Jump to content

E-Global and L2Walker


MaxPower

Recommended Posts

Mwre mhn asxolhste me ton Demona .. 2vlo 4 ever einai ... toso 2vlo pou tou hackepsane to admin account (to account tou dld) sto idio tou to forum kai ton krazane. Fysika to 2vlo frontise na kleisei to forum gia kana mhna gia na xexastei to gegonos.

 

 

 

Sas lew oti kai na geinei me thn kamia den exei kanei code antibot programma o Demonas, den exei idea apo coding. To antibot pou trexei to agorase apo tpt kinezous ap to 99nets , edwse kamia trakosara dollaria kai hr8e dw na to paixei magas kai adminaras. @@ to MONO pou xerei na kanei o demonas einai copy paste ta fixes/patches allwn apo 99nets/postpacific/ragezone klp kai na to paizei megas hacker. Den einai etc oi hacker/cracker re karamitroooooo.

 

 

 

To la.exe xlr 8a exei geinei bypass se 2-3 meres to poly. Giati? Aplo giati ektos apo ton demona to agorasan ki alloi foveroi admins ... kai ektos apo emas edw yparxoun polloi coders pou 8a katsoun na to koitaxoun kai na to kanoun bypass

 

 

 

Ayta kai ena ss apla gia na 8ymomaste to hack sto forum tou adminara tou demona

 

 

 

demonas3jr.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

re ili8io atomo, 8ewris pws ekanes kator8oma epidei ekatses sto pc mou kai ekanes auto to ili8io post ?

 

 

 

eleos diladi girnas apo forum se forum kai xerese,

 

 

 

 

 

zwaki

 

 

 

 

 

den boro omws na katalabo giati toso misos

 

 

 

i se dio3ane apo ta eglobal i sou ekana delete kana char

 

 

 

pantos ela apo edw na ta poume ena xeraki opote 8es.

Link to comment
Share on other sites

re ili8io atomo' date=' 8ewris pws ekanes kator8oma epidei ekatses sto pc mou kai ekanes auto to ili8io post ?

 

 

 

eleos diladi girnas apo forum se forum kai xerese,

 

 

 

 

 

zwaki

 

 

 

 

 

den boro omws na katalabo giati toso misos

 

 

 

i se dio3ane apo ta eglobal i sou ekana delete kana char

 

 

 

pantos ela apo edw na ta poume ena xeraki opote 8es.[/quote']

 

Someone is getting irritated and it surely aint the gamerz!

Link to comment
Share on other sites

Loipon epeidh oi psyxologoi lene pws se atoma san kai sena prepei na ta leme apla kai katanohta tsimpa mia lista kakomoire demona

 

 

 

1. Pies kana depon, kati, eisai kai se epikyndhnh hlikia

 

 

 

2. Eides pou8ena na lew oti s ekana egw deface? oxi . Xereis den eimaste oloi sa kai sena na klevoume doulia allwn kai na thn passaroume sa dikh mas

 

 

 

3. An kapote apofasiza na se kanw deface, to mono sigouro einai oti emena de 8a me mazeve h astynomia opws mazepse esena mikre anohte adminara (nai nai xeroume pios eisai ara magies pane poula sta pitsirikia sta eglobal oxi edw)

 

 

 

4. To antibot den to eftiaxes esy, esy edw kala kala agglika den xereis ti 8es na mas peis ema8es xenes glwsses?

 

 

 

5. To antibot pou plerwses eixe check gia dipla para8yra .. e den exei pia. Me 2 para8yra mpainw ston noboserver sou

 

 

 

6. To antibot pou plerwses eixe check gia l2walker ... ekane exit sto l2.exe ama epaize l2walker sth mnhmh .. e den exei pia.

 

 

 

7. Misos? kanena misos apla mou thn deinoun sta nevra atoma pou den xeroun th tyfla tous kai paramy8iazoun to kosmo (san thn afentia sou)

 

 

 

8. Pies kana depon

 

 

 

filia polla demona .|.

Link to comment
Share on other sites

Loipon epeidh oi psyxologoi lene pws se atoma san kai sena prepei na ta leme apla kai katanohta tsimpa mia lista kakomoire demona

 

 

 

1. Pies kana depon' date=' kati, eisai kai se epikyndhnh hlikia

 

 

 

2. Eides pou8ena na lew oti s ekana egw deface? oxi . Xereis den eimaste oloi sa kai sena na klevoume doulia allwn kai na thn passaroume sa dikh mas

 

 

 

3. An kapote apofasiza na se kanw deface, to mono sigouro einai oti emena de 8a me mazeve h astynomia opws mazepse esena mikre anohte adminara (nai nai xeroume pios eisai ara magies pane poula sta pitsirikia sta eglobal oxi edw)

 

 

 

4. To antibot den to eftiaxes esy, esy edw kala kala agglika den xereis ti 8es na mas peis ema8es xenes glwsses?

 

 

 

5. To antibot pou plerwses eixe check gia dipla para8yra .. e den exei pia. Me 2 para8yra mpainw ston noboserver sou

 

 

 

6. To antibot pou plerwses eixe check gia l2walker ... ekane exit sto l2.exe ama epaize l2walker sth mnhmh .. e den exei pia.

