Jump to content

[PREVIEW] L2JPrim Gameserver


Recommended Posts

se ena to zitaei akire.. alios den 8a mporouse na trexi omg ti les?

 

den me niazei, pantos ena sosto protection 9a ixe to isValid krimeno pantou mesta files tou pack, terma i sizitisi retun true; kai exases

Link to comment
Share on other sites

den me niazei, pantos ena sosto protection 9a ixe to isValid krimeno pantou mesta files tou pack, terma i sizitisi retun true; kai exases

 

kala oti peis me epises leacher

 

den pezoume kana paixnidi gia na xaso...

Link to comment
Share on other sites

kala oti peis me epises leacher

 

den pezoume kana paixnidi gia na xaso...

 

toulaxiston paradextikes to la9os sou, den to perimena, anyway lock

Link to comment
Share on other sites

re exeis psixologika paradextika egw pote mou kanena la8os? EISAI TRAGIKOS PES MOU GT SINEXIZIS NA ME EXORGIZIS!

 

ela re vromiari salta katevase to video apo to yt rezilepses to forum

Link to comment
Share on other sites

kati pou kaneis den anefere (den ta diavasa ola) :troll: to protection einai sto gameserver WRAIA an ftasoun se shmeio na exoun prosvasi sto gameserver sou to protection eite to exeis eite oxi den se voh8aei se kati  :dat: xamenos o xronos sou pisteuw :okey:

Link to comment
Share on other sites

kati pou kaneis den anefere (den ta diavasa ola) :troll: to protection einai sto gameserver WRAIA an ftasoun se shmeio na exoun prosvasi sto gameserver sou to protection eite to exeis eite oxi den se voh8aei se kati  :dat: xamenos o xronos sou pisteuw :okey:

Ma to protection den einai gia auton ton logo...
Link to comment
Share on other sites

Giati to thewreite protection re magkes?Ti sxesi exoun ta files tou me to gameserver? : /

 

fantastite ti bacdoor exei mesa to pack tou, gia na ftasei se simio na prospa9isei na lockarei to gs... No Comments. kai to poulaei kai 200euro to skoupidi

Link to comment
Share on other sites

wraia peite mou tin xrisimotita autou tou code

 

ti den katalaves? to pc einai ikogeniako kai 9elei na min anigoun oi aloi ton server tou. :dat: :not bad:

Link to comment
Share on other sites

fantastite ti bacdoor exei mesa to pack tou, gia na ftasei se simio na prospa9isei na lockarei to gs... No Comments. kai to poulaei kai 200euro to skoupidi

Ti 200??? 10 tou dinw ante to polh 15!!
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...