o venetis einai

klasika pragmata :)

tha mpei tha kanei copy ta features kai tha aniksei enan server san auton kai ta failari paly

Edited by Celestine

Καλά χαλαρώστε λίγο όλοι που δείχνεστε λέγοντας πόσο καιρό είστε στο forum και πόσο παλιοί, στα παπάρια μας κιόλας guys φιλικά κιόλας δεν μας καίγεται καρφί το πόσο παλιοί είστε ενα forum είναι οχι το κοινοβούλιο, αν δεν γουστάρετε τον server μη μπαίνετε αν τον γουστάρετε στηρίξτε τον. Απο το 2007 το community εδώ μέσα παραμένει το ίδιο σκατένιο που ήταν και τότε παραμένετε αηδιαστικοί απο το hate σας και απο τη ζήλεια σας, αν θεωρείστε τόσο μαγκες ανοίξτε και εσείς έναν server που θεωρείτε καλύτερο απο τον Sandora αλλά και το κάθε Sandora αλλά ξέχασα το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να περνάτε τις μίζερες ζωές σας εδώ μέσα προσπαθώντας να γίνετε κάποιο EPIC member η δε ξέρω και εγώ τι μέσω του κραξίματος και του hate.

PS: To reply μου είναι τυχαίο σε αυτό το topic γιατί παρακολουθώ από το πρωί τη κουβέντα

PS 2: Mora όσο μαλάκας φίλε και να παραμένεις με τους server's σου θα έχεις πάντα το καλύτερο team και το καλύτερο pack. 

Αυτά απο μένα GL στο team του Sandora. Τα φιλιά μου μάγκες.

Επειδή μάλλον αναφέρεσαι πιο πολύ στα δικά μου reply, και αν όχι μόνο στα δικά μου αλλά γενικά, ας ξεκαθαρίσω πως δεν είπα εξαρχής ότι έχω πρόβλημα με τον Sandora συγκεκριμένα..

Πρώτα που μίλησα, είπα για το κείμενό του, το τι χρώμα έχει βάλει, τα μισά στη μέση, τα άλλα στην άκρη.

Για έναν server όπου περίμενα ο Admin να είναι κάπως "έμπειρος" από κάποιον που φτιάχνει για πρώτη του φορά server, περίμενα και η σχεδίαση της διαφήμισης του Server του, θα ήταν και αυτή ανάλογη.

Ναι, για μένα έχει πολύ μεγάλη σημασία το φτιάξιμο ενός θέματος. 

Για να τον ανεβάζεις εδώ μέσα, κάνεις διαφήμιση. Άρα πρέπει να προσέξεις και πρέπει να δεχθείς βέβαια και τις "κακές" γνώμες.. 

Ναι, προσωπικά διάβασα μόνο την πρώτη γραμμή από τον Server, και ένιωσα αηδία από αυτό που είδα.

Επίσης, κρίνω όλα τα Lineage αυτής της εποχής.. Για το πως έχει καταντήσει το παιχνίδι το 2016.

Λεφτά.. Ανοίγουν για να βγάλουν, βάζοντας μέσα 1000 μαλακίες για να πουλήσουν. Δεν είναι ευχαρίστηση.. Δυστυχώς...

Δεν μου αρέσει ένας server με 2000 άτομα, αν έχει γαμίσει το παιχνίδι.. Θα προτιμήσω να μπω σε έναν με 70 online, αλλά έχει αυτό που μου δίνει ευχαρίστηση..

Τέλος, για να είναι κάποιος εδώ μέσα "παλιός" όπως λες, σημαίνει ότι έχει δει άλλα 5000 διαφορετικά server να διαφημίζονται εδώ μέσα..

Άρα θα ξέρει τι λέει, και γιατί το λέει.. Όλοι το ίδιο πράγμα πλασσάρουν.. Και οι πιο πολλοί ανεβάζουν τέτοια ασχήμια για κείμενο. Κάποτε θα ξεσπάσεις! έτυχε ο Sandora...

Κανείς δεν κρίνει επειδή ξύπνησε στραβά το πρωί.. Κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Καλή συνέχεια.

Edited by 'Baggos'

exeis mperdepsei tn poutsa me tn vourtsa, sto prwto s leei na anoi3oun server a3io tou sandora kai oxi kapoio random , sto 2o s leei gia to team oxi gia ton idio tn mora ( admin t server kai autos p kanei ta replies ) ara anaferete gia design/developer/advertiser kai teteia , no hate :)

k pali 3analew oti k h giagia mou anoigei server kalutero apo ton sandora k apo ton ka8e sandrora diavase ti lew. to ti 8ewrei kapoios 

kati kalo diaferei apo an8rwpo se an8rwpo (aftos san a3io mporei na 8ewrei server me 150 bots k 25 online) a3ios server katatala. vlepo poso a3ios einai o server apo thn diafhmish tou.

sto 2o o mora dn einai sto team? 

ti me noiazei emena poios allos einai? egw vlepw ena anwrimo pragma na vrizei sta replys ,afto shmenei oti gia na exei aftos thn ef8unei na parousiazei afton ton "a3io" server opws les k na einai h vitrina tou 

to allo to team dn 8a 3erei thn tufla tou.

enas sovaros na htan  mesa pou na ekane mia sovarh douleia 8a tou elege pws ferese etsi se post pou pame na diafhmisoume ton server?