 

 

 

7. Misos? kanena misos apla mou thn deinoun sta nevra atoma pou den xeroun th tyfla tous kai paramy8iazoun to kosmo (san thn afentia sou)

 

 

 

8. Pies kana depon

 

 

 

filia polla demona .|.[/quote']

 

 

 

kribese piso apo ena forum kai me katigoris, ela apo edw na mou ta peis apo konta na se ma8o kai egw.

 

 

 

deface = beneis meso kapiou bug (exploit) ston server tou alounou kai tou alazeis tin selida.

 

edw auto pou egine einai pws kapios upallilos afise esena ? i kapion alo na katsi sto pc mou kai egrapse apeu8ias.

 

 

 

ara no deface noubia htan auto.

 

 

 

Deuteron les pws klebo alounou douleies ?

 

 

 

PIOS SERVER EXEI AUTA POU EXW KANEI EGW RE NOOBAKO

 

 

 

btw, pia astinomia ? ti paparies les

 

 

 

 

 

Loipon sou 3analew, an eisai toso magas oso 8es na di3is ela apo edw na me katigorisis.

 

 

 

 

 

ps

 

 

 

prose3e megale cracker min spasis kana daxtilo

 

 

 

eisai toso noobas kai ili8ios pou den 3ereis ti sou ginete

 

 

 

pou 8a mou peis oti espases to login system bahaha

Link to comment
Share on other sites

Loipon, den to ekana oute lock oute delete, gia na dw pou tha ftasete. Proton malwnete kai defteron milate sta ellinika (kala gia ta ellinika eimai elastikos :) milate etsi k alios ellinikos server einai ). Sas parakalw min to sunexisete giati to post tha bgei ektos elegxou k an kapoios psaxnei na brei kati xrisimo tha prepei na pigenei sto page 99 gia na to brei. Ayta ta oliga, kai peace se olous! admins kai players.

Link to comment
Share on other sites

zerix 2vlaki akou.. sxetika me to pios allos server exi auta pou exi o dikos sou?? pffff ta 99nets kai to postpacific mazi, zwo, ti exis ftiaksei monos sou re? pes mou kai se paradexomai, vlakako pou eftiakses kai diko sou sistiam, giati ekanes editi stin zwgrafiki? fovase kati? stile mas mia full eikona re na doume.. mipos den ta exis na to kanis?

Link to comment
Share on other sites

Soz gia to threadjack alla o adminaras de katalavainei mia ... opote ena teleytaio threadjack kai skaw

 

 

 

Loipon Gidi Demona akou

 

 

 

1. Den eipa oti ekana bypass to login, eipa apla 2 pragmata: multiple instances of l2.exe check = disabled kai l2walker.exe check = disabled. Alla 8a mou peis ama hxeres tpt apo pc, code klp de 8a sou na olh mera copy paste ton tontor ...

 

 

 

2. Eixe vouixei olo to grnet otan se mazepsane gia deface ston netcafe pou douleves(kai se soutarane)

 

 

 

3. Siga mh trexw salonikh na dw ena Gidi ... ti me noiazei? Sou eipa katse ekei kai pexto magas sta pitsirikia, etc ki alliws mono ekei se pairnei

 

 

 

4. Pios allos server exei ayta pou exeis esy? opoiosdhpote katevase to C4 release tou 99nets kai efage 3-4 wres sto postpacific na katevazei shares.

 

 

 

5. Lexotanil ... pare kanena na xalarwseis,fainete ta depon de doulevoun

 

 

 

threadjack over pali sorry

Link to comment
Share on other sites

otan apoktisis arxidia ela na mou ta peis brosta mou ola auta.

 

 

 

pros to paron mine to poutanaki mou, gia auti tin douleia kalos eisai.

 

 

 

 

 

 

 

Bres mou server opoudoipote ston kosmo (ektos apo autous pou tous to edwsa egw) me

 

 

 

 

 

Working

 

Macro's system

 

C4 summons me ola tous ta skills (summons)

 

Final fortress (skill)

 

Final Frenzy (skill)

 

Vampiric Rage (skill)

 

 

 

Hit the jackpot (event)

 

Exploration of giants cave (quest)

 

Whisper in the dream (quest)

 

Ta recipe (Interface)

 

To npc animation

 

ENchant your weapon (quest)

 

 

 

Ola ta Geodata

 

 

 

na borei na einai Online 27 wres xwris na exei socket problem

 

 

 

kai ales 200 selides pou barieme na grafo

 

 

 

alla pou na 3ereis esu apo auta

 

 

 

mia kologria eisai pou krazis pizo apo ena pc

 

 

 

entelos andriki simperifora

 

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

lool nomizw o nemecis ta leei swsta.an kai pote mou den exw doulepsei gm, an apodiksei o nemecis oti h douleia tou zerix den einai kastomia alla to xei brei/agorasei kapou tote zerix 8a eisai entelos eleos.

