Jump to content

[GR] Σολομωνική Βίβλος


Frank

Recommended Posts

Ego ekana ena topic me ti biography enos black metal guitarist pou etixe na einai Satanistis. Simenei oti to topic mou itan thriskeutiko?

apolita 8riskeutiko gt eno ikseres oti aftos o antrhopos [naton kanei o 8eos] itan satanistis esi to ekanes share!giauto bres kati alo na peis!pigeneto kapou alou to thema gt edo dn se pernei!
Link to comment
Share on other sites

apolita 8riskeutiko gt eno ikseres oti aftos o antrhopos [naton kanei o 8eos] itan satanistis esi to ekanes share!giauto bres kati alo na peis!pigeneto kapou alou to thema gt edo dn se pernei!

Den eida kanena rule na apagorevei tous Satanistes.

Link to comment
Share on other sites

Den eida kanena rule na apagorevei tous Satanistes.

tora to pas alou... e re dn kseris ti les... bgale ta maura file m... gt otan bgeneis e3o eidika to kalokairi exei pou exei hlio trabane kai ta maura kai se kanoun...opos eisai tora!
Link to comment
Share on other sites

egw ena exw na pw...exete 3eftilisei to forum! O ka8e akiros epeidi exei kavl3s anoigei topic k brizei 8riskeies! sobareuteite k bgeite ston dromo na deite pos einai h zwh k afiste tous tsakwmous gt o Devon einai satanistis k gt o Gerero t paei kontra! Egine mia fora tetoiou eidos topic k simetixa epeidi ginotan koubenta xwris flames k mlkies...Psifizw na ginei lock k na mn 3ananoi3ei knc tetiou eidous topic...dn 8a anafer8w sto 8ema t topic...aplws 8a pw kt sxetika me auto...

 

Opos eixe pei o k lightmagik to na pisteueis se maures 8riskies timoreite apo ton nomo...Kai giauto oi satanistes einai "krifi" 8riskeia...epeidi eida kt gia ban se ena quote...Imarton! Oute ban na t kanete (Mods) oute tpt...! Aplws pisteuei kapou allou k mas fenete para3eno....

 

Link to comment
Share on other sites

Ego ekana ena topic me ti biography enos black metal guitarist pou etixe na einai Satanistis. Simenei oti to topic mou itan thriskeutiko?

 

oxi ekanes ena topic me tin poria ili8iotitas enos apotiximenou gratzounodopiou

gia ton mono logo p to en logo "on" *8a prosblaw tous an8ropous ean ton xaraktirisw an8rwpo* gia tn mono logo loipon p egine diasimos einai epeidi ntinete me maura rouxa - bafete les k teliose to video clip tis britneu Circus klp i DIAFORA stin emfanisi tou k mono ton kanei na einai paratirisimos opote giauto egine diasimos

 

to idolo s apla peftei san xartinos toixos.

Link to comment
Share on other sites

katheste oloi kai tou tin lete. Tha arese se kapion na itan se ena forum pou to 99% na itan satanistes kai na isastan 1 xristianos? pws tha apantousate stis prosvoles pou tha sas ekanan aftoi? Egw pantws den prosvalw kanenan gia to  pistevw tou oute epidi grafei me mavra. Kai gia ta ban kai ta karma p lete ta theorw teleios akyra.

Link to comment
Share on other sites

katheste oloi kai tou tin lete. Tha arese se kapion na itan se ena forum pou to 99% na itan satanistes kai na isastan 1 xristianos? pws tha apantousate stis prosvoles pou tha sas ekanan aftoi? Egw pantws den prosvalw kanenan gia to  pistevw tou oute epidi grafei me mavra. Kai gia ta ban kai ta karma p lete ta theorw teleios akyra.

 

apla dn exoun piasei merikoi to noima tou forum eimaste maxCHEATERS k oxi maxGODLIKESSATANLOVERSMJLOVERSWHATEVERYOUWANT k ean i pleopsifia se ena forum itan anti8etoi apo emena k m tin empena apla 8a efeuga k 8a pigena se ena forum p i pleopsifia exei tin nootropia tin dikia m ;)

 

dn mporoume na teriazouem sta panta.

Link to comment
Share on other sites

Mou fenete exete 3exasei oti eimaste developing/cheating forum kai oxi gia na milate gia tis 8riskeies!! Eipame na ginei ena SWSTO topic alla k oxi ka8e mera k ena diaforetiko....!!!

 

@WebM0nst3r : kane ena lock gt dn paleuete...

Link to comment
Share on other sites

tora to pas alou... e re dn kseris ti les... bgale ta maura file m... gt otan bgeneis e3o eidika to kalokairi exei pou exei hlio trabane kai ta maura kai se kanoun...opos eisai tora!

mila m kalitera.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Web, εδώ θα διαφωνήσω, εαν υπάρχουν μερικοί που δεν ξέρουν να συζητήσουν ή δεν έχουν άποψη καλύτερα να μην μιλάνε, αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που ασχολούνται με αυτά και τους αρέσει να συζητάνε. Δεν κάνουν κάτι κακό ουτε κάτι που απαγορεύεται ή είναι εκτός κανόνων...Και μην ξεχνάς πως εσύ ήσουν από τους πρώτους που χάλασες το τοπικ με τα εκτός θέματος posts και σχόλια...

 

Τέλος πάντων, στο επόμενο τόπικ αν υπάρξει καλό θα ήταν όσοι είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ να συζητήσουν να μην που τίποτα και να μην συμμετέχουν.

 

Re-Locked.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...