Jump to content

[Exploit] Νέο Trade bug! Δουλεύει 100%!


Frank

Recommended Posts

RE PEDIA MPORW NA ROTISO KATI? EPIDI EIMAI NEW KAI DN KSERW TA BUG AFTA POS MPORW NA TA DO?

 

Prepei na mazepseis posts (osa xreiazetai se kathe topic)

Px, an des sto sugkekrimeno sou leei "[Hidden post: You need 450 posts to see it. You currently have ****.]"

 

Auto simainei pws xreiazesai 450 posts gia na to deis.

 

Episis mporeis na gineis donator sto forum kai na vlepeis osa bugs ktl uparxoun xwris orio sta posts.

 

PS: An theleis otidipote allo kane kalutera PM kapoion para na kaneis posts ;)

 

/end

Link to comment
Share on other sites

ELEOS :P efaga ban eno den ekana tpt piga na kano to hack kai den ginotan kai otan mpika kanonika sto game kai ithele enas na ton kano trade kapout BAN :P to hack doulebi se kapious server c6 ston L2Mafia min to dokimasete o (Dimis) to exei fixari kalh tixi se osous to prospathisoun :)

Link to comment
Share on other sites

whats ?

 

Banned.

 

ELEOS :P efaga ban eno den ekana tpt piga na kano to hack kai den ginotan kai otan mpika kanonika sto game kai ithele enas na ton kano trade kapout BAN :P to hack doulebi se kapious server c6 ston L2Mafia min to dokimasete o (Dimis) to exei fixari kalh tixi se osous to prospathisoun :)

 

Ontws o Dimis to exei ftiaksei ston L2Mafia.

Link to comment
Share on other sites

ELEOS :P efaga ban eno den ekana tpt piga na kano to hack kai den ginotan kai otan mpika kanonika sto game kai ithele enas na ton kano trade kapout BAN :P to hack doulebi se kapious server c6 ston L2Mafia min to dokimasete o (Dimis) to exei fixari kalh tixi se osous to prospathisoun :)

to bug afto mexri exthes douleue  ston ken orwen ala exthes ms eipan oi gm oti bgika dld exthes to fixaran prepei omos na douleuei stous ipoloipous srv gt oi gm p to fixaran ston ken einai mono gm ekei kai ston stuck subs dn einai stou kvn ara nomizo pos ginete akoma
Link to comment
Share on other sites

to bug afto mexri exthes douleue  ston ken orwen ala exthes ms eipan oi gm oti bgika dld exthes to fixaran prepei omos na douleuei stous ipoloipous srv gt oi gm p to fixaran ston ken einai mono gm ekei kai ston stuck subs dn einai stou kvn ara nomizo pos ginete akoma

to ksero x8es piga na to kano alla otan epeza kanonika tote efaga ban ELEOSSSSS ti na po re :P den pirazi re exasa mono ena dusk +17 ena dms +19 mia dyna +10 ena zaken mono ayta pali kala :P L2Mafia Ken Oren ont work the bug :( gg
Link to comment
Share on other sites

Doulevei ston mml2!!!!!

 

pios einai o mml2?

 

As min vgainoume ektos thematos. Den mas endiarerei se poious server pianei! Kratiste to exploit gia ton eauto sas kai dokimaste to opou eseis thelete. Min ksanadw post ektos thematos. Thx.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

thnx gia to bug.. polu kalo m arese paw na t dokimasw stn server p paizw

L2 Makao

 

www.l2makao.ucoz.net ama 8elei na pai3ei kaneis 3erw gw.. kainourgios einai x1000 gracia final

pas na to dokimaseis?? pos pas na to dokimaseis eno kan dn to kseris??

 

[Hidden post: You need 450 posts to see it. You currently have 64.]

Link to comment
Share on other sites

thnx gia to bug.. polu kalo m arese paw na t dokimasw stn server p paizw

L2 Makao

 

www.l2makao.ucoz.net ama 8elei na pai3ei kaneis 3erw gw.. kainourgios einai x1000 gracia final

 

-1 karma για το λόγο που ουσιαστικά ανέφερε ο gerero και έχω επισημάνει τόσες φορές στις προηγούμενες σελίδες του θέματος αυτού.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...