Jump to content

Rhongominyad


Xtellia

Recommended Posts

Well where to start...
I've taken aCis 374 as a base and tried to develop it further.
I wanted make some customs first, but after my every move the core told me that it had highest priority.
So core took 1st priority, and customs gone to second place.
I fixed it over and over. After half year of fixing the core it became obvious that I can't cure it ever.
I've decided to quit the scene so this is the result of my work.
TONS of bugs were fixed, datapack is mostly fixed(TON of work there too), some things replced (spawn system for example). A lot of AI work to make monsters at least pretend to behave that they're real.
Changelog can easily go over 1000 lines, or 9000 if we include datapack ;))
Popular customs like premium, vote systems or sub stack are no present here, this is not what this pack is about. You have an offline trade system+stock buffer(actually i've got a more lore-friendly one with 50009 ID) and that's all. However you can simply grab them from L2EOLA pack since code should be highly compatible.
From my point of view, it is the most playable free interlude pack right now. Because for me smooth gameplay takes top priority. Others are more interested in adding tons of jedi swords, ponystriders, crocodile hats etc...
Aside this is a heavy custom pack too, so here is description.
First, you have to use Freya NA client (216 protocol) to play. Throw that outdated interlude garbage client with their admins into abyss. Packet work are done the way to make you a comfortable gameplay. Not used packets are not implemented. You can shift+click items and dispel buffs.
Second, some new skills, quests, territories and gears were added. You can find more info under the spoiler.  Enlarge the image.

Spoiler

RGqtOwa.jpg

Rev133

Edited by Xtellia
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Xtellia said:

Bem, por onde começar ...
Peguei o aCis 374 como base e tentei desenvolvê-lo ainda mais.
Eu queria fazer alguns costumes primeiro, mas depois de cada movimento meu, o núcleo me disse que tinha a maior prioridade.
Assim, o core ficou com a primeira prioridade e os costumes foram para o segundo lugar.
Eu consertei várias vezes. Depois de meio ano consertando o núcleo, tornou-se óbvio que não posso curá-lo nunca.
Decidi sair de cena, então esse é o resultado do meu trabalho.
TONELADAS de bugs foram corrigidos, datapack é principalmente corrigido (TONELADO de trabalho lá também), algumas coisas substituídas (sistema de spawn por exemplo). Muito da IA trabalha para fazer os monstros pelo menos fingirem que se comportam como reais.
O registro de alterações pode facilmente ultrapassar 1.000 linhas ou 9.000 se incluirmos o datapack;))
Costumes populares como premium, sistemas de votação ou sub stack não estão presentes aqui, não é disso que trata este pacote. Você tem um sistema de comércio off-line + reserva de estoque (na verdade, eu tenho um mais amigável com o código 50009) e isso é tudo. No entanto, você pode simplesmente obtê-los do pacote L2EOLA, pois o código deve ser altamente compatível.
Do meu ponto de vista, é o pacote de interlúdio grátis mais jogável no momento. Porque para mim uma jogabilidade suave tem prioridade máxima. Outros estão mais interessados em adicionar toneladas de espadas jedi, ponystriders, chapéus de crocodilo, etc ...
Além disso, este é um pacote personalizado pesado também, então aqui está uma descrição.
Primeiro, você tem que usar o cliente Freya NA (protocolo 216) para jogar. Jogue aquele cliente de lixo interlúdio desatualizado com seus administradores no abismo. O trabalho de pacote é feito de forma a tornar o jogo confortável. Pacotes não usados não são implementados. Você pode mover + clicar em itens e dissipar buffs.
Em segundo lugar, algumas novas habilidades, missões, territórios e engrenagens foram adicionadas. Você pode encontrar mais informações no spoiler. Amplie a imagem.

  Esconder o conteúdo

RGqtOwa.jpg

Este é o rev131 e o sistema após 6 meses de desenvolvimento.

http://www.mediafire.com/file/xmcdt1w3cyrxw4t/Rhongominyad_rev131.rar/file
GL&HF. Espero que meu trabalho seja útil para alguém.

