Jump to content

Recommended Posts

Posted

Το ίδιο ακριβώς αναρωτήθηκα μόλις μου είπε ότι το θέλει σε VB, γάμησε με έχω πάρει 2-3 βιβλία και με βοηθάει κι άλλος ένας για να την παλέψω. Ευτυχώς τώρα έχει 2-3 πραγματάκια ακόμα.

Logika mono VB katalavainei o idios.

Mporouses na to grapseis se C# kai me https://www.jetbrains.com/decompiler/ dotnet peek na to kaneis export se VB.

Posted

Logika mono VB katalavainei o idios.

Mporouses na to grapseis se C# kai me https://www.jetbrains.com/decompiler/ dotnet peek na to kaneis export se VB.

Έπρεπε να μπαίνω mxc νωρίτερα :/

Posted

Pirama agori mou phgaine sthn mama sou. Den exeis ena pragma sthn zwh sou pou tha mporousa na zhlepsw.

Nikoloudo ama zhthseis na allakseis glwssa sthn allazei?

το γεγονός ότι τα πιάνει όλα με την πρώτη θα έπρεπε να ζηλεύεις

Posted

Pirama agori mou phgaine sthn mama sou. Den exeis ena pragma sthn zwh sou pou tha mporousa na zhlepsw.

me les agori soy ( opote den eisai energitikos ) kala to pame 

afoy den zileyhs kai epanilimena exeis di pos ayta poy lew einai sosta ( asxeto an xriazonte 2-3 mines h merikes meres gia na fanoyn ) gt me kinigas apo piso ?

exw erthi egw se pola post dika soy na soy kanw reply ?

esy erxese kathe fora kai mpenis kai me akira epixirimata stin koubenta ...

kai oso gia tin zilia ( monos soy tin anaferis ) kai gia na mporesis na dis an exw stin zoi moy kati gia na zilepsis ( prepei na kseris tin zoi moy ) opote pali malakies les

Posted

h alhtheia einai oti eisai eukolos stoxos kai den tha eprepe na milaw etsi. signomi.

eykolos stoxos alla se exw ksefilisi arketes fores , gt den stamatas kai to sinexizis omos ? thes na stis thimisw ?

sixoremenos ( gt eimai kai megalopsixos )

Posted

ax panagitsa mou..

afoy to thes pame ena reply 

prin apo 6 mines eixes dokimasi se enan customer soy ola ta grand boss kai eleges oti doyleyan apsoga ( eno eixan thema me to returntohome ) kai den doyleyan opos eprepe

otan elega gia tin knownlist sto aCis eixes mpi stin mesi kai ekrazes opos kai oloi oi alloi ( to aCis omos afierose 3-4 mines an thimame kala ) kai ta 2 epomena rev itan gia ayto to fix 

pame se pio prosfata 

sto l2project poy ekanes soy elega oti den einai l2j kai oti tha eprepe na einai se allo session kai esy moy eleges oti einai ola oloidia

soy elega den yparxi kan odigos gia na to xrisimopihsi kapios ( oxi eleges einai ola idia me to l2j )

alla an doyme simera yparxi o odigos gia to pos na gini install ktl ( eno tosoys mines kimosoyn )

simera egw ekana mia sizitisi sto acis tavern kai milaga gia pragmatiki doylia ( se pack poy mpori na dokimasti )

kai esy itheles na ta sigkrinoyme me to diko soy ( pou den doyleyh tpt mesa )

apo tis toses prospathies soy sto na moy tin pis mporis na moy diksis mia fora poy moy tin ypes ?

Posted (edited)

MEVSYOUUUUUU εεεεεεεεεεεεεε <3 μπηκεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

κανε μου ενα chat ban :$

Edited by AccessDenied
Posted (edited)

Pirama sou dinw 100 euro gia to project sou me ta sources. Thes?

xxaxaxxxaxaaxaxaxaxaxxa 

itan h sira moy na gelasw...

epina kai kafe kai piga na pnigw omg ... tha me epniges sta kala kathoymena

Edited by pirama
Posted

gia pes posa thes. eimai periergos

den thelw gt den to poylaw einai doylia poy ginete mono gia emena

alla afoy eisai periergos add sto svn moy den tha ekana pote kanenan gia ligotera apo 400 euro

kserw pos twra einai h sira soy na gelasis ( alla tha soy thimisw oti den exeis idea gia to ti exw ftiaksi sto project moy )

alla mporis na gelasis eleythera ( to kserw kai to perimeno )