,den einai o monos pou kanei pws gnwrizei ;)

Peace

 

ma egw dixno tin douleia mou den krino tin douleia kanenos to nexus to ekane kanenas share? oxi... egine diafimisi.. ti eipes k esi twra?

 

re exete logiki i oxi?

Link to comment
Share on other sites

ola spane omws otan milame gia L2PcInstance pou to exo kanei me implements wste na min mporei na figi to code DEN GINETE MOU TO PEZI EXIPNOS XORIS NA EXEI DEI TO CODE K APLA MILAEI!

 

eisai blakas file k den milas me 15xrono pistepse me..

se paratiro edw kai kero k pigenis apo ka8e topic k afinis ena comment tou idous egw k allos kanenas auto me exei ekneurisi tromera..

an 8es na to pezis istorias bres topics ektos ton diko mou katanoitos?

 

still a trash code, den me pi9eis

Link to comment
Share on other sites

still a trash code, den me pi9eis

 

8a sto pw apla stis "mpales mou" den 8elw na se piso se grafo sta @@ mou aplo k katanoito sou eipa me mena den 8a xanasxoli8is gt 8a ma8o gia sena k meta den 8a eimai to 15xrono pou perimenis..

 

P.S an den se pi8o gia auta pou eipa rota tous palious ;)

Link to comment
Share on other sites

ma egw dixno tin douleia mou den krino tin douleia kanenos to nexus to ekane kanenas share? oxi... egine diafimisi.. ti eipes k esi twra?

 

re exete logiki i oxi?

to nexus aksizei polla lefta gia pio logo kapios na to kanei share ?

 

tespa topic moved kai vale ena tag sto title sou

 

[Preview] i kati tetio krerw gw

Link to comment
Share on other sites

8a sto pw apla stis "mpales mou" den 8elw na se piso se grafo sta @@ mou aplo k katanoito sou eipa me mena den 8a xanasxoli8is gt 8a ma8o gia sena k meta den 8a eimai to 15xrono pou perimenis..

 

P.S an den se pi8o gia auta pou eipa rota tous palious ;)

 

stin leei kai o nevermore omos toumpeki se afton, gg

Link to comment
Share on other sites

stin leei kai o nevermore omos toumpeki se afton, gg

 

otan poulaw to pack mou 200-300 k pistepse to iparxoune atoma pou to pernoune pios o logos na to kanoune share?

 

xdem pigene stin manoula sou na paris to galataki sou ante se fonazi ...

Link to comment
Share on other sites

otan poulaw to pack mou 200-300 k pistepse to iparxoune atoma pou to pernoune pios o logos na to kanoune share?

 

xdem pigene stin manoula sou na paris to galataki sou ante se fonazi ...

 

tora pantos prepei na anevei i timi me to Security pou evales

Link to comment
Share on other sites

tora pantos prepei na anevei i timi me to Security pou evales

 

pantos katalabame kati i oti eisai blakas... i oti exeis problimata k to pezis exipnos se ka8e topic pou blepis i  oti prospa8is na gineis kati edw mesa.. = wannabe..

 

 

kati akoma i doulies sou einai copy paste 8es apodixis.....

 

http://pastebin.com/V0zmw2xF kante search to -import net.sf.l2j.gameserver.model.actor.instance.L2ItemEnchanterInstance;

 

dite tin imerominia pou mpike ...  Untitled

BY: A GUEST ON JUN 1ST, 2011  |  SYNTAX: NONE  |  SIZE: 14.33 KB  |  HITS: 52  |  EXPIRES: NEVER

 

kai meta imerominia apo edw http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=266562.0

8a to sinexisoume akoma?

Link to comment
Share on other sites

an spasw kati to krataw gia parti mou kai den to kanw share ektos an 8elw na ekdigi8w kapion ...

pados tosa xrimata gia pack polla einai file mou xwris na kserw kan to pack sou ...

 

 

pados an ta arxeia sou ftasoun sta xeria mou pistevw pos mporw na to spasw auto pou eftiakses alla gia normal users einai kalo kai sigoura poli kalitero apo to nam in exeis tpt opos einai polla packs ekei eksw

Link to comment
Share on other sites

opa ebala la8os link http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=266562.0

 

xdem min me kaneis na psaxo pio poli se parakalw opote lixto edw k sou eipa me mena min tolmisis k xanasxoli8is.. tis magkies sou allou

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...