Report Pirama

Lucky Dice

nai aftos einai...opou nane 8a to faei..8ema xronou einai aderfe

makari re file mas exei priksi ligo ton poutso , akoma den exei katalavei to oti exei to source sto assembla (asxeta an ine klidomeno) aftos ekane svn o pirama tou evale oti evale kai ithele o pirama na tou steilei ta files.. toso koulos.. alla kata ta alla ine kalos developer kai vgazei 70k euro otan kanei project

Σου ξαναλέω ότι έκανα το τοπικ για να δείξω πόσο άσχετος developer είσαι άμα έχεις συνομιλίες και proofs ότι σε έκλεψα σε προκαλώ να τα ποσταρεις, εγώ από την δικιά μου μεριά σου ζήτησα να κάνεις μια δουλειά για κάποιον φίλο μου και μόλις μου λες τελείωσα μπαίνω στο assembla να δω τι έκανες και βλέπω κάποια codes άκυρα περασμένα και λέω στον labro φίλε μου μας scammare, δεν είχα account να μπω τότε να σε κάνω report.

Δεν ξέρω άμα μίλησες μαζί του μετά και τα βρήκατε εμένα μου είπε ότι τον έκανες Block και δεν του άνοιξες τον σερβερ όπως έκανες και σε εμένα...

opote den ta ide o dithen Dev soy ta code e ? kai mporeses esi na krinis kapion kodika gia to an einai sostos h oxi eno den kseris na perasis to svn sto eclipce px

ides to les kai twra oti eipes oti sas scamara 

exw dosi oles tis foto se report opos einai kai diaskorpismenes se arketa post edw sto topic 

oxi apo tin stigmi pou eixa teliosi tin doylia kai me eipate scamer sto skype meta to brisidi poy sas eriksa 

den eixa logo na katsw na sizitisw kati me 2 kleftes ( an itan kai tritos tha sas elega simoria apo kleftes ) poy elegan malakies

opote nai sas ekana block ( den einai paralogo )

makari re file mas exei priksi ligo ton poutso , akoma den exei katalavei to oti exei to source sto assembla (asxeta an ine klidomeno) aftos ekane svn o pirama tou evale oti evale kai ithele o pirama na tou steilei ta files.. toso koulos.. alla kata ta alla ine kalos developer kai vgazei 70k euro otan kanei project

re c ola toys ta eftiaksa me team kai remote sto vps etimo itan to pack patages start gameserver kai ton login kai etrexe

episis prin toys to ftiaksw toys eixa proidopihsi apires fores oti me l2j clean pack me extra code's h oxi tha exoyn polla problimata se thema bug

alla aftoi thelane ton server opos kai na exei den toys eniaze tpt itan toy style server thelw kai ton thelw twra

kai epidi iksera oti me ekino to pack den tha ekanan prokopi ( apo kali thelisi toys zitisa mono 20 euro ) epidi eixame kinw enan filo sto skype

kai apo sebasmo se ekino to paidi kai toys proidopihsa kai toys eixa kani kali doylia 

twra apo eki kai pera egw ida mono 2 pseftes kai kleftes

Edited by pirama

Δεν ξέρω άμα είναι καλός η όχι εγώ ξέρω ότι τον πληρώσαμε για κάποια πράγματα και αυτός χωρίς να τελειώσει μας έκανε και τους 2 Block χωρίς να τελειώσει με αυτά και εγώ έκανα refund, το report είναι για να αποφύγουν άλλοι συνεργασία μαζί του.

re mlk pragmatika exeis katalabei oti olo to skiniko pou exei steisei edw bgike kako diko s?

exeis katalabei oti dn se exei parei kanenas sta sobara? exeis katalabei oti se 90 post dn uparxei ena atomo pou na se uperaspizete? 

to exeis katalabei ore? dld lupisou kai emas pou diabazoume ta post sou..exoun ponesi ta matia mas...ta post sou einai kati san tin 11kada tou olympiakou..afto skepsou mono.

sta ldl me 0,99 pernw developer kalutero...an aftos ebgale 70k euros egw eimai gios tou onasi..

mia leei ston pirama oti o dev tou koita3e ta codes..mia leei afto ta koita3e ta codes...exei mperdepsi tin p me tin bourtsa.

αν και τα SIN ειναι αποκλειστικα και μονο για σερβερς σημεραα θα κανω μια εξαιρεση.

EVERYTHING WRONG WITH LUCKY DICE in less than 3 mins

Current Sin: 0.

