Dualbox Protection

rullezz

Question

i try to add at my Event dualbox check, i put at "addParticipant " this:

String ip = playerInstance.getClient().getConnection().getInetAddress().getHostAddress();
	      {
	          if (playerInstance.getClient().getConnection().getInetAddress().getHostAddress().equalsIgnoreCase(ip))
	          {
	             playerInstance.sendMessage("You have already joined the event with another character.");
	              return false;
	          }
	      }

and now i cant join at my event with one window, not even with dual box :P

maybe some one know whats wrong with this code?

Read the tip and do what it says?

Access :(

HashSet > HashSet? I dont think so :D

Shut up, i report you because you spam. Also you report me because i spam, lets report each other o.O

i try to add at my Event dualbox check, i put at "addParticipant " this:

String ip = playerInstance.getClient().getConnection().getInetAddress().getHostAddress();
	      {
	          if (playerInstance.getClient().getConnection().getInetAddress().getHostAddress().equalsIgnoreCase(ip))
	          {
	             playerInstance.sendMessage("You have already joined the event with another character.");
	              return false;
	          }
	      }

and now i cant join at my event with one window, not even with dual box :P

maybe some one know whats wrong with this code?

exei pesi poli spam kai den tha sxoliasw gia kanenan 

apo tin stigmi poy exeis loc Greece logika katalabenis kai elinika

o codikas poy exeis kani kai oi lisis poy soy anaferoyn den exoyn na kanoyn me toy dual box alla me to dual ip

kai gia pio katanoita den tha mporoun na mpoyn apo tin idia ip 2 parathira dld

an se ena internet cafe einai 3 atoma kai paizoyn ston server soy ( exoyn 3 diaforetika pc ) alla 1 ip

opote mono o enas tha mpori na mpi sto event

opos kai kapios poy mpori na trabiksi proxy ip sto pc toy tha mpori na bali osa parathira theli sto event apo ena pc

den mpenw ston kopo na dw to lathos toy codika kai tis analisis opos ekanan oi proigoymeni logo toy oti ayto poy zitas den ginete me ton tropo ayto

gia na kopsis to dual box kalo tha itan na perasis kapio antibot san to catsguard poy einai kai free kai na kopsis apo eki to dual box me to hwid

kali sinexia ( kai tha parakaloysa osoys apantane se ena erotima na to katanooyn prota ) kai na enimeronoyn gia tis epiptosis poy tha exei kapios an xrisimopihsi ton trexon kodika

o codikas poy exeis kani kai oi lisis poy soy anaferoyn den exoyn na kanoyn me toy dual box alla me to dual ip

an se ena internet cafe einai 3 atoma kai paizoyn ston server soy ( exoyn 3 diaforetika pc ) alla 1 ip

opos kai kapios poy mpori na trabiksi proxy ip sto pc toy tha mpori na bali osa parathira theli sto event apo ena pc

den mpenw ston kopo na dw to lathos toy codika kai tis analisis opos ekanan oi proigoymeni logo toy oti ayto poy zitas den ginete me ton tropo ayto

gia na kopsis to dual box kalo tha itan na perasis kapio antibot san to catsguard poy einai kai free kai na kopsis apo eki to dual box me to hwid

kali sinexia ( kai tha parakaloysa osoys apantane se ena erotima na to katanooyn prota ) kai na enimeronoyn gia tis epiptosis poy tha exei kapios an xrisimopihsi ton trexon kodika

Euxaristo file...auto skeftomoun ...thelei hwid

1st of all you're not allowed to post in greek. 

2nd you're lucky sweeTs can't translate what you wrote else he would rofl for 10 hours.

3rd we all know you're annoying kid and you want to show off since you came here but the code is perfect, the only problem is in your head and start with "B".

4th IP protection can work also as dual box. If he want others to join then he can use method to capture computer HWID and store it and check if HWID exists instead of IP.

5h (friendly advice) stop being show off and smart-ass you will end up like vorfin. you just come and judge others and consider your self the best i got tired of you pirama. 

Also about this:

Your knowledge in java is same as everyone else. the fact that you leech code and sell top pvp color at vorfin does not make you better. We understand everything we just give him a simple way.

Sure if he want something better he can ask and ill tell him about HWID as i said, but don't ever insult me again ok? nobody give you the right to judge when you're in same level. And if you think you better

you're wrong, you just spend 24/24h per day leeching acis codes. anyway im done here

Edited by AccessDenied

1st of all you're not allowed to post in greek. 

2nd you're lucky sweeTs can't translate what you wrote else he would rofl for 10 hours.

3rd we all know you're annoying kid and you want to show off since you came here but the code is perfect, the only problem is in your head and start with "B".

4th IP protection can work also as dual box. If he want others to join then he can use method to capture computer HWID and store it and check if HWID exists instead of IP.

5h (friendly advice) stop being show off and smart-ass you will end up like vorfin. you just come and judge others and consider your self the best i got tired of you pirama. 

Also about this:

Your knowledge in java is same as everyone else. the fact that you leech code and sell top pvp color at vorfin does not make you better. We understand everything we just give him a simple way.

