[L2J] Lineage 2 Destruction

xoiten

Stil waiting a good server from both of these guys(Dev,xdem).I remember on AE pvp i was botting with the DEAD L2NET DonaldPls.gif.

@xoiten I just wanna say that you made a good server and the only problem  that still exist is the low number of people online.I logged on the opening but not in the mood for lineage at the moment.

the problem is that when u got hard farm style every one complain about it.

Pride copies nowdays are only for money

Not everyone but losers just like you and if pride copies are only for money you are only for donating that money :D :D accept that you don't know what you truly want from a game you change servers just like primes do but you are in worst position because you donate to them your money while primes never donate to a server that's their policy no matter if it's good or bad.

So you are the true loser because you are so frustrated inside you like the most of pride community actually. Never grow up never learn never try to understand the differences between a pride pack a pride copy a pride style and a pride mimic. Just hilarious..

I remember back then you gave me 50 € to dress up your char cuz you were boring even to farm tier 1. Wtf you talking about you lazy scum ? Then quit the server after 4 days for joining aepvp and repeated the same.

You are a trash and in my pov even if xdem was a competitor he is fucking right to like 80% of his sayings.

Edited by Dev

Dev one of the worst admins with his server get out

Corrupted and shit

Thank you for your kind words Dentro :D yes I am corrupted as fuck and it's the only way to deal with a corrupted pride community and especially primes tards like you. = ) it seems my words have influence to you.

So sit there as another mofo playing destruction with 80 max online will make you smart ma boooooy ♡

Edited by Dev

HAHAHAHA.

Seems like the play is now over and the 5 year old Giwrgakhs now appears :)

I just LOVE how you keep blaming every1 (community , other admins ) except for xdem because he is saying the same crap that you are.

I just can't wait for you to start working on your projects once more and start banning all those retards that you talk about.
I want to see who is going to join your servers after your bans :D :D

Oh btw just to make this clear because you lied about this too :P

Your jokes are already banned in my clan for some time now.  Way before you decided to start banning players.

No1 is allowed to join warfail or faelpvp ever again in my clan.
There is no reason for us to play in servers where the admins are liers , have mental issues and zero clue about the game.

You talk about Destructions 80 online?

If you could reach that on your opening you should be happy :)

PS. It's not our policy you imbecile , we do donate but there is no way we will donate to a crappy server like yours lol.
This only proves how full of bull you are, always talking like you know something while in fact you know crap.

You should shut it when i'm present though because i will keep making a joke out of you and any other guy like you.

Edited by Primezero

Primezero περιμένεις απάντηση ; Δεν έχεις καταλάβει ό,τι όταν και μονο που βλέπω post σου είμαι like : Ποιος τον γαμάει και αυτόν το μαλάκα ; lol δλδ.. Μια φορά το είπα με τον xdem και ήμουν ξεκάθαρος primes ΔΕΝ παίζουν σε μελλοντικούς μου server.

Το που θα βρω και αν βρω άτομα δικό μου θέμα το μόνο σίγουρο είναι ότι εσυ και τα ζώα σου δεν παίζετε άντε γεια τώρα συνέχισε την καριερα σου στον Destruction γουδί.

Edited by Dev

re malaka jaha les gia botting ston aepvp? O monos logos pou pernagane ta bot kai ta phx itane gia na min exw modded system wste na trexei se ola ta pc xwris provlima. To oti trwgate sinexia ban me ta bots sas i to oti otan mpike to captcha miw9ike kata 90% ek9etontas to ipolipo 10% twn "pro botters" oi opioi mazevan bans mesa sto diimero. Afta giati den ta les? Pios bottare kai epekse mexri to telos i xarike to gear tou? Kaneis.

re malaka jaha les gia botting ston aepvp? O monos logos pou pernagane ta bot kai ta phx itane gia na min exw modded system wste na trexei se ola ta pc xwris provlima. To oti trwgate sinexia ban me ta bots sas i to oti otan mpike to captcha miw9ike kata 90% ek9etontas to ipolipo 10% twn "pro botters" oi opioi mazevan bans mesa sto diimero. Afta giati den ta les? Pios bottare kai epekse mexri to telos i xarike to gear tou? Kaneis.

