Paysafe Donation Manager

• 1 month later...

can you guys share this (change the imports and all things needed) to l2jserver project? i tryed but I still get an error with L2FolkInstance and dont know how to fix it. thanks

change to L2NpcInstance

• 2 months later...
  • 1 year later...

euxaristw file.. doulevi 100% 2-3 fores p to dokimasa. ala exei provlima me to target :D px to pataw k anigi katefthian eno dn mporeis na to kaneis target kai //delete px. prepei /target npcdonate px. :) 

• 2 months later...

euxaristw file.. doulevi 100% 2-3 fores p to dokimasa. ala exei provlima me to target :D px to pataw k anigi katefthian eno dn mporeis na to kaneis target kai //delete px. prepei /target npcdonate px. :)

Exei kai ena alo ana to exeis kani test kane donate 2 fores me tin idia ip den doulevi prpei na kanis delete to txt me to ip pou exeis kani prota :) 

• 3 months later...

Παιδια, εχει ιδεα κανεις πως θα εμφανιστει αυτο το Npc ? Δινει καποιος το sql γιατι βλεπω το html το παραγει η java

• 2 months later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...
On 1/28/2016 at 6:59 PM, GiwrgosMasterGR said:

Epd exei bug to target  edw ein to full code mazi me to target FIXED 

TARGET FIXED -FULL CODE

Edited by scraw