Jump to content
  • 0

CIA HACKERS


EnjoyYourLife

Question

άκου εδώ ρε μλκα κατάσταση!!!! άνοιξα ένα σέρβερ μόνο και μόνο να δω πως θα πάει... Πριν από κανένα μισάωρο κοιτάζω και είχαν διαγραφθεί τα πάντα!!!! τι packs τι console όλα είχαν εξαφανιστεί.... Πριν 1 ώρα μου κάνανε ddos λες και νομίζουν πως θα ρίξουν καμία τράπεζα... θα τρελαθούμε ρε φίλε έλεος δλδ! Ποιος μπορεί να με help και να μου πει τι μλκια είναι αυτή;;;; ούτε TeamViewer είχα ανοιχτό για να βρει τον κωδικό π.χ. Ούτε τπτ...

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Katse re, autos pou htan stis eidhseis? Pou sthn arxh elege pws den eixe lefta kai meta eprepe na shkwsei daneio na agorasei geodata apo mena gia olous tous NCsoft servers?

edw des....prin leei gia na teleiwsei edw to 8ema kai twra me to pou vlepei post tou elfo paei kai simfwnei EEE aei sto dialo tsiria
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Katse re, autos pou htan stis eidhseis? Pou sthn arxh elege pws den eixe lefta kai meta eprepe na shkwsei daneio na agorasei geodata apo mena gia olous tous NCsoft servers?

 

an den kanw la9os milate gia ton apiasto mitso, ixe stisei ton server mesa sto tsantiri klemeno internet, ekleve revma apo tin DEI, ton epsaxne FBI kai CIA kai den ton vriskane, ala telika ton piasane apo tin eforia ixe xestei sta donates o tipos

Link to comment
Share on other sites

  • 0

edw des....prin leei gia na teleiwsei edw to 8ema kai twra me to pou vlepei post tou elfo paei kai simfwnei EEE aei sto dialo tsiria

1) Gnorizomaste? Exoume ksanamilisei pote?

2) Ti eipa, se poion eipa? Ti tsiros?

3) Mathe ti esti forum, giati* uparxoun ta forum

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

an den kanw la9os milate gia ton apiasto mitso, ixe stisei ton server mesa sto tsantiri klemeno internet, ekleve revma apo tin DEI, ton epsaxne FBI kai CIA kai den ton vriskane, ala telika ton piasane apo tin eforia ixe xestei sta donates o tipos

 

Nai, Mitso nomizw ton legane, den eimai sigouros. Pantws den xalastika, evgala kala lefta ap'ton tupa. Ama deis to yugo pou agorasa me ta lefta tou, tha patheis plaka

Link to comment
Share on other sites

  • 0

an den kanw la9os milate gia ton apiasto mitso, ixe stisei ton server mesa sto tsantiri klemeno internet, ekleve revma apo tin DEI, ton epsaxne FBI kai CIA kai den ton vriskane, ala telika ton piasane apo tin eforia ixe xestei sta donates o tipos

auto pou les nomizw egine perisi to kalokairi?

1) Gnorizomaste? Exoume ksanamilisei pote?

2) Ti eipa, se poion eipa? Ti tsiros?

3) Mathe ti esti forum, giati* uparxoun ta forum

malon esy prepei na ma8eis to 2) - 3)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

srbrin se psaxnei o giftos na se -beep-ei omos, leei tou poulises fail geodata

XA0OE0OAEX0OEX0OAAXE0OXE0AOAEX0OEX0OXEA0OE0OXE0XOAE0OXA0EOA0OEXA0OXE0OEXA0OEXA0OAEX0OEAX0OEAX0O0EXAO0AOEX0OEAX0OEAX0OEX0OEAX0OEXA0O0EXA0OAE0OEAX0O
Link to comment
Share on other sites

  • 0

File mou o monos tropos einai na pareis ta maxerokoutalopirouna kai na perimeneis tin CIA stin porta gia na ginei fight ekei stin arxi 8a er8oun kamia 10-20 autokinita alla esy exeis to mistiko oplo ta maxerokoutalopirouna.Otan tous liwseis to kormi 8a pareis to karavi gia italia alla ekei exei mia mistki pili kai alien apo to mellon fetaferoun ta trusted pack tou Romeo ama se doun oti eixes to diko tou pack,8a gineis kai esy ex8ros tous.Tha eisai peripou ena xrono periplanomenos sta pagkakia gt 8a se kinigaei o romeo me tin simoria tou kai ta trusted pack kai i CIA min tous 3exname autous.Apla meta gia na 3efigeis prepei na kaneis mia clan kai tin onomaseis DenFobamaiFilaki na kaneis ligo recruit kai na kaneis fightback me tous CIA kai ton romeo ama kerdiseis tote eisai aksios na paramineis sto maxcheaters kai se sebomaste,oloi perasame apo autoi tin apostoli alla ligoi epezisan apo olo auto to senario,apo emena exeis kali tixi ta leme se liga xronia.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

auto pou les nomizw egine perisi to kalokairi?malon esy prepei na ma8eis to 2) - 3)

Lege re malakompoukoma, ti sxesh exw me ton elfa? Oute kan ton gnwrizw, 2 kouventes exw antalaksei mazi tou.

 

Kai to oti skeftesai auto to pragma, deixnei poso vlakas eisai. Dineis a3ia sto internet kai nomizeis oti h zwh sou einai zwh allwn kai oti oloi psaxnoun prosoxh sta forums

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Trava pare kamia pipa ston bromewo mpas kai sou alla3ei to DNA vlaka me ta tourkospora tou : )

 

ti les re blka? oute mia fora den tou exw milisei... oute mia fora oute ton 3ero oute me 3erei, oute kan post den tou exw kanei

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock