Jump to content

Recommended Posts

Kalhspera se ollous  exw ena provlimatakia...... den thimame pos na kano tis gatekeeper na min pethenoune  kai otan enow na pethenoune den enow skotonontastes me //kill

Tis varaw me kanoniko hit kai pethenoune les kai einai guard tis town ....

Gia opion rotisi to pack einai l2j-free   esti leei toulaxiston  

Euxaristo poly  ollous osous tha mou thimisoune pos ginetai ek ton proteron ......

Edited by killerhord
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, killerhord said:

Kalhspera se ollous  exw ena provlimatakia...... den thimame pos na kano tis gatekeeper na min pethenoune  kai otan enow na pethenoune den enow skotonontastes me //kill

Tis varaw me kanoniko hit kai pethenoune les kai einai guard tis town ....

Gia opion rotisi to pack einai l2j-free   esti leei toulaxiston  

Euxaristo poly  ollous osous tha mou thimisoune pos ginetai ek ton proteron ......

αν δεν πρόκειται για πλάκα όπως στο προηγούμενο σου πόστ, τις σκοτώνεις με GM char?

@V-Ray

Link to comment
Share on other sites

vasika nai  me gm character alla den tis kano kill opos episis exw kai afto to thema den vrisko sto server tin external ip tou login  vasika omos tha itane kalhtera na sas po ti thelo na kano gt den thelo na pefti  i gk kai genika ta npc tis poly gt skeftika na alakso to gegonos  oti i player den mporoune na varesoune ta npc  gia na mporoune na varane ta npc   gt twra aposo diavasa prin ligi wra sto server h gk an eise charactiras logo pzon  den mporis na tin hitaris...

external.png

external2.png

Edited by killerhord
Link to comment
Share on other sites

@V-Ray to xeirotero einai na exis apo palia 4 official pack kai meta apo xronia na min thimase  pos na sinarmologisis ta part gia na aniksis ena  

tespa sto thema mas  to provlima lipon einai diplo proton to pack afto pou dokimazo den exi external ip sto login apoti vlepis   oeo poune i giala ....

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...