new admin panel

An ennoeis to neo admin panel pou exei pio polla options, apla kane update stin latest l2j version (an ksereis compile :P) alliws katebase tou dark rage...an ennoeis me custom background kai tetoia, ligo html modding kai eisai GG. (exw kanei kati apla eixa kati problems sto na dw ta koubia kala :P)

Guest TheVortex

btw mipos itane ena thead sto maxbastards pouy elege pos na allaksis to background kai to welcome messege kato kato otan anigis to client...mipos kserete pou??

Siga to diskolo re c... Sto guide mou lew gia to systemmsg-e.dat me ton fileedit c5 tou allazeis oti thes (px. to welcome to the world of lineage II se ~> Welcome to the world of XxX

Oso gia to IG pop-up C:\Server\gameserver\data\html sto welcome html tha to deis

Gia to back ground / xrwmata thes ligo html gnwseis, den einai kai diskolo omws...miso ama brw to code tha to balw

• 1 year later...

Na sou pw...to Welcome to the world of lineage se pio ID einai  

lol p kolaei auto? to palikari pou ekane to topic zitaei new admin panel...

file mou apla opws eipe o killer katebase to last version apo L2J ... kai apo ta gameserver/config  mporeis na alla3eis to admin panel sou se modern i classic ... (dialegeis kai apolaueis) ;)

Na sou pw...to Welcome to the world of lineage se pio ID einai  

lol p kolaei auto? to palikari pou ekane to topic zitaei new admin panel...

file mou apla opws eipe o killer katebase to last version apo L2J ... kai apo ta gameserver/config  mporeis na alla3eis to admin panel sou se modern i classic ... (dialegeis kai apolaueis) ;)

Eleos re exofil apo ton Ianouario tou 2007 itan ... pistebw pros to topic prepei na kleisei !

TOPIC LOCKED .... and vent00za if u dont want to lost your karma or ur user next time just report it to any moderator and dont reply ...... TOPIC LOCKED