Jump to content

[Gr] Κουκουλοφόροι & δολοφονια 16χρονου!!!


TєђGëØrge

Recommended Posts

Gi'ayto elega oti otan megalwsw 8a fygw gia to e3wteriko

 

Allos enas logos na fygw , den einai pia katastash ayth

 

Arxizw na ntrepomai alla den ftaiei kaneis allos alla EMEIS

 

pou ka8omaste san tous m.....s kai pshfizoume opoion broume mprosta mas,

 

diorizontai opoioi na nai , dhladh ti allo prepei na symvei ?

 

Kai oi bouleytes akoma asxolountai me ta politika o allos leei oti o eidikos frouros eixe dioristei otan kybernouse to

 

PASOK les kai exei kamia sxesh ayto . Ton xava tous.

 

Exoume twra kai ola ta mlkismena pou ypoti8etai oti diadhlwnoun @@ eykairia na einai na ekfrasoun ton bandalismo tous . Kai kala oti ayto ton kanoun gia ton alexh , makari na mporousame na ton rwthsoume an 8a h8ele na katalhksoume edw pou exoume ftasei. Ti na pw....

Link to comment
Share on other sites

" post="282547" timestamp="1228761125"]

Kati pou thimithika twra.. o astinomikos o opoios erikse me to oplo otan ton rotisan gt to ekane ayto

(simfwna me xtesines idiseis alpha)apantise oti fantastike ta paidia tou pos mporei na ginoun...SIGA RE FILE dld an to paidi sou ginotan etsi(dn dieykrinizei pos akrivos anaferei mono tin leksi <<etsi>>) tha travouses to oplo kai tha erixnes?

 

an einai fisika alitheia i anakinosi pou evgale

 

Dld pws na ginei?o ale3 mia xara paidi itan k dn itan anarxikos ,poSo TrOmpAC EiSAi Re MpatCe?

Link to comment
Share on other sites

Prepei na plirosei omos...allios dn 3anaginete pro8ipourgos oute sta oneira t...!!!!!!! An dn boi8isei autos tote poios...?? 8a er8oun e3 ouranou??? dn to nmzw!

gt twra me ola ayta ta gegonota prokeite na ksanaginei?

ayto akrivos lew h3ll

Link to comment
Share on other sites

Den kseroume ti ekane kai o alekshs.....8a ton prokalese .

 

Alla aytos o mlkas o frouros ka8ete kai skotwnei to paidi , oso kai an ton prosevale den exei to dikaiwma na tou afairesei th zwh !

Link to comment
Share on other sites

Den kseroume ti ekane kai o alekshs.....8a ton prokalese .

 

Alla aytos o mlkas o frouros ka8ete kai skotwnei to paidi , oso kai an ton prosevale den exei to dikaiwma na tou afairesei th zwh !

nai dn lew..alla oti kai na tou ekane dn mporei kaneis na silavei sto mialo tou ti simainei na aferesei me mia kinisi tou xairiou sou mia zwi enas 15xronou kai oti kai na ginei to paidi den ksanagirizei!

Link to comment
Share on other sites

Den kseroume ti ekane kai o alekshs.....8a ton prokalese .

 

Alla aytos o mlkas o frouros ka8ete kai skotwnei to paidi , oso kai an ton prosevale den exei to dikaiwma na tou afairesei th zwh !

 

akoma ki an prokalesai.. me pio skeptiko travikse oplo o kolompatsos?  tha ton klotsage o ale3??  pate kala re??? oplo se ena paidi??? nioste ligo... akou mporei na ton prokalese...

Link to comment
Share on other sites

Den kseroume ti ekane kai o alekshs.....8a ton prokalese .

 

Alla aytos o mlkas o frouros ka8ete kai skotwnei to paidi , oso kai an ton prosevale den exei to dikaiwma na tou afairesei th zwh !

 

Oso kai an ton prokalese auti einai i douleia tou! An dn ithele na min kanei auti ti douleia! FUCK THE POLICE!

Link to comment
Share on other sites

Oso kai an ton prokalese auti einai i douleia tou! An dn ithele na min kanei auti ti douleia! -beep- THE POLICE!

 

+1000000000000000000000000000000000

Oti kai na tou eipe oso kai na ton ebrise den sikwneis me tpt to oplo na ton skotwseis,dld emena as poume dn 8a m pigainei i kardia .Wraios Oikogeneiarxhs Mpatsos me 3 paidia

Kill Him

Die -Beep- you

Link to comment
Share on other sites

Loipon qesara xamhlwse ton tono s den 8elw flame war twra apla lew oti den einai kai toso "a8wos" o alekshs opws ton parousiazoune.

 

Alla kai pali , se tetoies periptwseis oi frouroi prepei na exoun eidiko oplo mono gia ekfovismo oxi me sfaires , alla filoi m sthn ellada zoume ginetai tpt swsta se aythn thn xwra ?

Eblepa tis dhlwseis twn synadelfwn aytou tou frourou kai elegan oti ka8otan kai elege pou 8a pame shmera na paiksoume ligo ksylo ... Dhladh aytoi oi an8rwpoi den perasan apo psyxologika test ? eleos dld

Link to comment
Share on other sites

Loipon qesara xamhlwse ton tono s den 8elw flame war twra apla lew oti den einai kai toso "a8wos" o alekshs opws ton parousiazoune.

 

Alla kai pali , se tetoies periptwseis oi frouroi prepei na exoun eidiko oplo mono gia ekfovismo oxi me sfaires , alla filoi m sthn ellada zoume ginetai tpt swsta se aythn thn xwra ?

Eblepa tis dhlwseis twn synadelfwn aytou tou frourou kai elegan oti ka8otan kai elege pou 8a pame shmera na paiksoume ligo ksylo ... Dhladh aytoi oi an8rwpoi den perasan apo psyxologika test ? eleos dld

an einai alitheia ayto tote dn ayto to soma pou legete "astinomia"prepei na allaksei onoma kai na legontai "enoploi tromokrates"

Link to comment
Share on other sites

Loipon qesara xamhlwse ton tono s den 8elw flame war twra apla lew oti den einai kai toso "a8wos" o alekshs opws ton parousiazoune.

 

Alla kai pali , se tetoies periptwseis oi frouroi prepei na exoun eidiko oplo mono gia ekfovismo oxi me sfaires , alla filoi m sthn ellada zoume ginetai tpt swsta se aythn thn xwra ?

Eblepa tis dhlwseis twn synadelfwn aytou tou frourou kai elegan oti ka8otan kai elege pou 8a pame shmera na paiksoume ligo ksylo ... Dhladh aytoi oi an8rwpoi den perasan apo psyxologika test ? eleos dld

 

Sry filos me pareksigises :) parasirthika ki egw apo ayta p ginonte :P    apla to skeptiko s einai ligo lathos :P

Link to comment
Share on other sites

" post="282574" timestamp="1228761843"]

an einai alitheia ayto tote dn ayto to soma pou legete "astinomia"prepei na allaksei onoma kai na legontai "enoploi tromokrates"

 

+1 ti na pw sta epomena xronia mporei ayto na anakoinw8ei epishma ....

An synexisoun etsi..

 

Edit : :P qesara an katseis kai to kaloskefteis kai diavaseis prosektika ayta p eipa 8a deis oti den pairnw to meros tous apla kai o mikros eixe mia ey8unh ( ti katebhke na kanei ekei pera :/ )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock