Jump to content
  • 0

Kana Pack Pezi?


prasinofenomeno

Question

gia sas kana etimo pack pou den tha xriasto katholou doulia pezi sas parakalo poli exo psaxi olo to google dne boro na bro oute 1 ixa na pexo apto kalokairi l2 kai ipa na ksana arxiso kai na anikso kanena server 1 pack plis me source !!!!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Logika psaxneis kati tsampa,dokimase ena free opws to l2jfrozen http://www.l2jfrozen.com/ Kanto compile me Eclipse meso tou SVN pou dinete sto forum tou frozen  .. thelei mikro rithmiseis gia tis apaitiseis pou theleis giati gia na 9es kati free den to 9es kai gia n.1 server good luck mate 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai ala ama to kano compiled sigoura tha exi kana problima me armors gt thelo na peraso custom istories kai afta den boro na ta kano monos giafto thelo etimo server

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai ala ama to kano compiled sigoura tha exi kana problima me armors gt thelo na peraso custom istories kai afta den boro na ta kano monos giafto thelo etimo server

Exei ta panta o frozen gmshop,buffer,gatekeeper kai ola kai etoimo to pack na katevaseis gia afta pou thes to idio einai giati to theleis gia diaskedasi kai oxi gia douleia 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia sas kana etimo pack pou den tha xriasto katholou doulia pezi sas parakalo poli exo psaxi olo to google dne boro na bro oute 1 ixa na pexo apto kalokairi l2 kai ipa na ksana arxiso kai na anikso kanena server 1 pack plis me source !!!!

Εκτός το frozen, δωρεάν δεν νομίζω να βρεις κάτι... Μόνο με λεφτά μετά.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

O opoiosdipote mporei na anoiksei server mporeis diavase to guide pou sou esteila x9es kai anoikse ton den einai diskolo akoma kai apo to spiti sou kai dose to link se filous sou na paizete na pairnaei h wra ... den exeis oute tis kataliles gnwseis .. vevaia mporeis na tis agoraseis apo kapoion allon aftes .. alla eipes den theleis na doseis xrhmata 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file ksero na anigo server na ftiaxno pack ala monos m den lei re file dioti ama koliso kapou tha me boithisi katalabes apla giafto psaxno ena etimo pack free

Link to comment
Share on other sites

  • 0

otan eida to titlei 8imithika frasi pitsirika -kana tsigaro paizei?-

h akoma kalutera -kamia tzoura paizei?- xaxaxax

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi pios psinete na aniksoume kana server sto pc 50 atoma sigoura tha ta sikoso

Κάτσε διάβασε μερικούς οδηγούς εδώ μέσα, και θα μάθεις για αρχή τι πρέπει να κάνεις. Κανείς δε θα δεχθεί σε αυτό που θες!

Αν βαριέσαι μόνος σου, τότε έλα όταν ξεβαρεθείς. Μην βαράς ντάγκλες.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...