Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

zoaki edw einai ta post

http://www.maxcheaters.com/topic/183594-official-spam-topic-%E2%98%82/page-544

 

 

to mono pou blepw kirie programatisti einai enan terastio code me anekselenkta kakogrameno kodika

as ta paroyme apo tin arxi lipon,kai gia na min lew mono logia ( opos merikoi merikoi )

public Chain<E> add(final E e)
    {
        if (_next == null)
            return _next = new Chain<E>(this, e);
        else
            return _next.add(e);
    }

xrisimopihs 4 line gia na grapsis kati pou tha grafotan se 3 apo tin stigmi pou to else einai axristo

alla kai pali tha to ekanes me 3 line eno mporouse na gini kai me 1

public Chain<E> add(final E e)
    {
        return _next == null ? _next = new Chain<E>(this, e) : _next.add(e);
    }

a kai kirie programatisti prin apantisete na exete sto mialo sas oti akoma kai ta kena line desmeyoun apothikeytiko xoro kai otan milame gia programatismo ola pezoyn ton rolo toys . opote an thelete na kanete kapion na niosi abola me ton kalogrameno sas kodika ( frontiste na einai kalogramenos apo oles tis apopsis )

 

exeis ki alla tetia alla barieme na sto katharograpsw olo twra

 

 

kai h apantisis soy

 

to mono "la9os" pou ixe o kwdikas itane to parapanisio else pou den xriazotane, kata ta ala einai oso pio kalogramenos ginete gia ti douleia pou prepei na kanei.

 

kalogramenos me ta dika soy stadar mpori na einai ... me ta dika mou einai ena skatogrameno java file

se ekino to komati nai thes na soy analisw ki alla komatia me logika sfalmata poy exeis ?

Link to comment
Share on other sites

pws ginete na einai la9os apo tin stigmi pou kai ta 2 einai akrivws IDIA. ektos an eisai ka9isterimenos kai den to katalaveneis afto.

 

Nai se parakalw dikse mou ta errors, toso kairo eixa tin aftapati oti douleve swsta

Link to comment
Share on other sites

pws ginete na einai la9os apo tin stigmi pou kai ta 2 einai akrivws IDIA. ektos an eisai ka9isterimenos kai den to katalaveneis afto.

 

Nai se parakalw dikse mou ta errors, toso kairo eixa tin aftapati oti douleve swsta

Μ'αρέσει που κάθεσαι και του απαντάς σοβαρά.
Link to comment
Share on other sites

pws ginete na einai la9os apo tin stigmi pou kai ta 2 einai akrivws IDIA. ektos an eisai ka9isterimenos kai den to katalaveneis afto.

 

Nai se parakalw dikse mou ta errors, toso kairo eixa tin aftapati oti douleve swsta

to oti kati douleyh sosta den simeni oti einai sosta grameno h katharogrameno kai opos paradexese to else den xriazete 

kai soy ediksa ki allo tropo dia na einai pio katharogramenos 

 

pame sto next logiko error soy 

public void remove()
{
	if (_prev != null)
	{
		_prev._next = _next;
		if (_next != null)
			_next._prev = _prev;
	}
	_prev = null;
	_next = null;
}

edw les if (_prev != null)

an omos einai null pas kai to ksana kanis null ilithie

kai o kodikas eprepe na einai etsi 

public void remove()
{
	if (_prev != null)
	{
		_prev._next = _next;
		if (_next != null)
		{
			_next._prev = _prev;
			_next = null;
		}
		_prev = null;
	}
}

pou pas na to paiksis kai dev panathemase

Link to comment
Share on other sites

pws tin prwti fora pou sou dwsane ton kodika ekanes tin kota kai den milages kai twra xtipas kai to xeri sto trapezi den mporw na to katalavw.

Exete kai java developers pelates ekei ston pyrgo?

Link to comment
Share on other sites

to oti kati douleyh sosta den simeni oti einai sosta grameno h katharogrameno kai opos paradexese to else den xriazete 

kai soy ediksa ki allo tropo dia na einai pio katharogramenos 

 

pame sto next logiko error soy 

public void remove()
{
	if (_prev != null)
	{
		_prev._next = _next;
		if (_next != null)
			_next._prev = _prev;
	}
	_prev = null;
	_next = null;
}

edw les if (_prev != null)

an omos einai null pas kai to ksana kanis null ilithie

kai o kodikas eprepe na einai etsi 

public void remove()
{
	if (_prev != null)
	{
		_prev._next = _next;
		if (_next != null)
		{
			_next._prev = _prev;
			_next = null;
		}
		_prev = null;
	}
}

pou pas na to paiksis kai dev panathemase

 

kai an to ksanakanw null ti 9a ginei? 