1. Vorfin claimed that he made 70.000Euro in 1 month from his clients by selling developer services, yet he requested 150Euro as a help to start his server. Cause why not, skroutz did the same and he ended up succesful. I mean think of that, why spend the already existed money when you can get more. (+3)

2. Vorfin has to use Anonymous profil photos cause normal photos is way too mainstream for a "hacker". (+1)

3. You said that you can't access assembla but you saw that the codes are bad which undo what you said about access right? If in the first place you saw the codes how came up to no have access on the source. (+1)

4. Vorfin report others for leeching codes from other forums yet few months ago he leeched and claimed that he made a code that someone else did on another forum. (link). (+2)

5. Did you said that you gonna report others for spam? Cause im pretty sure that maxtor had to buy more space on his WebMachine just to handle your spam. I mean i don't even need to search your name to find some topic of yours, i just open a random topic and voila there is your comment inside which is faster than google search machine. (+2)

6. Also hacker scream that "Im hacker" by having anonymous as profil cliche. (+1)

7. Guy who report others for scam, helping them by posting photos that proof that they didn't scam him. (+2)

8. Long ago you said that your knowledge on programing is zero and later you supported that you owned of L2 servers and worked on aCis. So or either you learned code fast or my skills of understanding human language is really low. (+1)

9. Also "i don't know how to code on high5, only on aCis", weird i though java is same on every project but i think you're right, L2Jteam completely changed the project and the whole java structure. They even changed private void to private null just to make our life harder. (+2)

10. Guy who call others kids for crying at mods, is crying at mods now and request others to get banned. (+1)

11. "i checked the codes i realized that it's same codes as the pack have inside and talked to him on skype , then he blocked me without complete his services and i made refund.", weird that you realised that the codes inside were the same as the pack, but you never got the codes. So im starting to believe of your telepathic skill. (+1)

12. "Just reporting him .... my partner got his money back.",  wait what? I got confused. Since he got his money back why you repoted him ? This mean is not just a "just", you want him to get banned, so again bullshit. (+1)

13. "Here the proofs that he blocked me without end his job",  no that would also happen if you remove him from skype. Does not prove anything at all, i did the same at Putin yesterday when he lost in battleships in 1v1. (+1)

14. "Our  deal was to compile pack and setup the server.",  so your deal was not for him to create some codes right? The deal was only to compile and setup a l2jserver? So in other words pirama also did an extra work for you as you just said. (+2)

15. "Here is the payment that pirama shared and talking about that i am scammer because i refund him (as you can see the reund is about 10 days + after he blocked us.)",  oh god.. how am i supposed to know when he blocked you, i mean sure if i were Xavier i would see it but... you know.. (+1)

16.  "i checked the codes i realized that it's same codes as the pack have inside and talked to him on skype , then he blocked me without complete his services and i made refund.", so why you asked those codes in the first place? You didn't even check the pack you had? Isn't this somehow unprofessional for a hacker like you? Asking codes from a developer while not even know that those codes exist in his own pack, i mean there are configs for sure, you didn't even check your f**** configs? Thats some big bullshit there (+3)

17. "my developer checked them", you said you did, but then developer did, but then.. obama did.. i m sure everyone checked the codes. Even me.. (+1)

18. Also "hacker" hire developer for java codes cliche (+1)

19. Why you even wasted money on a paid site like assembla when there are free one. So before you pay for sure you would read at least what is this thing that you are going to waste your money on. But later you say you don't know what assembla is so in other words you paid for something that you don't even understand what it is.

So you trolled your own self or what? (+1)

A TOTAL OF 28 SINS

PHRASE: I don't need a hairstyle, my pillow gives me one every morning.

Edited by AccessDenied

Για εξήγησε μου γιατί μας έκανες Block άμα λες ότι όντως μας έκανες το pack και γιατί να κάνουμε refund μόνο σε εσένα για 20 ευρώ ενώ πληρώσαμε συνολικά 600+ για όλο το project.

Σου ξαναλέω είσαι τυχερός που έχει τελειώσει το trial στην assembla και έκανα format και έχασα τα πάντα.

Καλή συνέχεια.

Για εξήγησε μου γιατί μας έκανες Block άμα λες ότι όντως μας έκανες το pack και γιατί να κάνουμε refund μόνο σε εσένα για 20 ευρώ ενώ πληρώσαμε συνολικά 600+ για όλο το project.

Σου ξαναλέω είσαι τυχερός που έχει τελειώσει το trial στην assembla και έκανα format και έχασα τα πάντα.