Good morning, great job, files seem to be sensational. Thank you for sharing with the MxC Community.
Could you give me the Freya protocol 216 client link please?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, maverickbomber said:

Good morning, great job, files seem to be sensational. Thank you for sharing with the MxC Community.
Could you give me the Freya protocol 216 client link please?

mega

a cloud

Edited by Xtellia
Link to comment
Share on other sites

Just now, Musically said:

Can I install it on the H5 server ??

 

You mean client? If system gives no error then probably yes.

2 hours ago, Musically said:

Can I install it on the H5 server ??

 

checked. HF5 client works if use my system. But you have to use freya mappack(unr) since red rain is everywhere.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Xtellia said:

You mean client? If system gives no error then probably yes.

checked. HF5 client works if use my system. But you have to use freya mappack(unr) since red rain is everywhere.

 

I ran into a problem when I'm done
If you have an idea please reply

 

If the problem is due to the version of the jdk program that I use please leave me one that fits both files
Thank you

 

التقاط.PNG

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, Musically said:

 

I ran into a problem when I'm done
If you have an idea please reply

 

If the problem is due to the version of the jdk program that I use please leave me one that fits both files
Thank you

 

التقاط.PNG

you need to register gameserver to database, there should be a bat file in ls folder. Then rename file hexide(server).txt to hexid.txt and put it into config folder.

Server itself uses java 8/mysql 5.6

Edited by Xtellia
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 24/09/2020 at 17:13, Xtellia said:

Bem, por onde começar ...
Peguei o aCis 374 como base e tentei desenvolvê-lo ainda mais.
Eu queria fazer alguns costumes primeiro, mas depois de cada movimento meu, o núcleo me disse que tinha a maior prioridade.
Assim, o core ficou com a primeira prioridade e os costumes foram para o segundo lugar.
Eu consertei várias vezes. Depois de meio ano consertando o núcleo, tornou-se óbvio que não posso curá-lo nunca.
Decidi sair de cena, então esse é o resultado do meu trabalho.
TONELADAS de bugs foram corrigidos, datapack é principalmente corrigido (TONELADO de trabalho lá também), algumas coisas substituídas (sistema de spawn por exemplo). Muito da IA trabalha para fazer os monstros pelo menos fingirem que se comportam como reais.
O registro de alterações pode facilmente ultrapassar 1.000 linhas ou 9.000 se incluirmos o datapack;))
Costumes populares como premium, sistemas de votação ou sub stack não estão presentes aqui, não é disso que trata este pacote. Você tem um sistema de comércio off-line + reserva de estoque (na verdade, eu tenho um mais amigável com o código 50009) e isso é tudo. No entanto, você pode simplesmente obtê-los do pacote L2EOLA, pois o código deve ser altamente compatível.
Do meu ponto de vista, é o pacote de interlúdio grátis mais jogável no momento. Porque para mim uma jogabilidade suave tem prioridade máxima. Outros estão mais interessados em adicionar toneladas de espadas jedi, ponystriders, chapéus de crocodilo, etc ...
Além disso, este é um pacote personalizado pesado também, então aqui está uma descrição.
Primeiro, você tem que usar o cliente Freya NA (protocolo 216) para jogar. Jogue aquele cliente de lixo interlúdio desatualizado com seus administradores no abismo. O trabalho de pacote é feito de forma a tornar o jogo confortável. Pacotes não usados não são implementados. Você pode mover + clicar em itens e dissipar buffs.
Em segundo lugar, algumas novas habilidades, missões, territórios e engrenagens foram adicionadas. Você pode encontrar mais informações no spoiler. Amplie a imagem.

  Revelar conteúdos ocultos

RGqtOwa.jpg

Este é o rev131 e o sistema após 6 meses de desenvolvimento.

http://www.mediafire.com/file/xmcdt1w3cyrxw4t/Rhongominyad_rev131.rar/file
GL&HF. Espero que meu trabalho seja útil para alguém.

Ola seu Link encontra problema nas Key
Reup Link Pliz ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, L2VANPER said:

Ola seu Link encontra problema nas Key
Reup Link Pliz ?

Se ele não arrumar amanhã eu te passo, net aqui ADSL o upload é invejável.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...