 

 

xa0x0a0xa0xa0a0ax0xa0

 

re malakismeno milas se atomo pou einai 10 xronia C++ coder, min kitas pou eimai edw kai ka9ome kai asxoloume me zwa san esena, afto den simenei oti eimai tis pastas sou

Link to comment
Share on other sites

Γυαλοχαρταδες reunion χρειαζεται για να διδαξουν τα ζωα

8a pe8anei to forum etsi.

den tous sumferei ;)

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι πολύ θλιβερο που τα "ενεργά" άτομα αυτού του forum είναι πια το ζευγαράκι.

Link to comment
Share on other sites

pws ginete na einai la9os apo tin stigmi pou kai ta 2 einai akrivws IDIA. ektos an eisai ka9isterimenos kai den to katalaveneis afto.

 

Nai se parakalw dikse mou ta errors, toso kairo eixa tin aftapati oti douleve swsta

den milisa gia error milaw gia kakogrameno kodika ...

 

kai an to ksanakanw null ti 9a ginei? 

 

 

xa0x0a0xa0xa0a0ax0xa0

 

re malakismeno milas se atomo pou einai 10 xronia C++ coder, min kitas pou eimai edw kai ka9ome kai asxoloume me zwa san esena, afto den simenei oti eimai tis pastas sou

apla pas na setaris kati kai na to kanis null eno einai idi kai ayto simeni oti einai kakogramenos kodikas

den eisai toso iliothios na min mporis na to katalabis ayto

 

opos eixes ton kodika an to _prev einai null 

kanis ena check stin if kai setaris 2 times se null eno den xriazete

eno opos sto edosa kanis ena check stin if kai an einai null den kanis kapia alli alagi 

 

eisai poly kalos sto na perneis etimo varvato kwdika kai na kaneis anousies alages afto sto paradexome

edw eisai lathos ... barbatos kodikas tha itan an itan prosegmenos kai oxi skatogramenos 
an se ena komati kodika san ayton exeis kani tetia tsapatsodoulia ( kai ton mostrares san katharogrameno gia na me taposis )
fantazome pos einai o ypolipos 

 

pws tin prwti fora pou sou dwsane ton kodika ekanes tin kota kai den milages kai twra xtipas kai to xeri sto trapezi den mporw na to katalavw.

Exete kai java developers pelates ekei ston pyrgo?

moy dosate ? den milaw me bot gia java

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

9a empena ston kopo na sou eksigisw analitika giati einai etsi, ala eisai stokos. Tespa 9a s pw dio logia na pareis to ma9ima tis meras giati prepei na figw.

 

to remove() method 9es na ginei FORCE remove opote to next=null kai prev=null den prepei na einai mesa sta conditions, den eksartate apo ta conditions opote kai kapio la9os na ginei to remove 9a ginei 100%. Diavase ligo multithreading, deadlocks, syncrhonization, atomic access, volatile access kai sharing prin mpeis ston kopo na mou  xalaseis kialo xrono me tis paparies sou asxete wannabe.

 

Giafto ton logo ta = null mpikan teleftea

 

efiga, arketa kourases gia simera, misi wra einai ipervolika poly ftanei avrio pali.

Edited by xxdem
Link to comment
Share on other sites

9a empena ston kopo na sou eksigisw analitika giati einai etsi, ala eisai stokos. Tespa 9a s pw dio logia na pareis to ma9ima tis meras giati prepei na figw.

 

to remove() method 9es na ginei FORCE remove opote to next=null kai prev=null den prepei na einai mesa sta conditions, den eksartate apo ta conditions opote kai kapio la9os na ginei to remove 9a ginei 100%. Diavase ligo multithreading, deadlocks, syncrhonization, atomic access, volatile access kai sharing prin mpeis ston kopo na mou  xalaseis kialo xrono me tis paparies sou asxete wannabe

 

efiga, arketa kourases gia simera, 30 wra einai poly ftanei avrio pali

a ok an to exeis kani etsi gia na apofigis anepithimetes litoyrgies to dexome oti den eisai aksios na kanis kati oloklirotika sosto kai oti ta petas mesa kai apla perimenis na doulepsoun

 

episis otan exeis xrono ( afoy twra exeis doylia ) pes moy ena paradigma pou opos eixes ton kodika tha douleye pio sosta apo ayton pou soy edosa egw

h apantisi einai pote den tha douleye pio sosta 

 

kai sta 10 xronia pou asxolise opos les tha eprepe na eixes mathi oti kati pou einai null den xriazete na ksana gini null

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock