Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ο ορισμός της αντιλογίας.

Πες το και έτσι αφού ξέρεις οτι έχω δίκιο.

Posted

Ισχυει οτι αυτα που κανουμε στην 3η λυκειου ειναι πολυ σχετικα και χρησιμα, αλλα οχι ολα (μιγαδικοι και κατι γαμημενα 4α θεματα που ξεφευγουν εντελως απο την λογικη..)

Το 4ο το είπα και παραπάνω και για τους μιγαδικους δε νομίζω συνδέονται με την πραγματικότητα. Οσο για τη φυσικη το πιο αγαπημένο μου μάθημα αυτό και αν συνδέεται με την καθημερινότητα πραγματική απόλαυση και μαγεία.

Posted

Θα δώσω επίσης ενα παράδειγμα σχολής για να δείξω οτι συμφωνώ με τους πρώην καθηγητές μου που είναι αυτό πάρε για παράδειγμα έναν πολιτικό μηχανικό πόση εξυπνάδα χρειάζεται να έχει ένας τέτοιος για ενα τόσο επικίνδυνο επάγγελμα για την ανθρώπινη ζωή ; Και όσο για το οτι δυσκολεύονται να απομνημονεύουν θα πω μια λέξη ΑΟΔΕ οποίος το είχε καταλαβαίνει.

επειδη τυγχανω εκκολαπτομενος μηχανικος,εχω να απαντησω τα εξης:

 

αρκετοι στη σχολη μας ειναι στοκοι.κ παρα πολλοι απο αυτους παρακολουθουν τη σχολη γιατι ετυχε κ περασαν,ειτε γιατι τους πιεζουν οι γονεις τους,ειτε γιατι περιμενουν εναν χρονο για να ξαναδωσουν.

η σχολη ειναι οντως δυσκολη αλλα επειδη ειναι επικινδυνο επαγγελμα φροντιζουν στα περισσοτερα οπως πχ Θεμελιωσεις,Ωπλισμενο Σκυροδεμα,Τεχνικα εργα κτλ να βαζουν υψηλοτατους συντελεστες ασφαλειας γυρω στο 50% κ σε μερικες περιπτωσεις 200%, ακριβως για να μην παει καποιος αναπηρος κ σχεδιασει με τις φαινομενες τιμες αντοχης  των υλικων . Ολα τα υλικα εχουν 5% πιθανοτητα να αστοχησουν(δλδ να σπασουν,να λυγισουν,να κοπωθουν) σε μια τιμη χαμηλοτερη απ την επισημα υπολογισμενη.

 

 

Τελος σχεδον σε κανενα μαθημα δεν απομνημονευει κανεις μηχανικος διοτι ο ευρωκωδικας αλλαζει καθε χρονο σχεδον οποτε ειναι ασκοπο να τα παπαγαλισουμε.το θεμα ειναι να γνωριζεις τι υπολογιζεις κ αν αυτα που υπολογιζεις ειναι λογικα.

 

 

Posted

Εγώ το έχω δεδομένο πως δεν γράφω μαθηματικά και δεν ιδρώνω κιόλας...

Βασικα, μπορεις να ασχοληθεις με τα αλλα μαθηματα και να το γραψεις στα παπαρια σου, να διαβασεις μονο μιγαδικους θεωρια και να πας να πιασεις 2-3 μοναδες απο το 3ο θεμα

Πολυ καλυτερη διαχειρηση χρονου πανω στο θεμα

Posted

Πες το και έτσι αφού ξέρεις οτι έχω δίκιο.

 

 

Όχι, το λέω γιατί και τα αρχαία το ίδιο κάνουν. Εσύ δεν ήσουν που έλεγες ότι όσοι ξέρουν Αρχαία Ελληνικά είναι πανέξυπνοι και η NASA ετοίμαζε πρόγραμμα εκμάθησης αρχαίων ελληνικών;

 

Πέρα από αυτό, τα αρχαία με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές. Όταν δεν κατανοώ μια λέξη, είτε ελληνική είτε ξένη, προσπαθώ να την αναλύσω ετυμολογικά και να βρω τι περίπου σημαίνει. Μόνο που εγώ το κάνω σε διάστημα δευτερολέπτων και με ελάχιστη σκέψη συνήθως αν και μπορεί να μην καταλήξω στο ακριβές νόημά της. Επίσης, όλα αυτά που μαθαίνεις για τους φιλόσοφους σε βοηθάνε να βελτιώσεις τον τρόπο που σκέφτεσαι και τον τρόπο ζωής σου.

