Jump to content

Report Pirama


Lucky Dice

Recommended Posts

exei shmasia, otan kathgoreis kapion ola exoun shmasia. pios einai?pes ton na sxoliasei edw. na doume afou den workaran na mas to pei o idios.

polu apla dn exei developer..kai apla to palikari mas trollari olous gia na dikaiologi8ei gia tin mlkia pou ekane.

Link to comment
Share on other sites

[gr]ta codes dn douleuan epidei ta checkare developer kai mou to eipe me sigouria kai molis tou ekana parapona sto skype gia ta codes me ekane block wtf ??

kai profanos den mou ekane compile apo tin assembla oute setup ton server.

3-4 code ta checkare developer dld megalos developer prepei na itane na checkarei auta ta codes p einai sta commits...kai sigoura kati tetoio tha douleue opws kai na exei anathema an eixate allaksi ta configs se True 

Link to comment
Share on other sites

eimai antikimenikos kai me tous 2 sas. 8a kathgorousa ton pirama an ta codes pou ekane den workaran. gia auto 8elw to name tou dev pou to tsekare, an dn dwseis name na doume pios einai, den aksizei na uparxei auto to post.

[gr]Sou ksanaeipa oti 9a postara ta commits na ta deis kai monos sou , o pirama oute commits dn 3erei na kanei ... pos na sou eksigisw oti ekane apla ena code copy paste apo kapou se ena random path kai den htan kan mesa se java arxeio ?? krima pou elikse h assembla dn eixa skopo na ton kanw report giati opos tou eipa kai tou idiou den tha malwsw gia 20 euro alla kathete kai mou leei oti ton scammara kai me ekane report se moderator.

Link to comment
Share on other sites

[gr]Sou ksanaeipa oti 9a postara ta commits na ta deis kai monos sou , o pirama oute commits dn 3erei na kanei ... pos na sou eksigisw oti ekane apla ena code copy paste apo kapou se ena random path kai den htan kan mesa se java arxeio ?? krima pou elikse h assembla dn eixa skopo na ton kanw report giati opos tou eipa kai tou idiou den tha malwsw gia 20 euro alla kathete kai mou leei oti ton scammara kai me ekane report se moderator.

re file ase ta logia. akoma den mou eipes pios dev ta koitakse.

Edited by AbSoLuTePoWeR
Link to comment
Share on other sites

re magkes den 9elei polu mialo na katalabw kai monos mou oti to pedi me scammare apo tin stigmi pou ta codes htan apla san commits perasmena mesa se mia assembla kai den adistixousan se kanena arxeio.

daksi eipame den asxoloume polu me l2 alla oxi kai na min 3erw pos einai ta commits.

Edited by Lucky Dice
Link to comment
Share on other sites

re magkes den 9elei polu mialo na katalabw kai monos mou oti to pedi me scammare apo tin stigmi pou ta codes htan apla san commits perasmena mesa se mia assembla kai den adistixousan se kanena arxeio.

re magka, gia na ginoun arxeia prepei na ta kaneis check out.  sorry alla eisai terma...... h leksh dikia sas. akoma perimenw to onoma tou gamatou dev pou ta koitakse.

Link to comment
Share on other sites

[gr]Sou ksanaeipa oti 9a postara ta commits na ta deis kai monos sou , o pirama oute commits dn 3erei na kanei ... pos na sou eksigisw oti ekane apla ena code copy paste apo kapou se ena random path kai den htan kan mesa se java arxeio ?? krima pou elikse h assembla dn eixa skopo na ton kanw report giati opos tou eipa kai tou idiou den tha malwsw gia 20 euro alla kathete kai mou leei oti ton scammara kai me ekane report se moderator

ena random path kai den htan kan mesa se java arxeio

auto prepei na to eksigiseis kapos gt na evale ena java kodika mesa se sql arxeio i xml arxeio einai kapos periploko

