Maven Probleam

Red-Hair-Shanks

Question

[ERROR] Failed to execute goal on project database: Could not resolve dependencies for project com.l2jfrozen:database:jar:1.0-SNAPSHOT: Could not find artifact com.l2jfrozen:common:jar:1.0-SNAPSHOT in local-lib (file:C:\Users\server\Desktop\Shyla-l2jfrozen-00d1fc249449\database/../lib) -> [Help 1]

[ERROR] 

[ERROR] To see the full stack trace of the errors, re-run Maven with the -e switch.

[ERROR] Re-run Maven using the -X switch to enable full debug logging.

[ERROR] 

[ERROR] For more information about the errors and possible solutions, please read the following articles:

pws mporw na to ftia3w??

4 answers to this question

lipo kero apo to dev oxi oti ime kalos alla den ida pouthena na kani kapios me maven to l2jfrozen to maven ine mono gia l2jfree ta alla ginonte me eclipse

To svn tis l2jfrozen exei stamatisei na kanei updates. To alaksane se git, kai to build (ant) to kanane mesw maven twra.

Giauto kai to eclipse 8elei custom updates gia na upostiriksei tin maven.

To svn tis l2jfrozen exei stamatisei na kanei updates. To alaksane se git, kai to build (ant) to kanane mesw maven twra.

to eftia3a magkes 

exasa episodia giafto nomizo diladi pou exw l2jfrozen protelefteo peripou svn den tha me to kani ama ta peraso to core kai to datapack sto eclipse den tha mou to kani buld erotisi exw l2jfrozen alla ama ksana asxolitho tha anikso ton palio me nea pramata kai xoris wipe l2jfreya o logos einai oti molis logara epilogue eipa kai ezisa grafika pokemon otan mpika freya na pekso kavlosa gt exi sxedon idia grafika mono e me interlude kai me legan anikse hi5 alla oxi mafou einai freya two