Jump to content

[Exploit] Νέο Trade bug! Δουλεύει 100%!


Frank

Recommended Posts

pragmati ta spaei paradigma egw simera se rpg server p molis mpika einai x 25 o server

pigame valakas kai katalathos eftase sta heria m me raindom party (kolofardos:D)

kai piga ekana to trade kai twra exw full jewwel raid queen ant baium antharas kai zaken

kai twra exw 76 lvl char me full +35 armor kai me +25 wep

sorry p milaw se ayto to topic gt einai 200 post ala ayto to trade einai 100% kai to kserw apo tote p vgike (filika) sorry kai pali p milisa ala eithela na doso ena paradigma gia ayto to trade bug

Link to comment
Share on other sites

P.S. ithela na rwtisw, ama xrisimopoihseis to bug yparxei periptwsh na se vroune oi GM ? An nai ti mporeis na kaneis gia to apotrepseis ?

 

kita file gia na to apotrepseis ayto tha prepei afou exeis to bot opos leei mesa na ta doseis ola sto bot meta vgeneis apo ton kanoniko s gt 99.99% tha fas ban kai ftiaxneis se alo acc new char kai ta dineis ekei p.x.

ston l2 sisi to ekana kai den exasa oute lepto mesa apo ton char m p efage ip ban

 

Link to comment
Share on other sites

 

P.S. Ithela na rwtisw, ama xrisimopoihseis to bug yparxei periptwsh na se vroune oi GM ? An nai ti mporeis na kaneis gia to apotrepseis ?

 

Na se vroun oi GMs den paizei arkei na fertheis eksipna. Diladi molis pareis ta items dwsta se kapoion allo char sou wste na min se kanoun report. Kai pali omws an o admin den niwthei tote den prokeitai na pa8eis tipota.

 

 

@ Oloi oi spammers timwrithikan me -1 karma kai ta posts tous diagrafikan.

Link to comment
Share on other sites

re file min vazeis ka8olou post.dn mporw na to dw... :(

prepei na simpliroseis kapio poso post gia na mporeis na deis kapia sigkekrimena threads gi afto arxise na voithas gia na voithiese :P

an ta afiname anixta oli 8a benane i gms 8a blepane pos litourgi k meta 8a ta ftiaxnanane k apagoreuete na kanis post eki pou dn boris na to dis.
Link to comment
Share on other sites

Ante na doume emeis pote tha to mathoume :P

re file min vazeis ka8olou post.dn mporw na to dw... :(

prepei na simpliroseis kapio poso post gia na mporeis na deis kapia sigkekrimena threads gi afto arxise na voithas gia na voithiese :P

re makges pos 8a to paro kai egw :S

plz... pite

 

Ta posts diagrafikan kai oi users timwrithikan me -1 karma.

Link to comment
Share on other sites

Guys mporite na mou pite se pia client douleuh.?

Thnx in advance..:)

 

Dokimasmeno apo mena se Interlude. Episis alla paidia aneferan pws doulepse se kamael kai hellbound. Ta sumperasmata dika sou :)

Link to comment
Share on other sites

Dokimasmeno apo mena se Interlude. Episis alla paidia aneferan pws doulepse se kamael kai hellbound. Ta sumperasmata dika sou :)

Otan to dokimaso file XxRxX 8a afhso reply..:D

Link to comment
Share on other sites

re file m xxrxx ego gt efaga -1 gt den vlepo na to grafis oti efaga ke ego

pados efxaristo gia to -1 nase kala san new p ime m aksizi

 

Sou aksizei efoson vlepeis pws tosoi piran -1 karma epeidi ekanan kati lathos kai esu pas kai kaneis akrivws to idio lathos. Den einai diko mou provlima file mou alla diko sou, kalutera na koitas tous kanones tou forum prin arxiseis na postareis kai na ekfereis apopsi. Min to sunexisoume se auto to topic, an theleis na to analusoume kane mou ena PM kai euxaristws tha sou eksigisw.

 

/end

Link to comment
Share on other sites

Wow file oreo!!!!Afto nomizo egrafe kai o kaimenos o bikso96 xDomos esi to ekanes poli kalitera enoite ^^

 

lol re pws ginete auton na to eide me 324 post's kai egw me 380 na min mporo na to do kanonika kanenas apo tous 2 dn eprepe hidden einai prepei na exoume 450 lol....

Link to comment
Share on other sites

lol re pws ginete auton na to eide me 324 post's kai egw me 380 na min mporo na to do kanonika kanenas apo tous 2 dn eprepe hidden einai prepei na exoume 450 lol....

 

Autos einai donator. Oi donators exoun dikaiwma na vlepoun ola ta hidden topics. Sti xarizw gia teleutaia fora. An exeis aporia steile kapoio PM kai oxi asxeta posts se asxeta topics.

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...