Jump to content

Report Pirama


Lucky Dice

Recommended Posts

malon allon baragate gt an skeytis oti sas ekana block ade na eixate tin teleytea ip moy ....

sto attack apo ddos ta home made router trone dc opote meta apo 2 lepta eixa new ip ekini pos tin brikate ?

eisai terma kamenos kai baragate kai lathos atomo zoa 

 

akoma perimeno megali foto apo assebla na fenete oti einai locked

alla kai locked na einai exw ta source sto pc moy opoios moderator theli moy zitaei team kai mpeni na elenksi

sto pc sou ta ekanes compile oxi sto diko mou :) giati egw pack apo esena dn phra.

 

kai na sou pw ama odos mou esteiles to source dikse sunomilia pou sou edwsa teamviewer h kapoio link gia download

Link to comment
Share on other sites

sto pc sou ta ekanes compile oxi sto diko mou :) giati egw pack apo esena dn phra.

 

kai na sou pw ama odos mou esteiles to source dikse sunomilia pou sou edwsa teamviewer h kapoio link gia download

ooooxi den to diabasa auto...................... pf

Edited by AbSoLuTePoWeR
Link to comment
Share on other sites

sto pc sou ta ekanes compile oxi sto diko mou :) giati egw pack apo esena dn phra.

 

kai na sou pw ama odos mou esteiles to source dikse sunomilia pou sou edwsa teamviewer h kapoio link gia download

re psefti sinexizis akoma

afoy soy eixa bali eclipse sto pc se ekino to vps poy eixate kani kai ta kateyaza ekei me update apo to eclipse

gia sinelthe

Link to comment
Share on other sites

re psefti sinexizis akoma

afoy soy eixa bali eclipse sto pc se ekino to vps poy eixate kani kai ta kateyaza ekei me update apo to eclipse

gia sinelthe

sunexizeis ta psemata ??

dhkse sunomilia pou sou edwsa teamviewer gt egw dn phra pote vps oute nomizw na sou edwsa tv

Link to comment
Share on other sites

sunexizeis ta psemata ??

dhkse sunomilia pou sou edwsa teamviewer gt egw dn phra pote vps oute nomizw na sou edwsa tv

proton den se exw sto skype kai deyteron den thimame to name soy sto skype gia na dw an exei akoma tin sinomilia ( den kanis mono esy format )

 

kai afoy re zow den soy edosa tpt pos ides to configourator.jar kai eleges oti idi ta exei mesa ?

to svn diko soy den itan ? apo tin stigmi poy einai sto svn soy sta exw dosi ( akoma kai tpt allo na min ekana ) poy den ixsxih ayto 

den exw egw efthini gia to an soy klidose to assembla egw tin doylia poy itan na kanw tin ekana 

kai esy meta kai refund ekanes kai me les kai scamer kai report me ekanes me to profil moy sto skype

opa re magka

 

egw zitaw na fas ban kai exw oles tis apodiksis xari stin faini soy idea na kanis post tin ikona me ta commite

Link to comment
Share on other sites

proton den se exw sto skype kai deyteron den thimame to name soy sto skype gia na dw an exei akoma tin sinomilia ( den kanis mono esy format )

 

kai afoy re zow den soy edosa tpt pos ides to configourator.jar kai eleges oti idi ta exei mesa ?

to svn diko soy den itan ? apo tin stigmi poy einai sto svn soy sta exw dosi ( akoma kai tpt allo na min ekana ) poy den ixsxih ayto 

den exw egw efthini gia to an soy klidose to assembla egw tin doylia poy itan na kanw tin ekana 

kai esy meta kai refund ekanes kai me les kai scamer kai report me ekanes me to profil moy sto skype

opa re magka

 

egw zitaw na fas ban kai exw oles tis apodiksis xari stin faini soy idea na kanis post tin ikona me ta commite

ti proofs exeis ?? gia dikse mou ta commits

Link to comment
Share on other sites

sunexizeis ta psemata ??

dhkse sunomilia pou sou edwsa teamviewer gt egw dn phra pote vps oute nomizw na sou edwsa tv

ahhahahah agori mou eisai vlamenos kai dn exeis idea....to comitt giati sto ekane gia na to exeis sto assembla kai na aniksis ton server sou apo to assembla..???

pes mou ligo eisai sovaros? re trava psakse prwta sto google ti einai to assembla kai ti to commit kai pws na to kaneis download sto eclipse gt tha mas trelaneis eisai theopalavos ma tin panagia exw dei atoma Alla esi ti na pw...eisai Asteri

Link to comment
Share on other sites

ti proofs exeis ?? gia dikse mou ta commits

http://prnt.sc/byucyh

ta commite zoaki den mporw na sta diksw egw afoy einai diko soy to svn alla mporw na diksw ta main source mias kai eimai aytos poy ta ekane 

Link to comment
Share on other sites

ahhahahah agori mou eisai vlamenos kai dn exeis idea....to comitt giati sto ekane gia na to exeis sto assembla kai na aniksis ton server sou apo to assembla.. ???

pes mou ligo eisai sovaros? re trava psakse prwta sto google ti einai to assembla kai ti to commit kai pws na to kaneis download sto eclipse gt tha mas trelaneis eisai theopalavos ma tin panagia exw dei atoma Alla esi ti na pw...eisai Asteri

ta commits htan sketa codes xwis java source

Link to comment
Share on other sites

http://prnt.sc/byucyh

ta commite zoaki den mporw na sta diksw egw afoy einai diko soy to svn alla mporw na diksw ta main source mias kai eimai aytos poy ta ekane 

tora ti mou dixneis ena source pou to katebases gia na to anebazeis stin assembla epidei den borouses na to doulepseis sto eclipse ?? wtf

Link to comment
Share on other sites

tora ti mou dixneis ena source pou to katebases gia na to anebazeis stin assembla epidei den borouses na to doulepseis sto eclipse ?? wtf

ti les re kathisterimene ayta einai ta source toy l2j H5 me perasmenoys toys kodikes opos akribos einai kai sto svn soy 

alla tosa kseris tosa les

Link to comment
Share on other sites

ti les re kathisterimene ayta einai ta source toy l2j H5 me perasmenoys toys kodikes opos akribos einai kai sto svn soy 

alla tosa kseris tosa les

kai giati mou dixneis ta sources kai oxi ta code ?

Link to comment
Share on other sites

kai giati mou dixneis ta sources kai oxi ta code ?

gt den yparxi kapios code ekso apo ta source san patsaki oti einai einai perasmeno mesa sta source

na soy diksw 1000 ades kodikes ama thes apodiksi oti dixnw ta sosta files den tha exei kanis 

gia ayto kai egw perimenw apo toys moderator an den pisteyoyn tis foto na mpoun me team na kanoyn elenxw ( kai enoeite kai ban se esena )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...