Jump to content

Recommended Posts

Posted

:P se pliroforw pws ena gomenaki to ekana na ksekinisei l2 gia xari mou ;D kai nai tis ores twn arxaiwn tin ora pou paei na me parei o upnos skeftomai ta pk pu pira x8es xD

Posted

egw re pousti paw Eniaio k 8a paw 2a likeiou tr :( oute gkomenakia new m eipan oti 8a er8oun oute tpt... Tn tixi m mesa.. :P :P dn eimai k kanas kalos ma8itis .. (12,13) alla olo l2 dn bgazoume k tpt...otan pame gia douleia dn 8a mas rotisoun "posa pvp/pk pires ..px stn official" ...8a poun alla... giauto na diabasoume lg na perasoume k to allo kalokairi edw eimaste pali :D :D

Posted

E ntax k egw 0 dn pernw eipame xD

K na mn exw diavasei ka8olou... kt 8a grapsw ;P

ee nta3i re C oxi k 0 piani 1 to onoma xD

egw germanika eimai toso stournari p k sta 3 trimina egrapsa 1 k stis e3etasis 2 xD k me perase :P nane kala i gineka :D

Posted

Ante alania tn kanw siga siga... :P

Paw agiasmo 8a kanoume dou oli h parea :P K meta to programa exei kafedia ;P

Cu mesimeraki ^^

Posted

likio mpika...

fasi exei to tee einai apo dipla me ta paidia na petane krotides na mas gamane ta autia

mixanakia apo edw vrisidia apo ekei ksilo pantou

poli fasi

goustarw!

LIKO FTW

btw ekana malakia p piga enieo gti tha paw kanada idiotiki sxoli gia spudasma xD

Posted

den niwthw ta xeria mou .... mou eipe o kolitos m oti den tha pername biblia kai etsi den peirame tsantes kai ta koubalisa me sakoules haha . :P

to aristero m xeri exei paralisei :P...otan to sfygw niw8w perierga :)
Posted

to aristero m xeri exei paralisei :P...otan to sfygw niw8w perierga :)

eutixws pou brikame karotsaki apo super market kai balame tis tsantes pros to telos , alliws den tha eixa xeria na sas egrafa :P

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...