ProfessionalGeodata \ srbin

Napster321

He spams on my marketplace topic this guy is a fag I don't know what is he trying to prove or to do...he is definitely an idiot :) do something and also clean my topic

he also does that on many topics in marketplace

If you reply to all his posts and you ask him things (even if that's ironic)... not logic at all to report him coz spamming.

If someone spam your topic just don't answer him, or answer only once and then, if the spam continues, report him.

If you reply to all his posts and you ask him things (even if that's ironic)... not logic at all to report him coz spamming.

Wyatt, mate, leave him, please.

The first post I did on his topic was to point out, that 24 hours hadn't passed before he bumped it.

He hates me, cause he's a emo.

na fona3w ton komple?

Εγώ δεν σε ήθελα καν στο staff μου επειδή είσαι ένα φτωχό ξέβρασμα που δεν έχει λεφτά να φάει. 'Αντε που ήθελες να γίνεις και GM σκατόζωο.

Πάνε γίνε γιδοβοσκός. Σου φωνάζουν τα πρόβατα ΜΠΕΕΕΕΕ

provata1.jpg

Εγώ δεν σε ήθελα καν στο staff μου επειδή είσαι ένα φτωχό ξέβρασμα που δεν έχει λεφτά να φάει. 'Αντε που ήθελες να γίνεις και GM σκατόζωο.

Πάνε γίνε γιδοβοσκός. Σου φωνάζουν τα πρόβατα ΜΠΕΕΕΕΕ

provata1.jpg

i8ela na mpw sto staff? apo ton server sou lefta eixa vgalei 100-200 an empaina sto stuff 8a to ekana me pio eukolo tropo zwo

i8ela na mpw sto stuff? apo ton server sou lefta eixa vgalei 100-200 an empaina sto stuff 8a to ekana me pio eukolo tropo zwo

good-grass.jpg

Αυτό το stuff ?

ti gelas re zwo? mono na gelas mporeis na tin fotografia.

Mono na gelaw? Nomizw pws sou exw apodei3ei mexri pou mporei na ftasei to kathe comment mou.

Apla twra vlepw pws den eisai a3ios oute na kanw reply se ena sou post, mias kai ekpempeis xazomara 1hs dhmotikou.

Keep selling shared stuff, you rock.

Mono na gelaw? Nomizw pws sou exw apodei3ei mexri pou mporei na ftasei to kathe comment mou.

Apla twra vlepw pws den eisai a3ios oute na kanw reply se ena sou post, mias kai ekpempeis xazomara 1hs dhmotikou.

Keep selling shared stuff, you rock.

wraia voulosto totena hremisoume