Jump to content

Recommended Posts

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Posted

kai epi eukerias tha htan kalo na alakseis pic sto msn.

exeis thn mana sou :/

XAXAXAXAXΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ την αλλαξα χαζος ειμαι να την αφησω;;;

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Ευχαριστω. Πηρα στο handball κατι ειναι και αυτο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

 

thank you all guys <3

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Ειπαμε, πολυχρονος αλλα εσυ το παρακανες..

 

τεσπα, hb αγορινα, οτι επιθυμεις

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Posted

Χρόνια πολλά ρε αγόρι, άντε πρωτάθλημα και στο χόκεϋ επί πάγου !

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

Posted

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ.

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Η ΑΕΚ.

 

 

<3

xa0ax0axax0ax0ax0axa0xa0x0ax0ax0ax0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HB

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..