Sure if he want something better he can ask and ill tell him about HWID as i said, but don't ever insult me again ok? nobody give you the right to judge when you're in same level. And if you think you better

you're wrong, you just spend 24/24h per day leeching acis codes. anyway im done here

proton den prosbalw esena prosopika kai gia ayton ton logo den ekana reply se kapio post soy

o codikas poy edikse to paidi sto proto post toy topic toy den mpori na toy prosferi ayto poy zitaei ( opote den yparxi thema pros sizitisi )

an thes na milisis gia emena mporis na aniksis ena spam topic kai na me kalesis na ta poyme ekei

tin epomeni fora poy tha anaferthis esy h opoios dipote allos se emena xoris na sas exw dosi to dikeoma na to kanete exete faei report 

gt polla ta ipate

kai opos ksana eipa ( den exw na apodiksw tipota se kanenan sas ) as min exw idea opos les mporw na katalabw oti ayto poy psaxni to paidi den exei kamia sxesi me ton code poy dimosieyse 

( opoios dipote me basikes gnosis mpori na to katalabi ayto ) arki na exei kai ligo mialo

kai min rotisis pos egw poy den exw tpt apo ta 2 to katafera ( einai apo ta mistiria tis fisis ayta )

twra oso gia ta agglika ... den kserw ( alla kai prospathia an ekana ) pali tha legate malakies kai afoy to paidi poy ekane to topic milaei ellinika kai katafera na ton boithisw den blepw ton logo na ekana ena kateyato apo agglikes leksis poy den tha ebgaze kanenas noima

kali sinexia

Edited by pirama

proton den prosbalw esena prosopika kai gia ayton ton logo den ekana reply se kapio post soy

o codikas poy edikse to paidi sto proto topic toy den mpori na toy prosferi ayto poy zitaei ( opote den yparxi thema pros sizitisi )

an thes na milisis gia emena mporis na aniksis ena spam topic kai na me kalesis na ta poyme ekei

tin epomeni fora poy tha anaferthis esy h opoios dipote allos se emena xoris na sas exw dosi to dikeoma na to kanete exete faei report 

gt polla ta ipate

kai opos ksana eipa ( den exw na apodiksw tipota se kanenan sas ) as min exw idea opos les mporw na katalabw oti ayto poy psaxni to paidi den exei kamia sxesi me ton code poy dimosieyse 

( opoios dipote me basikes gnosis mpori na to katalabi ayto ) arki na exei kai ligo mialo

kai min rotisis pos egw poy den exw tpt apo ta 2 to katafera ( einai apo ta mistiria tis fisis ayta ) kali sinexia 

[GR] καλα ηρεμισε μικρουλη γιατι εχεις παρει φορα και το παιζεις καποιος που θα μου κανεις και report χαχα για vorfin με περασες? Κατσε στα αυγα σου και ηρεμισε μην σε ηρεμισω εγω γιατι ολο ερχεσαι και το παιζεις εξυπνος και τι λες σε ολους χωρις να σου εχει πει κανεις τιποτα. Δεν προσφερεις καμια βοηθεια αντιθετα εσυ απλα τι λες, γιαυτο χαλαρωσε μην νευριασω που θα μου πεις και report, παιδι του l2 [GR] 

[GR] καλα ηρεμισε μικρουλη γιατι εχεις παρει φορα και το παιζεις καποιος που θα μου κανεις και report χαχα για vorfin με περασες? Κατσε στα αυγα σου και ηρεμισε μην σε ηρεμισω εγω γιατι ολο ερχεσαι και το παιζεις εξυπνος και τι λες σε ολους χωρις να σου εχει πει κανεις τιποτα. Δεν προσφερεις καμια βοηθεια αντιθετα εσυ απλα τι λες, γιαυτο χαλαρωσε μην νευριασω που θα μου πεις και report, παιδι του l2 [GR] 

Euxaristo file...auto skeftomoun ...thelei hwid

egw blepw oti kapion boithisa kai moy eipe kai eyxaristw

an to blepeis oti sas tin eipa kai thes na to paris prosopika parto den me endiaferi kai na sto analisw

den exeis anaferi pouthena to na to kani me hwid isa isa eleges na kani map kai na krataei tis ip apo toys paixtes

eno to paidi gia na pari to apotelesma poy theli ( prepei na mporoyn na mpoyn apo tin idia ip ) alla na min mporoyn na mpoyn apo to idio pc

gia ayto zitaei dualbox protection ( esy kseris agglika se antithesi me emena ) den mporeses na katanoisis mia toso apli leksi ? kai arxises na dinis lisis arxistes ektos thematos ( an to sinexisis ayto poy kanis ) xiroteros kai apo ton scamer tha katantisis

Actually i'll agree with Pirama lol

Me too. :dat:

sorry me english is verry bad .... ( all know that :( )

i said only... Topic start talk with dualbox and not for dual ip and this code is only for dual ip and not for dualbox

Edited by pirama

Do you understand Greek? Μαλάκα..  :happyforever:

sweets μαλακα mean cute in greek, you can call your teacher like this :3

About owner since pirama is a show off who simply want me but he cant have me cause im cute

you can avoid IP and use hardware ID for client to avoid dual like

final InetAddress ip = p.getClient().getConnection().getInetAddress().getLocalHost();

You can use a code like this:

byte[] macAdd = null;

final InetAddress ip = p.getClient().getConnection().getInetAddress().getLocalHost();
NetworkInterface network = NetworkInterface.getByInetAddress(ip);      
macAdd = network.getHardwareAddress();

and store it as String to a

List<String> _ips = new List<String(); 

Also Pirama, i know you're fan of me but u aint have me bitch 

Edited by AccessDenied