• 0
Komnis

Help Interlude Pack

Question

Καλησπερα! Ειμαι σχετικα καινουριος Developer. Θελω να φτιαξω εναν Interlude server retail αλλα θελω να προσθεσω και δικα μου custom. Εχω βρει καποια πραγματα μεσα στο Forum ομως δεν ξερω ποιο source να διαλεξω και να δουλεψω πανω σε αυτο. Επισης αν γινεται θα ηθελα και ενα link για να μπορεσω να βρω το source ωστε να μπορεσω να ξεκινησω γιατι μεχρι τωρα εχω βρει μοναχα compiled packs. Ευχαριστω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Καλησπέρα, για Interlude server πας μόνο σε aCis, οτιδήποτε άλλο είναι κατώτερο.

https://acis.i-live.eu/

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
7 minutes ago, Versus said:

Καλησπέρα, για Interlude server πας μόνο σε aCis, οτιδήποτε άλλο είναι κατώτερο.

https://acis.i-live.eu/

Ωραια! ευχαριστω πολυ! Υπαρχουν καποια bugs που υπαρχουν fix και ειναι γνωστα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
31 minutes ago, Komnis said:

Ωραια! ευχαριστω πολυ! Υπαρχουν καποια bugs που υπαρχουν fix και ειναι γνωστα?

Το acis το developaroun χρόνια τώρα.. θέλω να πιστεύω ότι δε θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα (δε γνωρίζω σίγουρα γιατί δεν ασχολούμαι τα τελευταία 2 χρόνια), μπορείς να μπεις στο φόρουμ τους και να δεις, σίγουρα θα υπάρχουν "known issues".

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
15 minutes ago, Versus said:

Το acis το developaroun χρόνια τώρα.. θέλω να πιστεύω ότι δε θα αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα (δε γνωρίζω σίγουρα γιατί δεν ασχολούμαι τα τελευταία 2 χρόνια), μπορείς να μπεις στο φόρουμ τους και να δεις, σίγουρα θα υπάρχουν "known issues".

Ωραια. Ευχαριστω πολυ και παλι!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 hour ago, Komnis said:

Ωραια. Ευχαριστω πολυ και παλι!

Να σαι καλά, καλή τύχη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Όλα τα shared packs έχουν κάποια bugs το acis έχει σίγουρα τα λιγότερα όντας και το πιο άδειο η αλήθεια είναι :angel:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.