Link to comment
Share on other sites

re magka, gia na ginoun arxeia prepei na ta kaneis check out.  sorry alla eisai terma...... h leksh dikia sas. akoma perimenw to onoma tou gamatou dev pou ta koitakse.

na tin pw egw tin leksi?? Me M arxizei sinexiste

Link to comment
Share on other sites

aytin edw tin postares esy 

http://prnt.sc/byt2mq

ekana kali doylia h oxi opos les egw gia ayta poy ekana ithela 20 euro as itan sapia h as itan otidipote ( poy den itan ) alla kai na itan 

 

http://share.pho.to/AEeJG

 

edw einai i pliromi poy ekane o filos soy kai einai i idies imerominies kai to refund poy egine

ite ekana kali doylia i oxi egw soy ekana tin doylia poy ekana kai apoxorisa apo to project soy ( poy egw soy eftiaksa )

meta kanate refund kai erxese twra meta apo 3 mines na me pis scamer ? oti ti dld ?

twra oso gia to oti den doyleyan ta code einai allo ena psema stin silogi soy

opoios exei basikes gnosis sto na pernaei enan code mpori aneta na ftiaksi aytoys toy kodikes na doyleyoyn apsoga den itan kati to diskolo kai gia ayto soy eixa zitisi 20 euro

episis milas gia ton dev soy : afoy eixes dev giati den ston eftiaxne ekinos ton server ? gt twra zitas help sto aggliko session afoy exeis dev ?

 

tin mia den ta kataeyasa tin alli to configourator arxio ta eixe mesa tin alli pote den sta edosa alla ekanes post kai tin foto me ta commite

eleos fenete oti eisai pseftis

stamata me ta psemata sto ksana lew

 

http://www.maxcheaters.com/topic/205042-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-server/page-2

edw einai kai i proigoymeni sinomilia 

 

episis enoeite oti se ekana block sto skype afoy me scamares ti na se kanw ? na se exw filo ?

pou an se eixa scamari i den soy eixa kani sosti doylia tha me eixes kani esy block 

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

re magka, gia na ginoun arxeia prepei na ta kaneis check out.  sorry alla eisai terma...... h leksh dikia sas. akoma perimenw to onoma tou gamatou dev pou ta koitakse.

gia eksigiseto auto

 

ena random path kai den htan kan mesa se java arxeio

auto prepei na to eksigiseis kapos gt na evale ena java kodika mesa se sql arxeio i xml arxeio einai kapos periploko

den kserw polla apo java tha parw ena code apo kapoio share

http://www.maxcheaters.com/topic/191168-announce-enchant-success/

 

phre auto to code

 

int chance = 0;
 		int maxEnchantLevel = 0;
 		int minEnchantLevel = 0;
+		int nextEnchantLevel = item.getEnchantLevel() + 1;

kai to ekane commit panw sto project pou auto kanonika tha eprepe na htan sto 

 

RequestEnchantItem.java

kai oxi den ekane kapoio compile oste na to perasei

Link to comment
Share on other sites

aytin edw tin postares esy 

http://prnt.sc/byt2mq

ekana kali doylia h oxi opos les egw gia ayta poy ekana ithela 20 euro as itan sapia h as itan otidipote ( poy den itan ) alla kai na itan 

 

http://share.pho.to/AEeJG

 

edw einai i pliromi poy ekane o filos soy kai einai i idies imerominies kai to refund poy egine

ite ekana kali doylia i oxi egw soy ekana tin doylia poy ekana kai apoxorisa apo to project soy ( poy egw soy eftiaksa )

meta kanate refund kai erxese twra meta apo 3 mines na me pis scamer ? oti ti dld ?

twra oso gia to oti den doyleyan ta code einai allo ena psema stin silogi soy

opoios exei basikes gnosis sto na pernaei enan code mpori aneta na ftiaksi aytoys toy kodikes na doyleyoyn apsoga den itan kati to diskolo kai gia ayto soy eixa zitisi 20 euro

episis milas gia ton dev soy : afoy eixes dev giati den ston eftiaxne ekinos ton server ? gt twra zitas help sto aggliko session afoy exeis dev ?

