Μια μεγαλη ευκαιρια για λιγους (Project L2MxC)

Maxtor

dn exo kamia ore3i na piaso na spamaro me ka8e spamer pou dn exi ti na kani ,h Server pou anigo tous anigo kai tous poulao epidi dn asxoloume me kozmo 500/600 online.

Koza enan kai kalo, meta vlepoume!

Emena den mou fenete kaki idea,egw p.x ean simetexo sto team boro na vgalo to megalhtero kostos tou server,na to hostaro pano mou DDOS Protections + Dedicate. boro na ton exo mexri kai 1 xrwno ean 8elw.

To 8ema einai edw pos den mou fenete na petixi ,epidi opos vlepo o Maxtor lei 8a kanete 1 team kai 8a exete 5 euro stn tsepi sas na simetexete sto team,8a erxete o ka8e BOSKOS na lei eimai developer kai na bii sto team ..

Ase pou dn bori na eiparxi armonia meta3i kapion pou den 3eroune o enas ton alon,kai na gini 1 swsto team egw etc pistevo apopsis gia afto pou lew ?

to team to ftiaxneis esi, orizeis ton eafto sou leader, kai proxoras!

episis apoti vlepw uparxei arketo endiaferon :P

Tha dimiourgi8ei anastatosi anamesa sta members gia to thema twn xreimatwn,epishs den ginetai na ebistevese opion k pion.

Sigoura 8a eiparxi ean den ftiaxtoune ta teams.

Really the worst idea ever heard.I pay for servers but i will eventually give some of the donations to maxtor.On the other hand i can make my own server with a new name make a post here and get all the money for myself.

So if you actually accept that ur already stupid.No offence but that's the truth.

Really the worst idea ever heard.I pay for servers but i will eventually give some of the donations to maxtor.On the other hand i can make my own server with a new name make a post here and get all the money from myself.

So if you actually accept that ur already stupid.No offence but that's the truth.

Not realy,when i open 1 server i spend some money for Advertise,so is something like advertise from maxtor side ;)

Not realy,when i open 1 server i spend some money for Advertise,so is something like advertise from maxtor side ;)

what's the advertisement from maxtor side?sticky the topic?yeah big deal.