E-Global and L2Walker

MaxPower

pordi ise esi re flore pou petagese kai milas se ena forum pou den se perni kai den sou ipa gia ta ips alla gia to ti onoma exi to en logo prog, partali pou tha me pis kai pordi gamw ton mpourdeloserver sou pou thes kai antibot system.. a sorry, kai megale programmer kai developer, tpt den ekanes esi.. soz alla man, ine i alitheia.. ise apla gtp, ise gtp mono pou milas se auto to forum.. pare mpoulo apo edw, den exis kamia thesi apla..

Zerix nice interface but it seems like a simple visual basic dialog with no function. I'm pretty sure you just changed the world connect packet or packet dddcd that sends the user from login server to the game server. Ingame walker works perfectly though. If you are truly demon, I would like to thank you for the donations you are oftenly making to some friends of mine that send you the contributions. I just want to remind you that the only thing that works of c4 in your server I think is the c4 splash screen? yay. I remember "subclass system 100% like official" in la2.gr and I saw a subclass even worse than l2j servers. User could keep the old skills. More powerful than a retail hero. I even remember that you were banned once from post pacific for saying crap. PS: slot problems appear when you have users, lots of users. So you can't have such problems.

Sayonara

Ingame walker works perfectly though.

not quite .. the wrapper he 's using injects itself into memory and checks for instances of l2walker.exe ... if it finds it running it forceexits l2.exe (lineage) ... so unless you disable the check you can't run l2walker even on another server while you are connected to eglobal.

Disabling the check is easy, beyond that yes the wrapper also sends auth packets these need to be traced too before you can at least run ingame. I remind you ... to use ingame you need to launch l2.exe from it so that ingame can wrap itself around l2.exe and offer functionality .. atm if you launch l2.exe from l2walker you get stuck on the user agreement (it lets you login but not proceed any further)

Solution? new wrapper that launches l2walker and passes the same auth packages to the eglobal server as their own ... secret's in patch32.dll ;)

Rosos ? afou edw pera den ksereis kala aglika oute announcements swsta kaneis episis Working Macros ? muhahaha exw dokimasei na ftiaksw macro kai @@ ' date=' Ta Summons sto La2.gr leei OTI DEN EXOUN FTAXTEI AKOMA , To Npc Animation Iparxei SE POLOUS Server, Online 27 wres me 100-999 Restarts ,SA ? Ki auto iparxei se polous server , Geodata den mporoume na kseroume giati iparxei se olous tous server den tha mporouse na paiksei kapoios ama den ipirxe auto as ki as min ksexasoume exoume anagkastei na kanoume pola soe se mi pithanon bugged areas , siga to interface ton Recipes Unreal2 Engine Yooooohoooooooooo vazw kai gimnes ama thes , ta skills mporei na douleuoun alla einai 100% idia me tou Official ? Den nomizw agapi :*,

kai Events Ftiaxnei o Kathenas MIKRE :p[/quote']

ta summons sto la2.gr leei oti leitourgoun ola malon esu den 3ereis kala aglika

ta npc animations fusika kai uparxoun se polous servers efoson ta ekana egw share sto PP

ta skills einai 100% opws tou official

btw, ta recipe einai html :) kamia sxesi me utx, oeo

oso kai na klapsourizete se emena pezete

Event me npc den ftiaxni o ka8enas, an eiani ftia3e kai esu kana event na to balo :) poniridi

eng :

here all is simple.. even if they find solution - always more easy little bit change something in ABS.. and they again will search... =)

its simple for us tho', coze we have the source

Apanta eptitelous se kana normal post ektos ama sou aresei na se brizoun......

eixa pei auta ===>

auto pou prepei na brethei einai pws tha parakapsoume to antibot progr :S giati prepei na spatalame toso xrono gia na poulame merika ssd-ssc demona ti kobeis to boting ?!!!?!!? dinoume zwi ston server

makari na tane vb to bot tha sto xw spasei me tin mia pantos mias kai pou postareis edw na sou kanw kapoies paratiriseis....

1)den kobeis to bot se auti tin fasi tou server giati apla eunoounte kapioi oxi ta pitsirkia pou les an thes fair play kanto apo tin arxi .... i traba ena reset sta stats

2)to exw pei tha to xsanapw to oti xrisimopoioume bot einai kai eleipsi xronou den einai da kai adikima kai ston official feugei aberta bot

3)kane ena site me paypal na pernome adena i kapoia items afou den tha xoume bot(koufala tha ploutiseis styl kinezos pou liwnei lol)

4)emena sigkekrimena mou xeis banarei 4 char eixane mazi tous kati kaloudia

gia mena teleiws filika tha sou pw kaneis mamakia me to na kobeis ta bot apla kobeis tous noimon antrwpous tou paixnidiou ...... kai oso afora to develop kai auto paei pros olous to EDIT I ANAPARAGOGI enos paixnidiou i programmatos den einai DEVELOP ante giati sigxistika ftiaxte kana l2 i walker kai meta peste gia develop..... kai eidikotera to script...

Koita o server exei ta kala tou (ta opoia psaxnw na brw:P) kai polla kaka

kai ena apo ta xeirotera den mporeis na baleis to bot sou san antrwpos re paidi m na pas gia to kafedaki sou :P pano apo ola eimaste antrwpoi oxi kammenoi........ auta panta filika :)

eng :

here all is simple.. even if they find solution - always more easy little bit change something in ABS.. and they again will search... =)

its simple for us tho'' date=' coze we have the source[/quote']

Dude that's not English ... so maybe instead of paying all that money buying events from Russian and Chinese devellopers maybe you should invest some of it into learning some English .. especially now you got a global player base (yeah 97% greeks 3% bulgarians)

btw c4 summons were shared 4 days ago ... probably took you 4 days to email the share to china so they can finetune it and email it back to you with instructions on how to install

Btw ... you still haven't figured out how to hex out the 50m adena for symbol removal? lol

did u ? smart ass ?

i didnt bother to unpack that, already did with fldrv.dll and posted a clean one in pp

we are writing our own dll to support dye,hair slot as long with cp, fishing.

btw u're obsessed with the chinese ? why u think that everything goes around with lineage has to do with the chinese ?

Torune dont have final frenzy fortress, vampiric rage working :)

my server has 1700 ppl online his server have 200

he has a contract with his server admin to develop ($) but i do it for fun.

anyway chinese server sucks. they have nice .exe but shitty scripts because they are just pvp servers x1000 and they dont care for scripts

whatever u say to me is > /dev/null u are just a little kid trying to be around men.

ps summons didnt shared in pp

and none server in world have summons full working with full control panel except mine.

Enjoy