Posted

 

Όχι, το λέω γιατί και τα αρχαία το ίδιο κάνουν. Εσύ δεν ήσουν που έλεγες ότι όσοι ξέρουν Αρχαία Ελληνικά είναι πανέξυπνοι και η NASA ετοίμαζε πρόγραμμα εκμάθησης αρχαίων ελληνικών;

 

Πέρα από αυτό, τα αρχαία με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές. Όταν δεν κατανοώ μια λέξη, είτε ελληνική είτε ξένη, προσπαθώ να την αναλύσω ετυμολογικά και να βρω τι περίπου σημαίνει. Μόνο που εγώ το κάνω σε διάστημα δευτερολέπτων και με ελάχιστη σκέψη συνήθως αν και μπορεί να μην καταλήξω στο ακριβές νόημά της. Επίσης, όλα αυτά που μαθαίνεις για τους φιλόσοφους σε βοηθάνε να βελτιώσεις τον τρόπο που σκέφτεσαι και τον τρόπο ζωής σου.

Σε όσους συνδυάζουν αρχαία + μαθηματικά και είναι ξυραφια και στα δυο ανήκει το μέλλον. Στα παιδιά της Γ γυμνασίου όμως που θυμάμαι είχαμε 5 ώρες αρχαία ενώ ηλικιακά δεν είχαμε το νου να κατανοήσουμε τη σημασία τους αποτέλεσμα ήταν μια τρύπα στο νερό.

Posted

Μαθηματικα κατευθυνσης το εχουν κανει αηδια πλεον, ακομα και οι καθηγητες συναντανε δυσκολια στα θεματα που βαζουν.

 

Θεωρητικη και μπετοβλακας στοκος αχρηστος να εισαι, αν κανεις ενα μετριο διαβασμα, ακομα και χωρις φροντιστηριο ισως πιασεις βαση.

 

Στην τεχνολογικη, χωρις φροντιστηριο ζητημα να γραψεις μονο ΑΟΔΕ και τα 2 θεματα του ΑΟΘ.

 

Ούτε καν. Δες βάσεις http://www.methodiko-frontistirio.gr/exams/sxoles/Vaseis2012.htm

Posted

Σε όσους συνδυάζουν αρχαία + μαθηματικά και είναι ξυραφια και στα δυο ανήκει το μέλλον. Στα παιδιά της Γ γυμνασίου όμως που θυμάμαι είχαμε 5 ώρες αρχαία ενώ ηλικιακά δεν είχαμε το νου να κατανοήσουμε τη σημασία τους αποτέλεσμα ήταν μια τρύπα στο νερό.

 

Για να βοηθήσουν τη νοημοσύνη σου τα αρχαία πρέπει να ξέρεις να τα αναλύεις συντακτικά (Ο τρόπος σύνταξης στα αρχαία ελληνικά ήταν πολύ διαφορετικός απο αυτόν των σημερινών ινδοευρωπαικών γλωσσών και αρκετές φορές είναι σαν να προσπαθήσεις να σπάσεις κάποιον κώδικα) και να έχεις την ικανότητα να βρίσκεις ετυμολογικά συγγενικές λέξεις σε σύγχρονες γλώσσες.

 

Αν δε στο έλεγαν θα ήξερες ότι το "νήπιο" έχει σχέση με το "λέγω";

 

Θέλει αρκετό μυαλό για να σκεφτείς ότι βγαίνει από "αν-" και "είπον", δηλαδή δεν έχει μιλήσει ακόμα.

Posted

Tι προσπαθεις να μου δειξεις με αυτο;

 

 

Ότι ένας μαθητής κάτω του μέσου δε μπορεί να γράψει πάνω από 15000 μόρια.

Posted

Kati akousa,Oti ta themata tha ta baloun autoi pou ebalan kai stin genikh..(Dn eimai 100% sigouros)

ναι ρε ισχύει,οι ίδιοι τα βάζουν
Posted

Ότι ένας μαθητής κάτω του μέσου δε μπορεί να γράψει πάνω από 15000 μόρια.

15000 ειναι η βαση ή το standard;
Posted

οποτε παλι στα αυτια?

αυτο ητανε δεδομενο στην Κατ. Απο την στιγμη που βαζουνε τεταρτο θεμα το οποιο ειναι εκτος οριων μαθητη
Posted

15000 ειναι η βαση ή το standard;

 

Τίποτα από τα 2, απλά οι περισσότερες σχολές του 1ου πεδίου που έχουν κάτω από αυτό απαιτούν ορισμένες προϋποθέσεις.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...