No More Repeatable Shared Servers (Mevsyou I Hate You)

[gr]mastora afto pou les dn steki.ama ginei afto oi monoi servers pou 8a uparxoun 8a einai kapoion gnwston vip member,kai kanenous modarator. opote dn 8a exei nohma.

kai na sou dwso kai ena paradigma gia afto pou lew...an o xdempou dn einai vip i kati allo pou einai enas apo tous kaluterous dev edw mesa anoi3ei tn top server..8a exei to post tou 100 arnitika sxolia gt polu apla dn ton pane.ti 8a tou kaneis tote ? reject ton server?

afto pou prepei na ginei einai na ftiaxti allo ena section gia tous live server kai gia na mpei ekei kapoios server 8a prepei o server na tiri kapoia kitiria.

telost mastora.

p.s sou edwsa paradigma tin agapi s.xaxa

i think access he hate you. :P

[gr] apla den exei leuta na plhrwsei gia sticky kai ka9ete kai klegete tora oti kai kala tou ftene oi home servers :P

[gr]mastora afto pou les dn steki.ama ginei afto oi monoi servers pou 8a uparxoun 8a einai kapoion gnwston vip member,kai kanenous modarator. opote dn 8a exei nohma.

kai na sou dwso kai ena paradigma gia afto pou lew...an o xdempou dn einai vip i kati allo pou einai enas apo tous kaluterous dev edw mesa anoi3ei tn top server..8a exei to post tou 100 arnitika sxolia gt polu apla dn ton pane.ti 8a tou kaneis tote ? reject ton server?

afto pou prepei na ginei einai na ftiaxti allo ena section gia tous live server kai gia na mpei ekei kapoios server 8a prepei o server na tiri kapoia kitiria.

telost mastora.

p.s sou edwsa paradigma tin agapi s.xaxa

i think access he hate you. :P

Den nomizw na anoixei server me shared files, shared website, free domain.. Mallon den exete katalavei ti paizei edw.. Den xerw an ftaiei to psekasma i h katanalwsi coca kola k mentos se kathimerinh bash.

Pame allh mia oloi mazi me ta xerakia psila. O server benei. Kapoios ton elenxi (ta files, ta features, to website klp) an ine ok to kanei approve kai emfanizete. Efoson exei ginei approve den mpa na mazepsi kai 1000 arnhtika sxolia

apo Access  den tous noiazei. Also den misw kanenan. anti8etos tous agapaw olous. Akomh kai ton xdem pou ensarkwnei tin lexh malakinsh kai se parotrini na tou petaxeis ena teneke me apoxiramenh periodo ageladas

sto kefali pali ine glukas.

Well yes ill judge if the upcoming servers deserve to be added yes. 

Thats something Mr. AINT your momma forgot to tell you :3  :-[

There are few people (less than 30) commenting on the private servers section... what is the point of doing that? You will only reduce the impressions at the private servers section. :D

There are few people (less than 30) commenting on the private servers section... what is the point of doing that? You will only reduce the impressions at the private servers section. :D

Why you such a cuteness >.> ? I mean i feel like i need spam you in a tryskell way (making a 5000 lines comment) but you >.> cute  :-[

You won bitch, im out >.>

Edited by AccessDenied

Why you such a cuteness >.> ? I mean i feel like i need spam you in a tryskell way (making a 5000 lines comment) but you >.> cute  :-[

You won bitch, im out >.>

I found a solution against Tryskell-style comments... I just don't read them. :lol:

I found a solution against Tryskell-style comments... I just don't read them. :lol:

You know i was watching terminator movie (salvation) in the end that SKYNET was self-aware and for a moment

i was like WHERE is the damn TRYSKELL to write a comment and block the whole network o.O 

AccessDenied stop photoshopping your pics, ur not that ugly girl anyway, in fact you are a homo.

Secondly

Useless topic where noone gets anywhere.

Case closed

Said the guy who can blend in a gipsy group better than batman in dark.

Also the same guy who said "useless topic that leads anywhere" post useless topic that leads anywhere http://www.maxcheaters.com/topic/202562-why-do-you-still-launch-l2-servers-are-you-hungry/?do=findComment&comment=2554962

You dont even follow your OWN WORDS

Edited by AccessDenied

AccessDenied stop photoshopping your pics, ur not that ugly girl anyway, in fact you are a homo.

Secondly

Useless topic where noone gets anywhere.

Case closed

:happyforever:  :happyforever:

At least my previous topic had a valid point until homo like you started spamming it to raise his posts to 1000 like a whore.

I pity the fool, such as you.

Now stop being such a nerd. Noone cares about how intelectual you are trying to be here in this forum with 20 people online max. You are just a dust in the stars.

Said the guy who can blend in a gipsy group better than batman in dark.

:not bad:  i rate it 8/10

but on the other hand, rest of your posts are like this:

i was like WHERE is the damn TRYSKELL to write a comment and block the whole network o.O 

not funny, mostly feels like dad jokes or pure retarded with all forms of cute-wannabe.

You know i was watching terminator movie (salvation) in the end that SKYNET was self-aware and for a moment

Write a mod for aCis that involves db operations without using try-with-resources, and watch what will happen. :D

At least my previous topic had a valid point until homo like you started spamming it to raise his posts to 1000 like a whore.

I pity the fool, such as you.

Now stop being such a nerd. Noone cares about how intelectual you are trying to be here in this forum with 20 people online max. You are just a dust in the stars.

karasu is funny  :alone: 

:lied:

Den nomizw na anoixei server me shared files, shared website, free domain.. Mallon den exete katalavei ti paizei edw.. Den xerw an ftaiei to psekasma i h katanalwsi coca kola k mentos se kathimerinh bash.

Pame allh mia oloi mazi me ta xerakia psila. O server benei. Kapoios ton elenxi (ta files, ta features, to website klp) an ine ok to kanei approve kai emfanizete. Efoson exei ginei approve den mpa na mazepsi kai 1000 arnhtika sxolia

apo Access  den tous noiazei. Also den misw kanenan. anti8etos tous agapaw olous. Akomh kai ton xdem pou ensarkwnei tin lexh malakinsh kai se parotrini na tou petaxeis ena teneke me apoxiramenh periodo ageladas

sto kefali pali ine glukas.

dn steki afto pou les..an o strain poulisi 100 idia website kai anoi3oun oloi server ti 8a ginei?  dn 8a tou kaneis aprove?

kai genika kai ta alla 2 pou eipes me files kai features dn stekoun aderfe..ti 8a tou peis gia ta files tou? pws 8a ta elen3eis?

i lusi einai mia.

ftiaxneis ena board : Crappy Server

kai bazeis kapoia rules mesa gia na sou kanoun promote ton server sto kanoniko section.

1)na exei mini o server anoixtos panw apo 2-3 weeks i 1 mina.

2)to lifetime tou server ..bale orio. 90 to xamilotero.mias kai afti pou 8a exoun machine 8a exoun life time 99%

3)kanoniko domain site.

4)as baloun oi modarators to mualo tous na doulepsi kai baloun to 4o.

eisai skliros me ton xdem. mia xara palikari einai.kai ta xwnei kai polu wraia se kapoious. alla ti na kanei kai aftos ama tou leei pipes i ka8e koutsi maria apo edw mesa.