Jump to content

[GR] Σολομωνική Βίβλος


Frank

Recommended Posts

H Mousiki mporei na ekfrasti os xroma..Elafri - kitrino Death Metal - Mauro *paradigma*

 

Egw kserw oti iparxei EPIROH..Oxi nte k kala 8 ginw..Einai liges oi pi8anotites na parasir8eis alla..iparxoun..Kai to internet ine gemato..Kai kserete ti?? Peinasa

Link to comment
Share on other sites

Kai egw pinasa..Paw na kanw kana tost gt dn paleuete..Ti legame?? AA nai afiste to paidi to exei psaxei(8elw na pisteuw) to 8ema kai 8elei na pisteuei stn tade 8riskeia(airesi)...Ti na pei kaneis :P

Link to comment
Share on other sites

oso to skeftomai toso pio poli anarotieme

 

pos ginete ena paidareli na ekane ena forum na psarosi kai na asxolithi mazi tou?? afto dn mporo na to katalabo...asxoloumaste me kati p dn aksizi na asxolite kaneis ma kaneis

Link to comment
Share on other sites

oso to skeftomai toso pio poli anarotieme

 

pos ginete ena paidareli na ekane ena forum na psarosi kai na asxolithi mazi tou?? afto dn mporo na to katalabo...asxoloumaste me kati p dn aksizi na asxolite kaneis ma kaneis

 

pion les paidareli gia pio forum milas?? se exasa kapou

Link to comment
Share on other sites

pion les paidareli gia pio forum milas?? se exasa kapou

leo oti o Devon [paidareli] ekane ena olokliro forum [emas] na asxoloumaste mazi tou!
Link to comment
Share on other sites

Aaaa.Re oti dn aksizei einai sxetiko..apo tn mia aksizei (exei endiaferoun na asxolise kai na akous tin gnwmi tou allou..)kai apo tn alli dn eimaste ena "8riskeutiko" forum..Dn 8a bgenei o ka8e neonazi satanistis ka8olikos diamartiromenos xristianos boudistis kai 8a leei akolou8iste tn 8riskeia mou..To forum legete Maxcheaters.com oxi 8riskeies.com .....

Link to comment
Share on other sites

Aaaa.Re oti dn aksizei einai sxetiko..apo tn mia aksizei (exei endiaferoun na asxolise kai na akous tin gnwmi tou allou..)kai apo tn alli dn eimaste ena "8riskeutiko" forum..Dn 8a bgenei o ka8e neonazi satanistis ka8olikos diamartiromenos xristianos boudistis kai 8a leei akolou8iste tn 8riskeia mou..To forum legete Maxcheaters.com oxi 8riskeies.com .....

afto na to peis ston devon p parousiase tin 8riskia tou me ena olokliro topic anaferomeno ston euronymous me to biografiko tou kai ti drash tou!
Link to comment
Share on other sites

Pote to ekane auto??Auto to topic einai gia ton solomonta kai einai apo ton XxRxX....Ama to ekane auto einai xazos prepei to topic tou na faei lock/junk kai isws lew isws kai ena -1 karma (sinistw na mpei kapio rule gia auto to 8ema gt o ka8enas 8a arxisei na milaei gia tn 8riskeia tou edw kai 8a ginoume anw katw...)

Link to comment
Share on other sites

Pragmatika aporo gt graftike se auto to forum e3arxis o Devon. Pragmatika pisteuo oti oso kai an den to paradexete oti 8elei na mas peisei oti o satanismos einai anoteros. Ta topic sta opoia exei kanei reply einai sxetika me to satanimso kai tin zoi enos satanisti kai prin mia mera ekane akoma gia ena sigkrotima i kati teoio. Oso kai ili8io kai an akougete pisteuo oti 8elei na prosilitisei. 8elei na trabi3ei kosmo pros to meros tou giati blepei oti mallon einai monos tou kai psaxnei kosmo san kai auton. Pragmatika se exei sixa8ei i psixi m. 8a prospa8iso na miliso irema gt tin proigoumeni fora pou milisa gia tetoio 8ema egine lock to topic. Ama ma8eis pote na 3exorizeis to kalo apo to kako isos na katseis kai na skefteis. Kai ego pisteuo oti iparxei to kako alla ama exeis ma8ei na exeis pisti tote pote den 8a er8ei na se peira3ei. Mallon 8a eisai kapoios neos sta oria tin kata8lipsis psaxnontas na breis lisi sta problimata sou se auto. Ego 8a sou proteina na pas mia mera stin ekklisia kai na anapseis ena keraki. Na deis oti den einai arga.

 

Epeisis epeidi o satanismos den einai episimi 8riskeia den stamataei tpt kapoion apo to na leei oti 8elei.

 

Link to comment
Share on other sites

Nai re file mporei na leei oti 8elei alli ti mas noiazei emas ?? As ta pei stous filous tou, tous satanistes..WE DONT CARE...oxi 8a arxizei o ka8e vlakas pou nomizei oti ema8e kati epeidi diavase mia mlkia online kai epeidi evale maura oti egine satanistis...XAZOMARES...

Link to comment
Share on other sites

Nai re file mporei na leei oti 8elei alli ti mas noiazei emas ?? As ta pei stous filous tou, tous satanistes..WE DONT CARE...oxi 8a arxizei o ka8e vlakas pou nomizei oti ema8e kati epeidi diavase mia mlkia online kai epeidi evale maura oti egine satanistis...XAZOMARES...

 

Oxi mallon la8os katalabes tin teleutaia frasi m.

 

Ennow oti efoson o satanismos den einai anagnorismeni 8riskeia opoiosdipote edo mporei na ton katakrinei oso 8elei xoris na deixnei simadia ratsismou. Auta ta leo simfona me tous kanones tou forum. Px ratsismos einai na briseis enan allo8risko. Omos efoson tpt den anagnorizei ton satanismo den me stamataei tpt apo to na po oti 8elo.

Link to comment
Share on other sites

Pote to ekane auto??Auto to topic einai gia ton solomonta kai einai apo ton XxRxX....Ama to ekane auto einai xazos prepei to topic tou na faei lock/junk kai isws lew isws kai ena -1 karma (sinistw na mpei kapio rule gia auto to 8ema gt o ka8enas 8a arxisei na milaei gia tn 8riskeia tou edw kai 8a ginoume anw katw...)

ekane olokliro topic sxetika me ton euronymous kapote kai ti drasi tou! sto spam section!
Link to comment
Share on other sites

ekane olokliro topic sxetika me ton euronymous kapote kai ti drasi tou! sto spam section!

To exo ksanapei auto. To oti o Euronymous einai Satanistis kai ekana topic gi auton den simenei kati. Posa topics iparxoun me ton Jackson? Autoi pou ta kanane theloun na "prosilitisoun" kapoion sto xristianismo?

Link to comment
Share on other sites

To exo ksanapei auto. To oti o Euronymous einai Satanistis kai ekana topic gi auton den simenei kati. Posa topics iparxoun me ton Jackson? Autoi pou ta kanane theloun na "prosilitisoun" kapoion sto xristianismo?

+1

 

 

edw guys exe dkio..Kai siga mn t kanoume ban t an8rwpou epidi dn ine xristianos

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...