 

 

 

pws na r8ei na ta pei mprosta sou afou eisai 8esnikh kai aftos a8hna

Link to comment
Share on other sites

O Antibot server den uparxei pou8ena ston kosmo.

 

Oute pouliete oute 8a pouli8i an kai uparxoun poles prosfores.

 

 

 

to exw egw kai enas rwsikos server pou sinergastikame sto develop

 

 

 

aplos to paidi nomizi pws eimaste oloi noubades san auton

 

kai oti psaxnoume ta forums gia na diatirisoume server.

 

 

 

Petaxtike kai i ali i pordi giati esbisa ta IPS apo tous users pou fenontousan

 

 

 

oxi re maga 8a ta afina na ta deis ti mas les ?

Link to comment
Share on other sites

Rosos ? afou edw pera den ksereis kala aglika oute announcements swsta kaneis episis Working Macros ? muhahaha exw dokimasei na ftiaksw macro kai @@ , Ta Summons sto La2.gr leei OTI DEN EXOUN FTAXTEI AKOMA , To Npc Animation Iparxei SE POLOUS Server, Online 27 wres me 100-999 Restarts ,SA ? Ki auto iparxei se polous server , Geodata den mporoume na kseroume giati iparxei se olous tous server den tha mporouse na paiksei kapoios ama den ipirxe auto as ki as min ksexasoume exoume anagkastei na kanoume pola soe se mi pithanon bugged areas , siga to interface ton Recipes Unreal2 Engine Yooooohoooooooooo vazw kai gimnes ama thes , ta skills mporei na douleuoun alla einai 100% idia me tou Official ? Den nomizw agapi :*,

 

kai Events Ftiaxnei o Kathenas MIKRE :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



  • Posts

    • I think its offline. They deleted all channels in Discord. Maybe because had to give the $500 contest reward 😄
    • amigo como eu coloco pra mostra os icone enchant no inventory  vc pode da essa ajuda @ShooterLineage2 ?
    • 📢 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐛𝐞𝐭𝐚 𝐭𝐞𝐬𝐭, 𝐰𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐞 𝟐𝟎 𝐚𝐭 𝟏𝟖:𝟎𝟎 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐬 𝐢𝐧 https://l2bless.online/infos.html ⚔️ 𝗥𝗮𝘁𝗲𝘀: 𝗫𝗣 𝟐𝟎𝐗, 𝗔𝗱𝗲𝗻𝗮 𝟐𝟎𝐗, 𝗦𝗽𝗼𝗶𝗹 𝟐𝟎𝐗, 𝗗𝗿𝗼𝗽 𝟐𝟎𝐗, 💬 𝗠𝗮𝘅 𝗲𝗻𝗰𝗵𝗮𝗻𝘁 +𝟭𝟲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝟲𝟱% 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝟳𝟬% 𝗯𝗹𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱, 👉 𝟳𝟬+ 𝗔𝘂𝘁𝗼 𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁𝘀, 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺 𝗥𝗮𝗶𝗱𝘀, 𝟱𝟱 𝗻𝗲𝘄𝘀 𝗖𝗹𝗼𝗮𝗸𝘀, 🌍 𝗪𝗲𝗯𝗦𝗶𝘁𝗲: https://l2bless.online/
    • What unique features ? 
    • Welcome to SmurfsZone   Buy League of Legends accounts across all servers and jump straight into Ranked Games with amazing quality and support.   Why Choose SmurfsZone? 24/7 Instant Delivery: Get your full access LoL smurf account immediately. 100% Hand-Leveled: High-quality accounts leveled by hand. Versatile MMR Options: High MMR, Standard MMR, Fresh MMR (ARAMs), and Ranked accounts available. Valorant Accounts: Expand your gaming experience. Our Commitment to You: Unopened Loot: Customize your champion pool. Lifetime Warranty: Valid if you change the email, username, and password upon purchase. Password Changeable: Ensure your account's security. Full Recovery Information: Complete access to account recovery details. Unverified and Changeable Email: Easy to personalize and secure your account. Completely Unranked: Fresh start with no ranked history in any season. Responsive Customer Support: Our dedicated team is available to assist you 24/7.   Experience the best place to buy League of Legends accounts with exceptional quality and dedicated support. We're here for YOU!
  • Topics

×
×
  • Create New...