Report Pirama

Lucky Dice

Tried to scam me 20$

Idk where i got his skype i asked for full setup my server + some features inside.

http://prntscr.com/byt3s2

Here he uploaded some files when i checked the codes i realized that it's same codes as the pack have inside and talked to him on skype , then he blocked me without complete his services and i made refund.

Our deal was to compile pack too and setup the server.

Here is the payment that pirama shared and talking about that i am scammer because i refund him (as you can see the reund is about 10 days + after he blocked us.)

Here the proofs that he blocked me without end his job e165a893c3eb40f3984ffb1090a3a19d.png

http://share.pho.to/AEeJG

Just reporting him .... my partner got his money back.

Edited by Lucky Dice

Tried to scam me 20$

Idk where i got his skype i asked for full setup my server + some features inside.

Here he uploaded some files when i checked the codes i realized that it's same codes as the pack have inside and talked to him on skype , then he blocked me without complete his services and i made refund.

Here is the payment that pirama shared and talking about that i am scammer because i refund him (as you can see the reund is about 10 days + after he blocked us.)

Here the proofs that he blocked me without end his job 7087f5447308468693f6175e023cf7d9.png

kala lew egw esi xazos eisai ekei fenete kathara pws egine to commit kai teleiwse i douleia pws ton apokaleis scammer? 

teleiwse tin douleia k vgike apo to project k esi ekanes refund mipws prepei na to ksanaskeftis?

kala lew egw esi xazos eisai ekei fenete kathara pws egine to commit kai teleiwse i douleia pws ton apokaleis scammer? 

teleiwse tin douleia k vgike apo to project k esi ekanes refund mipws prepei na to ksanaskeftis?

http://prntscr.com/byt9v6

the codes was not working ( my developer checked them ) i cant view the commits now because my trial ended.

The deal was creat me some working codes import them to my pack compile it and open my server and he blocked me.

Tried to scam me 20$

Here the proofs that he blocked me without end his job 7087f5447308468693f6175e023cf7d9.png

evales fwto pou fenete kseka8ara oti o pirama sou ekane thn douleia pou i8eles. asxeta me to ti egine meta,giati gia to meta den uparxoun apodeikseis.

Edited by AbSoLuTePoWeR

me prolabes aderfe.

milame oti einai polu xazo to palikari.

oso gia ton pirama einai polu ntompro atomo kai dn uparxei oute mia pi8anotita na sou kanei poustia.

O Pirama to exei parei toso sovara me to l2j pou apokleiete na scammare anthrwpo gia 20 euro kai ontws fenete oti sou ekane thn douleia sou kai tous ekanes claim ta lefta pisw.

i cant view the commits now because my trial ended.

The question is, why you choosed paid / non free svn, lol.. There are sites with free plan -.-

Edited by SweeTs

evales fwto pou fenete kseka8ara oti o pirama sou ekane thn douleia pou i8eles. asxeta me to ti egine meta,giati gia to meta den uparxoun apodeikseis.

[gr]ta codes dn douleuan epidei ta checkare developer kai mou to eipe me sigouria kai molis tou ekana parapona sto skype gia ta codes me ekane block wtf ??

kai profanos den mou ekane compile apo tin assembla oute setup ton server.

The question is, why you choosed paid / non free svn, lol.. There are sites with free plan -.-

He told me to creat account there and invite him.

Now he is telling me that i am scammer.

@elfocrash when i told him to compile and test the codes ingame he blocked me !! NOT SCAM FOR SURE

Edited by Lucky Dice

[gr]ta codes dn douleuan epidei ta checkare developer kai mou to eipe me sigouria kai molis tou ekana parapona sto skype gia ta codes me ekane block wtf ??

kai profanos den mou ekane compile apo tin assembla oute setup ton server.

pios einai o developer?pes ton na postarei edw na ton doume kai emeis pios einai tou logou tou. :)

edit:pio einai to name tou?

Edited by AbSoLuTePoWeR

pios einai o developer?pes ton na postarei edw na ton doume kai emeis pios einai tou logou tou. :)

edit:pio einai to name tou?

[gr]den exei simasia poios einai epidei ta commits exoun sbistei to 9ema einai oti me ekane block kai den teleiwse me ton server.

[gr]den exei simasia poios einai epidei ta commits exoun sbistei to 9ema einai oti me ekane block kai den teleiwse me ton server.

exei shmasia, otan kathgoreis kapion ola exoun shmasia. pios einai?pes ton na sxoliasei edw. na doume afou den workaran na mas to pei o idios.

Edited by AbSoLuTePoWeR

exei shmasia, otan kathgoreis kapion ola exoun shmasia. pios einai?pes ton na sxoliasei edw. na doume afou den workaran na mas to pei o idios.

[gr]File mou den asxoloume polu me l2j kai h sumfwnia htan na mou ftiaksei ena pack me auta ta features kai autos me blockare logiko na tou kanw refund kai logiko na ton kanw kai report tora.

Esu eisai o dikigoros tou ??

[gr]File mou den asxoloume polu me l2j kai h sumfwnia htan na mou ftiaksei ena pack me auta ta features kai autos me blockare logiko na tou kanw refund kai logiko na ton kanw kai report tora.

Esu eisai o dikigoros tou ??

eimai antikimenikos kai me tous 2 sas. 8a kathgorousa ton pirama an ta codes pou ekane den workaran. gia auto 8elw to name tou dev pou to tsekare, an dn dwseis name na doume pios einai, den aksizei na uparxei auto to post.

edit:o pirama ekane ta features simfwna me tin fwto me ta commits. kai esy eipes oti dn workaran epidi ta eide kapios dev. pios dev ta eide?

Edited by AbSoLuTePoWeR