Καλή συνέχεια.

otan teliosa me tin doylia kleftrako moy eipate oti san koroidepsa ( prospathisa na sas apodikso pos den to ekana ) alla otan eipate oti tha kanete refund sas ebrisa kai 

sas ekana block ( osoi me kseroyn apo edw gnorizoyn poli kala oti mono filoys krataw sto skype moy ) kai den krataw atoma ta opoia me ekanan add gia spam ktl ktl

poso malon na krataga 2 kleftes kai axaristoys san esas 

min ksana kanis tin idia erotisi omos koyrases me exeis rotisi ksana to idio pragma

pano apo ola apo 2 kleftes san esas den pisteyw oti xalasate 600 euro gia server kai an ta xalasate stile link na dw ton server poy ekane 600 euro

kai sto gt kanate refund h apantisi einai 1 ( epidi eisaste kleftes )

Edited by pirama

Κελζερ μιλάς και εσύ που άνοιξες server l2pride με δικά μου files..

MALAKA PSOFA ALITHEIA DEN MPORWW HAHAHAHAHHA MPAS KAI O ATHENA POU IXA ITAN DIKO SOU? MIPOS KAI O XDEM PIRA APO ESENA TO AE?!!! RE MALAKES PATISTE BAN STO MALAKISMENO

edit : KAI KATARXAS RE MALAKISMENO POS PIRA APO ESENA FILES POU VAZEIS TON PIRAMA NA SOU PERASEI SHARED CODES, ANOIKANE

Edited by Kelrzher

Vorfin otan perasei i epidrasi apo to LSD ksana mpes maxcheaters... isws meta o pirama na min se scammare kai emeis oli na min pernoume files apo esena

Εγω τα ελεγα εξαρχης ο noobo xdem το πηρε απο το vorfin κανεις δεν με ακουγε...

otan teliosa me tin doylia kleftrako moy eipate oti san koroidepsa ( prospathisa na sas apodikso pos den to ekana ) alla otan eipate oti tha kanete refund sas ebrisa kai 

sas ekana block ( osoi me kseroyn apo edw gnorizoyn poli kala oti mono filoys krataw sto skype moy ) kai den krataw atoma ta opoia me ekanan add gia spam ktl ktl

poso malon na krataga 2 kleftes kai axaristoys san esas 

min ksana kanis tin idia erotisi omos koyrases me exeis rotisi ksana to idio pragma

pano apo ola apo 2 kleftes san esas den pisteyw oti xalasate 600 euro gia server kai an ta xalasate stile link na dw ton server poy ekane 600 euro

kai sto oso to gt kanate refund h apantisi einai 1 ( epidi eisaste kleftes )

Ισχυρίζεσαι ότι μου έκανες όλη την δουλειά που σου ζήτησα και πως σου είπα ότι θα κάνουμε refund, ποιος ο λόγος να προσπαθούσες να μας εξηγήσεις ότι δεν μας scammare ενώ μας είχες σηκώσει τον server στο vps ( που θα μπορούσαμε να το δούμε από μόνοι μας άμα όντως δουλεύουν όλα η όχι ).

Σου ξαναλέω ότι έκανα το report μόνο και μόνο επειδή μου είπες ότι εστειλες μήνυμα σε moderator ότι είμαι scammer, δεν νομίζω ότι αυτό είναι scam από την στιγμή που με blockares η συνεργασία μας διαλύθηκε και εφόσον δεν τελείωσες με το pack έχω το κάθε δικαίωμα να κάνω refund έτσι όπως και έγινε 15 μέρες μετά από το payment.

Σκεφτόμουν να τον κάνω να μην τον κάνω στην τελική δεν θυμάμαι άμα το έκανα εγώ η ο Λάμπρος μάλλον του εξήγησα πως να το κάνει και μετά από λίγες μέρες εξαφανιστηκαν τα λεφτά από την PayPal.

Τώρα πήρες τηλέφωνο ή εσύ ή αυτός που ήταν το account δικό του γιατί δικό σου δεν ήταν.

Επίσης υπάρχει ελληνικό support στο pp δεν χρειάζεται να μιλάς αγγλικά.

Εγω τα ελεγα εξαρχης ο noobo xdem το πηρε απο το vorfin κανεις δεν με ακουγε...

malaka to paidi prepei na paei se psuxiatrio ... den paizei , den tha asxolithw allo me ton ilithio..... peftw kai sto epipedo tou ... elpizw i mod na kanoun kati