Ex-Guard Interlude Client Protection

i will crack it and share it as soon as I got 1 hour of free time, with a fast preview I've found its using a lolpacker and some NT routines that I will detour easily

when you do it if you do it, till then its a great protection

and not even premium adrenaline logs in server

i am glad that there are cheap decent options for antibot protection

and i dont know why you here trying to prove that is a fail protection

and everyone says the opposite, anyway i am not defending anyone just saying what i see from servers using this protection

and mine ofc

when you do it if you do it, till then its a great protection

and not even premium adrenaline logs in server

i am glad that there are cheap decent options for antibot protection

and i dont know why you here trying to prove that is a fail protection

and everyone says the opposite, anyway i am not defending anyone just saying what i see from servers using this protection

and mine ofc

are you retarded? any "anti-bot" can block any bot as long as someone hasn't tried to bypass it.

Adrenaline doesn't work on 746 protocol, and forcing it with a loader is enough to block it, until adrenaline decides to bypass it.

This antibot uses isDebuggerPresent and NTProcessInfo, two functions that can be spoofed very easy even without a custom dll or hook, as soon a debugger bypasses it the anti-bot can be considered cracked

i will crack it and share it as soon as I got 1 hour of free time, with a fast preview I've found its using a lolpacker and some NT routines that I will detour easily

are you retarded? any "anti-bot" can block any bot as long as someone hasn't tried to bypass it.

Adrenaline doesn't work on 746 protocol, and forcing it with a loader is enough to block it, until adrenaline decides to bypass it.

This antibot uses isDebuggerPresent and NTProcessInfo, two functions that can be spoofed very easy even without a custom dll or hook, as soon a debugger bypasses it the anti-bot can be considered cracked

[GR]

pragmatika me ekplisete me tin ilithiotita sas 

cracked tha pis ena antibot otan ( spasis to dsetup.dll stin sigkekrimeni periptosi ) kai mporesis na koroidepsis ton server kai na minis sindemenos se ayton me plasta stixia kai enoeite na mporis na balis adrenalin i l2tower l2net ktl ( pragma poy den mpori na kani kanis apo ayto to forum simperilambanomenou to 100% oson to xrisimopioun ) an kanw lathos kai prosbalw kapion den xriazete na spamari ( apla as apodiksi oti mpori )

esy eipes oti thes mia wra gia na to parakamsis kai tha ekanes kai share to crack .... sou dinw 10 xronia gia na spasis to sigkekrimeno rev kai oxi mia wra 

kapios allos grafane oti theli 2 lepta .... @@ 

kai ksekinate na disfimisete tin doulia pou exoun kani kapioi kai sto telos na exete antitheta apotelesmata 

oso gia to adrenalin pou les oti den douleyh se osa exoun loader mpori na exeis dikio alla edw an dokimasis na aniksis to game oso einai to adrenalin anixto petaei minima oti brethike 3d program kai oso den to klinis den mporis na aniksis to game

kai apo osa ematha apo ta paidia oson afora ton ExGuard den mpori na crackaristi akoma kai an einai xoris source crypt kai exei " anixto " olo ton kodika

episis kapou egrapses oti mpori na gini eykola i allagi toy hwid apo toys user  kai na parakamfthi me kapio pseytiko ... fisika kai ginete otan kapios exei oreksi na hackari to pc toy h na paei na agorasi ena allo pc fisika kai to antibot den tha gnorizi ton user prosopika ...

[/GR]

sorry but i can't translate it is to a lot :P

Edited by pirama

min me ksanakaneis quote ili9ie, exw live server afti ti stigmi kai den exw xrono na asxoloume me kadous. Gia na ftiakseis antibot prepei na ksereis assembly kai trelo reverse engineering 2 vlakes pou treksane 2 winapi calls ginonte crack se 2 lepta. An ontos exei ginei douleia me reverse, ring0 klp pou einai o author tou ExGuard na mas pei 2-3 texnikes plirofories na to voulosoume oloi? BTW opios to kanei crack de 9a sto pei gia na pas na to patchareis 9a se faei sto production

min me ksanakaneis quote ili9ie, exw live server afti ti stigmi kai den exw xrono na asxoloume me kadous. Gia na ftiakseis antibot prepei na ksereis assembly kai trelo reverse engineering 2 vlakes pou treksane 2 winapi calls ginonte crack se 2 lepta. An ontos exei ginei douleia me reverse, ring0 klp pou einai o author tou ExGuard na mas pei 2-3 texnikes plirofories na to voulosoume oloi? BTW opios to kanei crack de 9a sto pei gia na pas na to patchareis 9a se faei sto production

ides lipon oti eisai zow ? tin mia milas oti tha to spasis se mia wra kai tin alli kanis tin papia ( exw doulia twra ) ama exeis doulia bouloseto apla 

kai na kseris me dikeoses gia ali mia fora gt to eipa se kati filarakia oti ( tha to pis ayto ) oti den mporis gt exeis doulia

kai gt na sas pi kapies texnikes ? ypoxreomenos einai ? exei test server kai shared to system opoios theli dokimazi na to spasi ktl ( alla eisaste toso axristoi pou den mporite na kanete tpt allo ektos apo spam )

opote apla boulone kai ali fora na min les ( dimosia ) pragmata pou den eisai aksios na kanis  

entelos filika einai ola ta parapano min me pareksigisis an fenonte ligo apotoma ( oxi tpt allo to IQ sou baraei pato kai se exw ikano na ta pareksigisis )

katarxas o test server den kanei kan login

kani kanonikotata to exw to system gt dokimazw kai egw kapia pragmata ( spasimo ) alla @@

den to lew apla ekana 2 fores login twra ( exei ligo lag bebea ) den kserw an einai apo emena h apo to mixanima toy server

Edited by pirama

kani kanonikotata to exw to system gt dokimazw kai egw kapia pragmata ( spasimo ) alla @@

den to lew apla ekana 2 fores login twra ( exei ligo lag bebea ) den kserw an einai apo emena h apo to mixanima toy server

meta to loginserver den kanei login. esy apo spasimo ti idea akrivws exeis ektos apo afto twn arxidiwn

Since you have a big mouth, here is a proof of the crack

7ImXO9CxTxWC-auICH20tQ.png

This is the area where l2.server.exe gets unpacked, I will share a full crack version as soon as someone buys this.

GL with your sales

meta to loginserver den kanei login. esy apo spasimo ti idea akrivws exeis ektos apo afto twn arxidiwn

egw den exw idea genika apo programatismo apla prospathw kai apotinxanw sinexia :(

alla toylaxiston den eimai toso axriston oste na min mporw na kanw ena login ( kateyase clean system )

http://imgur.com/a/VpkCk

For those who are interested to play with it the RVA is

0x1A90

I know the code to unpack any exe in memory and I can also share it, thats what you are using.

you are very low dev and you can't nothing .. if you can share it now ( but you can't because your level is low )

share it or boulosto teliomene .... mono spam eisai 

Btw what is your windows version?