Jump to content

[PREVIEW] L2JPrim Gameserver


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

tpt den dixni dikimase to protection pou perses pou les kanto mia atack an exis alo p pc lptop i akomi stin eteria pou ton exis kanoon epithesi gia na dis an doulebi tpot den mas dixnis me to video kqai ise kai se lathos section min prosbalese kasero ti sou leo

Link to comment
Share on other sites

tpt den dixni dikimase to protection pou perses pou les kanto mia atack an exis alo p pc lptop i akomi stin eteria pou ton exis kanoon epithesi gia na dis an doulebi tpot den mas dixnis me to video kqai ise kai se lathos section min prosbalese kasero ti sou leo

 

mia metafrasi gia kane se parakalw.

Link to comment
Share on other sites

les? gt to exo kanei me sha k polla alla opote anebase to ligo k an...

 

oti kai na exeis kanei, OTI kai na exeis kanei, to gameserver.java kai to .bat 9a ala3w kai 9a mpw kanonika, tora, gt na valeis pasword? exoun access sto pc sou atoma pou den prepei? kai na ixan, mporoun na kanoun tosa pola me ta files sou apo to na ani3oun to server. giauto lew

Link to comment
Share on other sites

oti kai na exeis kanei, OTI kai na exeis kanei, to gameserver.java kai to .bat 9a ala3w kai 9a mpw kanonika, tora, gt na valeis pasword? exoun access sto pc sou atoma pou den prepei? kai na ixan, mporoun na kanoun tosa pola me ta files sou apo to na ani3oun to server. giauto lew

 

eisai trampoukos me ta ola sou k to pezis exipnos xoris na xeris...

iparxoune 1 disekatomirio tropoi gia na sto kano kai to gameserver.java na kaneis decompile k na to dior8osis etsi wste na min zitaei to pass den 8a kataferis tipota... giati opws to pezis exipnos etsi k autos pou ftiaxni ena code analogizete to ti mporei na ginei... k den to bazi pote ekei tipota allo?

 

exei arxisi k mou tin baraei sta neura i alazonia sou k i iperopsia sou.. mazepsou..

Link to comment
Share on other sites

eisai trampoukos me ta ola sou k to pezis exipnos xoris na xeris...

iparxoune 1 disekatomirio tropoi gia na sto kano kai to gameserver.java na kaneis decompile k na to dior8osis etsi wste na min zitaei to pass den 8a kataferis tipota... giati opws to pezis exipnos etsi k autos pou ftiaxni ena code analogizete to ti mporei na ginei... k den to bazi pote ekei tipota allo?

 

exei arxisi k mou tin baraei sta neura i alazonia sou k i iperopsia sou.. mazepsou..

 

u made my day with dat, kita, den to lew gia kako, apla sou lew tin pasa ali9ia. Kai den iparxei logos na valeis pw sto GS kai kata defteron einai mono ikoniko, apo tin stigmi pou me ligo edit vgenei. Ara sou exw dosei idi dio poli kalous logous gia to poso asximi einai i doulia sou, Twra an to ekanes for fun paw paso.

Link to comment
Share on other sites

u made my day with dat, kita, den to lew gia kako, apla sou lew tin pasa ali9ia. Kai den iparxei logos na valeis pw sto GS kai kata defteron einai mono ikoniko, apo tin stigmi pou me ligo edit vgenei. Ara sou exw dosei idi dio poli kalous logous gia to poso asximi einai i doulia sou, Twra an to ekanes for fun paw paso.

 

telos panton nai esi pios eipame oti eisai....?

Link to comment
Share on other sites

telos panton nai esi pios eipame oti eisai....?

 

o trampoukos,e3ipnos kai alazonas,lul :dat:

 

esu o dev tou gnostou l2prim? meta kalitera security?

Link to comment
Share on other sites

o alazonas,lul :dat:

 

esu o dev tou gnostou l2prim? meta kalitera security?

 

auto to code den apoteli security gia gnwstes apoteli security gia aplous xristes pou pernoune to pack posa atoma iparxoune pou kleboune ta files ton alonon k anigoune serves... den eipe kanenas oti einai aprospelasto alla oxi k toso prospelasimo an exeresis oti o code briskete mesa sto L2PcInstance (ekei 8elw na se dw na pirazis to L2PcInstance)

 

alazis to gameserver,java 8a alaxis k to L2PcInstance?  :forever alone like a boss:

Link to comment
Share on other sites

Siga evales ena error sto L2PcInstance, ipervolika xazo, kai ta files pou kai kala 9a parei alos, 9a ntrapei na sou kanei leech (an exeis tpt a3ias eki mesa).

Kai kata defteron agorina mou me 2 lines code den kaneis security sta files sovarepsou min to sinexizeis

 

No, den 9a to ala3w, 9a paw kai 9a to vgalw apef9ias, 3 min ipo9esi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...