Dld an fenetai oti eisai moggolos sthn parousiash tou server ti na to kanw egw an ton server ton kanei h nasa?

gia pes pou akrivos mperdefthka?

I don't want to Judge this Server But , In the past this guy was Stealing some of my clients Websites,  paying  guys to DDOS Other Servers , and much much more..
If i remember well, MORAITIS was also the one that infected his players  in order to Do some mining?

I don't want to Judge this Server But , In the past this guy was Stealing some of my clients Websites,  paying  guys to DDOS Other Servers , and much much more..

If i remember well, MORAITIS was also the one that infected his players  in order to Do some mining?

Who cares dude? This is how the system works, the best survives.

Kernaw putoguro bromiari.

κερνα και απο εδω τιποτα ;p

Mora Corupter :D

Same shiets every time.

I remember back on L2Spectre when my Clan rule the server and all the people was crying about us that we're corrupted clan and shiets, but the truth was that we were a clan of 9 members (7 of them friends in real life) and we were online almost 24/7 farming,raiding,enchanting,pvping,etc!

The only thing that Mora gave us back in the past on this server was clan skills and clan level is that a corruption on a pvp server where you could get full clan lvl/skills in one day?

We were one clan on the PvP Zone vs 2,3 clans and noone could kill us and we were just 1 party.

So stop shiets about corruptions. It's not that someone got better gear than you, it's just that he got better skills than you. Deal with it and stop crying all the time about corruptions.

I know mora and from what i've seen till now (i'm out of l2 scene for more than a year so i'm speaking for the previous servers of him) the only help on players was clan skills and levels if this for you is corruption than you're all retards.

κερνα και απο εδω τιποτα ;p

Same shiets every time.

I remember back on L2Spectre when my Clan rule the server and all the people was crying about us that we're corrupted clan and shiets, but the truth was that we were a clan of 9 members (7 of them friends in real life) and we were online almost 24/7 farming,raiding,enchanting,pvping,etc!

The only thing that Mora gave us back in the past on this server was clan skills and clan level is that a corruption on a pvp server where you could get full clan lvl/skills in one day?

We were one clan on the PvP Zone vs 2,3 clans and noone could kill us and we were just 1 party.

So stop shiets about corruptions. It's not that someone got better gear than you, it's just that he got better skills than you. Deal with it and stop crying all the time about corruptions.

I know mora and from what i've seen till now (i'm out of l2 scene for more than a year so i'm speaking for the previous servers of him) the only help on players was clan skills and levels if this for you is corruption than you're all retards.

you know hows going dude , dont try to explain the unexplainable.

you know hows going dude , dont try to explain the unexplainable.

Yeah, i know.

I just can't see unskilled players crying about everything when they don't even know how to play.

Corruption is the best justification for unskilled players to explain on themselves when they can't win on a pvp fight.

Hello guys! #Slayer one of our #STAFF Members will run a #9VS9 Event same day as the opening!

- For more information visit the bellow link! Thanks in advance !

k pali 3analew oti k h giagia mou anoigei server kalutero apo ton sandora k apo ton ka8e sandrora diavase ti lew. to ti 8ewrei kapoios 

kati kalo diaferei apo an8rwpo se an8rwpo (aftos san a3io mporei na 8ewrei server me 150 bots k 25 online) a3ios server katatala. vlepo poso a3ios einai o server apo thn diafhmish tou.

sto 2o o mora dn einai sto team? 

ti me noiazei emena poios allos einai? egw vlepw ena anwrimo pragma na vrizei sta replys ,afto shmenei oti gia na exei aftos thn ef8unei na parousiazei afton ton "a3io" server opws les k na einai h vitrina tou 

to allo to team dn 8a 3erei thn tufla tou.

enas sovaros na htan  mesa pou na ekane mia sovarh douleia 8a tou elege pws ferese etsi se post pou pame na diafhmisoume ton server?

Dld an fenetai oti eisai moggolos sthn parousiash tou server ti na to kanw egw an ton server ton kanei h nasa?

gia pes pou akrivos mperdefthka?

dld esu tr m les oi h giagia eite h ka8e giagia edw mesa sto mxc mporei na sugkri8ei me tn Dev Katara ( milaw  gia autous p douleuoun s server h anoigoun servers gt uparxoun akreta kaloi dev alla dn asxolounte me severs ) ?????

gia to 2o oloi 3eroume oti o antwnhs einai ligo zwaki alla exei swsto team

clan reward dinis?

na fero tin clan na mamiso ligo kosmaki

Take care // mate : http://lineage2sandora.net/forum/index.php?/topic/28-l2sandora-clan-event-the-reborn/ 

oreos thanks

kati alo apo donate dexese RP?na ta kanoume traba? i saresi to cash?

oreos thanks

kati alo apo donate dexese RP?na ta kanoume traba? i saresi to cash?

maresei na dw 3k online , ta $ ta katuraw opos olous edw mesa osous mu pane kontra