 

tin mia den ta kataeyasa tin alli to configourator arxio ta eixe mesa tin alli pote den sta edosa alla ekanes post kai tin foto me ta commite

eleos fenete oti eisai pseftis

stamata me ta psemata sto ksana lew

Ksereis kala oti den 9elw polu na neuriasw , apla zita sugnwmi na zitisw lock gia to topic na teleiwsoume edw to 9ema allios 9a ftasw sto simeio na plhrwsw akoma kai tin assembla.

Original leei 6 april kai refund 20 tou mhnos einai 14 meres meta , den exw anagkh ta 20 euro kai den tha ta ekana refund apla den mou aresei opos eksigithikes. (Se eixa gia kalo developer epidei se proteinan alloi se emena kai dropiazeis kai tous allous).

Edited by Lucky Dice
Link to comment
Share on other sites

RE MALAKES 

 

o Pirama egrapse olokliro movement i ti skata itan 

 

kai den tha douleuoun to 

 

if(activeChar.isHero())
{

  activeChar.sendMessage("Gamw diladi");
}

 

 

diladi tha mas trelanei to paidi.. dn s perase tpt periergo alla den ton exw gia nooba ton pirama..

Edited by Kelrzher
Link to comment
Share on other sites

RE MALAKES 

 

o Pirama egrapse olokliro movement i ti skata itan 

 

kai den tha douleuoun to 

 

if(activeChar.isHero())

{

  activeChar.sendMessage("Gamw diladi");

}

 

 

diladi tha mas trelanei to paidi.. dn s perase tpt periergo alla den ton exw gia nooba ton pirama..

ama to anebaseis sto pastebin sigoura tha doulepsei

Link to comment
Share on other sites

Ksereis kala oti den 9elw polu na neuriasw , apla zita sugnwmi na zitisw lock gia to topic na teleiwsoume edw to 9ema allios 9a ftasw sto simeio na plhrwsw akoma kai tin assembla.

Original leei 6 april kai refund 20 tou mhnos einai 14 meres meta , den exw anagkh ta 20 euro kai den tha ta ekana refund apla den mou aresei opos eksigithikes. (Se eixa gia kalo developer epidei se proteinan alloi se emena kai dropiazeis kai tous allous).

kane oti einai aparetito gia na apodiksis oti see scamara kai oti den ekana tin doylia poy eprepe 

eisai to proto atomo poy kserw poy kanis report kapion kai tha fas ban o idios 

 

kapios moderator zitaw na pari energa meros stin sizitisi den mporw na dexome aytes tis prosboles apo enan scamer

akoma kai me osoys eimai tsakomenos edw sto forum kai apo ta elaxista poy exw mirasti edw mazi sas 

oli gnorizete oti se ayta ta toso apla code den tha mporoysa na exw kani lathos 

 

 

Ksereis kala oti den 9elw polu na neuriasw , apla zita sugnwmi na zitisw lock gia to topic na teleiwsoume edw to 9ema allios 9a ftasw sto simeio na plhrwsw akoma kai tin assembla.

Original leei 6 april kai refund 20 tou mhnos einai 14 meres meta , den exw anagkh ta 20 euro kai den tha ta ekana refund apla den mou aresei opos eksigithikes. (Se eixa gia kalo developer epidei se proteinan alloi se emena kai dropiazeis kai tous allous).

 

twra paradexese oti ta ekanes refund eno prin merikes wres eleges oti den ta ekanes 

fenete epanilimena oti prospathis na kaliftis me ta psemata soy alla ayto den tha gini gt eisai kai xazos

piges kai aneyases foto poy diixni oti ontos soy ekana tin doylia ( stin oysia mia foto poy egw den tha mporoysa na exw ) logo toy oti to svn einai diko soy

bgale kai mia megaliteri foto na doyme oti ontos einai klidomeni h assembla

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...