[GR]Να σε πω την αληθεια η αδερφη μου bottare 24/7 με τρια-τεσσερα παραθυρα και δεν την πειραξε το Captcha ή κανενας GM.

Edited by JaharakaL

[GR]Να σε πω την αληθεια η αδερφη μου bottare 24/7 με τρια-τεσσερα παραθυρα και δεν την πειραξε το Captcha ή κανενας GM.

9a tis ftiaksw ena mnimio ston epomeno server, gz

Primezero περιμένεις απάντηση ; Δεν έχεις καταλάβει ό,τι όταν και μονο που βλέπω post σου είμαι like : Ποιος τον γαμάει και αυτόν το μαλάκα ; lol δλδ.. Μια φορά το είπα με τον xdem και ήμουν ξεκάθαρος primes ΔΕΝ παίζουν σε μελλοντικούς μου server.

Το που θα βρω και αν βρω άτομα δικό μου θέμα το μόνο σίγουρο είναι ότι εσυ και τα ζώα σου δεν παίζετε άντε γεια τώρα συνέχισε την καριερα σου στον Destruction γουδί.

Κατά τ' άλλα πάντως απάντησες και ας είσαι like. :dat:

Δίκιο έχεις Primes δεν παίζουν σε μελλοντικές σου αποτυχίες αλλά επειδή το λέω εγώ βρε καημένε και όχι εσύ ή ο άλλος ο κλόουν ο εξ ντεμ.  O0

Λες και αν θέλαμε να μπούμε μας ήταν δύσκολο ή είσαι αρκετά έξυπνος για να το εμποδίσεις. O0

Άσε που θέλουμε να κρατάμε τις dropes μας και όχι να μας τις κάνει trade ο admin επειδή σηκώσαμε Tier 3 την πρώτη εβδομάδα και δεν ήθελες να υπάρχει Tier 3 στον σέρβερ.

Καλό trade εν τ μεταξύ Γιωργάκη , πήρες 1 hammer και έδωσες 5 robes αν θυμάμαι καλά; Γενικά έξυπνος.

Αλλά επειδή γενικά ζαλίζετε κεφάλι, ανοίξτε τους σέρβερς πρώτα ρε παίδες , στα λόγια μια ζωή γαμούσατε   :D :D

Τελείωσες και το uni τώρα θα το πας τρένο, άιντε !!!   :troll:

Κλαίω.

Edited by Primezero

paidia metaksi mas twra,o ae itan poli kaliteros sta pik toy,kaka ta psemmata,kai aytos edw oreos ine alla dn ine toso original kai unique oso leei,ostoso mai xara ine idika tis protes meres gia ligo ksilo.apo kei k pera san pexths kai sta dyo prosopika pistevw oti o ae psilodiskola pianete genika apo alous pvp servers.

ΘΑ.

Θα μπορούσε να είναι καλός αλλά δεν ήταν για 2 λόγους.

1ον είναι pride copy επομένως δεν γίνεται να είναι καλός.

2ον δεν προσπάθησε ΠΟΤΕ να τον βελτιώσει , απλά τον άνοιξε , έβγαλε όσα έβγαλε κ επειδή ήταν αρκετά μαζεμένος κράτησε λίγους μήνες.

Το να συγκρίνεις 2 πράγματα και να λες το ένα είναι λιγότερο κακό από το άλλο δεν σημαίνει πως είναι καλό, λολ.

ΘΑ.

Θα μπορούσε να είναι καλός αλλά δεν ήταν για 2 λόγους.

1ον είναι pride copy επομένως δεν γίνεται να είναι καλός.

2ον δεν προσπάθησε ΠΟΤΕ να τον βελτιώσει , απλά τον άνοιξε , έβγαλε όσα έβγαλε κ επειδή ήταν αρκετά μαζεμένος κράτησε λίγους μήνες.

Το να συγκρίνεις 2 πράγματα και να λες το ένα είναι λιγότερο κακό από το άλλο δεν σημαίνει πως είναι καλό, λολ.

y den eipa oti ine kaos kapios apo tous dyo,pros theoy dld,isa isa ipa oti ine kalos alla prosopika pistevw oti o ae ixe to kati vre pedi m pou s ekane n mineis gia arketo diasthma kai itan orea genika to olo klima,milodas san pexths pada..