MrAderson Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 1)gia na kanis multiclass prepi na exi o server cat change class. 2)Exeis enan char lvl 20 xwris quest . 3)kaneis to quest tou buffer cleric otan teliosi to quest to quest item to kratas gia change class apo to Grang Magister . 4) meta pas sto cat change kai ginese Human Wizzard 5) pas lvl 40 ginese necro i sorceror (to quest item akoma ta kratas dn to pirazis). 6)pas lvl 78 me 3 class apo to cat change class 6)twra pas Gludin i Gludio kai milas sto Magister tou opiou quest telioni 7)meta vlepis sto status kai grafi cleric kai exis ta skills apo necro;) 8) pas sto gataki ginise Bishop i prophet (8a eisai to lvl pou 78 isoun me ta class pou eipa pio pano dld necro i sorceror a kai ksexasa summoner 9)Ginise to 3 class kai GG ... Pedia auto douleui sto Ae..Dokimaste to kai se kapion allo server alla etsi opos eipa na exi auta ta pragmata:) Good Luck:)
ManolO Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Wraios O Virusakos ;D Doulevei kai ston TheGenesis Molis to dokimasa 8) paidia kala stuckarismena sub :P
killer_007 Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 Na ipothesw se java? Giati se official afto den nomizw... epishs oi pio polloi official pleon exoun tin gatoula (an exoun) na pernei ta quest item pou perneis apo to gm shop ^^ An einai se java, pithanotata... (mallon java, apo oso thimame o L2G einai c5 me interlude pramatakia ;D)
MrAderson Posted April 25, 2007 Author Posted April 25, 2007 Nai re egw to dokimasa se l2j twra gia off dn ksero me gataki :S...Hm mpori kai olas na ginete ti na sou po..
nOiz Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 afto na fantasto ginetai kai me Phantom ranger - shilien elder opos kai Sorceror- prophet alla kai SPS - elven elder kai an kaneis kai sub mporeis na gineis akoma kai Hawkeye - Bishop genikotera oti sou katebei ?!!?! :D
MrAderson Posted May 12, 2007 Author Posted May 12, 2007 hmm egw ekana Healer -Necro kai Dark avanger -Hawkey
MewMew Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Bravo re poli wraios p to skeftieks :P..idiaitera exipno kolpaki kai eidika se servers opws eipe kai o virusakos me poli xrates p 8a mamas meta...paw amesws na dokimasw(episis paidia an paizetai se srvr me gm shop profanws 8a ginetai me ton idio char na to kanete ayto se ola ta classes...)paw na dkimasw c4 kai lew reults.Bravo anyway.
Guest MaxBastards Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Virusakos para poli oreos aderfe mou,kali exipnada :P mpravo D:
TheAngelOfDeath Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Paidia douleuei kai ston L2E****!!!! ;D ;D Mpravo Virusako!!!!
Guest MaxBastards Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 kalitera na min leme pou douleui gia na min to fix kai etc D:
nazghoul Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Auto to kseroume apo ton Dios server (o noble thimate) dn einai kati kenourgio anyway virusakos nice :P alla se arketous einai fixarismenw s leei oti exeis eidi allaksei kai teteia alla who nows...
georgekiller Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 kalitera na min leme pou douleui gia na min to fix kai etc D: sostos einai noris gia fix.......
MrAderson Posted May 14, 2007 Author Posted May 14, 2007 pedia se opious server pou exw peksi to exw kani ti na sas po..auto dn to kseroun kai poli to bug (nomizo)
Recommended Posts