Jump to content

kalispera kai mia erotisi


Recommended Posts

413 8a baleis alla na xereis oti an allaxeis mono to skillname-e.dat pali den 8a exeis eikonidio ka8ws auto exei na kanei me thn perigrafh tou skill mono. Prepei na allaxeis kai to skillgrp-e.dat gia na exeis eikonidio ka8ws kai to skillsound-e.dat gia na exei hxo to skill. Gia na to kaneis auto twra bres mesa sta dat arxeia ena allo skill pou einai idio peripou me auto pou prepei na kaneis kai antigrapse thn grammh tou kai allaxe sthn nea mono to id meta. An 8es mporeis na deis ola ta eikonidia pou dexetai o client me to na kaneis extract to arxeio Icon.utx me to programma Dragon unpacker. Etsi 8a exeis se ena fakelo ola ta eikonidia me to onoma pou prepei na dwseis sta dat gia na paroun kapoio apo auta. Pantws an exeis skopo na ftiaxeis neo skill pou na energopoieitai me potion prepei na doulepseis kai ligo to eclipse.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pos tha prostheso sto skillname-e kapoia skills? kai se ti kodikopoiisi to sozo? 414?413?

 

Gia na ksereis kai esu....otan anoigeis ena arxeio mesa apo to system me to gnosto program kato kato s leei to version p einai kodikopiimena....p.x to l2.ini einai 413 to .env einai 111...sta leei kato kato.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...