Jump to content

[HELP][GR] Pws na riksw mia kopela?


Frank

Recommended Posts

Egw tha sou elega na ise o eautos sou opos akrivws to eipe o sakis....Oson afora ta galazia prassina matia,skoularikakia kai mlkies tou Anni...AYTA EINAI MOYFES! ;) ena vasiko pragma pou koitane oi gunaikes se enan antra einai to Xioumor tou.....kamia plakitsa,ksafniki allagh prwsopikotitas ktl ktl auta einai merika paradeigmata xioumor....

GL apo emena kai na kseris ena pragma na mplexis me mia gkomena einai eukolo na ksempleksis einai to diskolo :D

Link to comment
Share on other sites

Mia einai i apoluti katastrofi...Mou exei tuxei para polles fores na dw kopeles na lene ti gnwsti se olous mas frasi: <<SE VLEPW SAN FILO DN MPORW NA SE DW DIAFORETIKA>>...Psiloekneurizomai otan akouw auti tin frasi gt pisteuw pws merikes fores dn einai alithini alla mia ftini dikaiologia...Vevaia stin petaei gia na min se pligwsei legontas sou pws dn eisai wraios..alla kai pali paramenei ekneuristiko....

Link to comment
Share on other sites

Mia einai i apoluti katastrofi...Mou exei tuxei para polles fores na dw kopeles na lene ti gnwsti se olous mas frasi: <<SE VLEPW SAN FILO DN MPORW NA SE DW DIAFORETIKA>>...Psiloekneurizomai otan akouw auti tin frasi gt pisteuw pws merikes fores dn einai alithini alla mia ftini dikaiologia...Vevaia stin petaei gia na min se pligwsei legontas sou pws dn eisai wraios..alla kai pali paramenei ekneuristiko....

auto exei simvei me enan filo m prosfata....ekei pou goustare mia gkomena auti tou elege se vlepw san filo...aftos tis eipe ok kai sinexise filikes sxeshs....otan ton gnwrise kala kai tis arese o xaraktiras tou irthe kai ton parakalouse na ta ftiaksoun.....Alla san pragmatikos antras pou einai o filos m TIS ERIKSE AKURO STIN MAPA!!!
Link to comment
Share on other sites

O kaliteros tropos gia na rikseis mia kopela einai na ths valeis triklopodia xD

 

Enas tropos uparxei re : NA EISAI O EAYTOS SOU

 

 

Tragiko simperasma ths zwhs : otan to kinigas kai to thes feygei , otan den to perimeneis kai adiaforeis erxetai .

Link to comment
Share on other sites

Den eixa kai dn 8a xasw apla ligo reziliki....Vasika dn prokeitai na tis ta zitisw...apla 8a ti filisw an vrw to tharros kai oti vgei...

Link to comment
Share on other sites

file m xxRxx 1s einai o tropos na rikseis mia gomena.. Na peis oti me exeis filo hahahhaha...

 

H ka8e gomena exei ta dika ths re dn ginete me 1 kolpo na rikseis 20gomenes ektos k an peseis stin idia mlkismeni alla me allh morfi xD... auto pou 8elw na sou pw einai katse sizitise mazi ths des ti ths aresei k ti oxi k analoga kinisou ;)(polles fores dn xreiazete na peis alla na prakseis) min to ksexname auto ^.^

Link to comment
Share on other sites

Exeis dikio Sadistic alla episis einai eukolo na ta les kai duskolo na ta kaneis...dld as poume exw skeftei para polla ara dn exw to tharros na ta kanw...

Link to comment
Share on other sites

re paidia thelw na dwsw ena terastio gratz ston xxRxx ... gia to topic pou ekane , giati pragmatika den 3erw pws na milisw stis kopeles ,

einai mia pou mou exei trabi3ei para poly to endiaferon  , kai einai sto school m (yparxoune 2 sxoleia se 1 ktirio ... to 3o kai to 2o)auti paei sto 2o egw sto 3o , episis den exoume milisei apla koitazomaste sto full!to kolima p trow einai pws na tis milisw! , auta p eipate me boithisan poly alla eimai sigouros oti kai apo auta pou mas eipate stin teleutaia stigmi tha kolisw , m einai dyskolo me liga logia na paw kai na tis milisw enw den tin 3erw kan...fenete kai ligo gyftia " kopelia m dineis ton arithmo sou?" (den kolaei , enw den tin 3erw na paw kai na tis milisw) anyway thelw na m fygei auto to anxos alla m einai poly dyskolo!!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

file exofil

 

1on dn prepei na agxonese dn einai kai kati toso tromere

2on dn 8a pas na tis peis "geia 8elw ton ari8mo sou" 8a pas k 8a tis peis "geia eimai o tade se parakolou8w kairo pos me koita klp klp klp. kai sto telos 8a tis fereis ape3w ape3w "8es na m doseis ton ari8mo tou kinitou sou na milame ??"

3on dn prepei na to pai3eis iperano i na psonisteis na eisai apla o eauto sou

4on na min kaneis malakies kai na exeis xioumor (ena pragma pou oi gynaikes ektimane perissotero)

 

dn 3erw ti alla ;)

Link to comment
Share on other sites

File Exofil epitelous vrika kapoion pou na einai stin idia thesi me mena :) Nice!

Alex opws eipa kai prin einai eukolo na proteineis tropous alla duskolo na tous pragmatopoieis....:(

Link to comment
Share on other sites

1:Xreiazese soma...Oxi fetes mpratsaras kai istories alla oxi kai frapas.

2:H ka8ariotita einai h mish arxontia.

3:Xioumor.

4:Na min fovase na tis milisis esto ki an einai agnosth.Mpori sto telos na apodixtei oti se 8eli.

5:Prosopikothta kai aytopepi8isi.

6:Na 3es pos na ferese stis gynekies kai na les ayta p 8eloun na akousoun.

 

P.S.:Min akoute ton anni...Skoularikia tattou kai pozeries.Be your self.Pff

P.S.2:Gia perisoteres plirofories kande pm ton greek lover (aka TheMental) ;D

Link to comment
Share on other sites

 4:Na min fovase na tis milisis esto ki an einai agnosth.Mpori sto telos na apodixtei oti se 8eli. 

einai to mono pou mou tin spaei re thano ... den borw as poume na paw se mia 3eni kai na tis milisw .... NTREPOMAI!:P

 

Link to comment
Share on other sites

Egw eutuxws dn ntrepomai me ksenes alla me files mou...gnwstes m dld...ntrepomai na milisw se autes...:( :(...Pantws nomizw to topic auto einai usefull...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...