Jump to content

Lineage II μεταφρασμένο στα Ελληνικά!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

ego pantos katebasa to 13 ... den iposxome tpt...

ego prosopika tha to kano gia paradigma :

pigenete ston trater Alexis (npc)

p.s. rapidshare sucks CAUSE OF MUCH TRAFFIC...

but na mou pite posi to katebazune..

 

NA po kati ego Tora.... leei re pedia MalaBEEP ke tlp...

den leo ayta gia ta Q. alla tis alles mala........

POios Ellinas Tha katsi na ta diabasi:

kitakste ta basika Agorase Poula ok.. alla ta alla?

Lawl den eine?

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos47

katevasa to 18 alla de pisteuo na to kano kano oti mporo siga siga alla...den prolaveno me tpt exo kithares aglika sxolia tou kolou tis malakies...tespa tha prospathiso.....;)

Link to comment
Share on other sites

Egw tha arxisw to 9 dn iposxome tpt logo ton oneo pack mou trone olo to free time ala tha prospathisw pedes an thes bale sto 9 emena gia na min to parei kai alos. Wish me good luck :D :P :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

a kai me ti elinika ?? me eliniki graphi i agloelinika??? dld Γεια σας or Gia sas :D:D pm me fast to start.

 

 

 

Tsekare merika post poio prin(sto idio topic ennoite) kai kapou anaferei o maxtor gia to eidos tis glossas pou xrisimopoioume

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

re paidia mpravo gia tin prospa8ia pu kanete !!!  ;)

 

 

ala exo to exis erotima ama parume ta arxia pu exete vali de tha mporusame na ta antikatastisume me afta sto l2 folder kai etc se opoion server kai na pezoume na ta vlepume ellinika ???????????????

 

ama ginete afto pantos 8a itan kai poli gamato .... ama de ginete apla apantiste :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock