[Guide] Edit Help.htm from Memory

darkwizard

Guys plz help me. I can`t understand what to do the <html> code that ArtMoney gives :( If someone could explain me very simple what to do, i would be very happy. Some photos with steps would be very nice

Sorry for my bad English :(

I hope you will replay soon!!!

• 3 weeks later...

third and last: i try to find an ask&reply but i see something i never seen again and i don't know what is this.can anyone tell me if i can do anything with that?:

wtf8rs.gif

ps: maxtor plz apanta sto pm toso kairo sto xw steilei gmt:(

ps2: very big sorry for veeery bad english:(:(:(

file den exw idea apo encondic alla ayto pou exeis kyklwsei emena me sydetagmenes mu fainodai. de kserw apo ti mporei na einai ...

u.u you can edit *.htm files with encdec.exe file :D i did it. And, in lineage ArtMoney or T-Search (my favourite :P) don't work u.u

Like in GuildWars, World Of Warcraft, Ragnarok...

Regards, and i'm waiting reply :P

Sorry my bad english

What about shops? I put this code (<a action="bypass -h menu_select?ask=-1&reply=0">Buy</a>) But i need talk to any Trader for this html work. And it only shows the items that the trader have, not ALL items that you can buy in all all the game.

afto prepei na ginetai k xwris na mpeis me l2w... k afti i poustia me ta damage ginetai pali opos k sto maplestory k sto Dungeons And Dragons... ginetai episeis otan pesei ena item, na to kaneis Pickup k meta m'ena search na deis pio einai... then vazeis sto help.htm to(<a action="pickup -x itemid-x">ADENA</a> paradeigma itan e:P ) k to patas sinexeia..

me to l2 ginete alla epeidh ta keimena twn quest einai megala kai to link to exoun katw katw,apo ena simeio kai meta anti gia kanonikous xaraktires dixnei tetragonakia(mazi kai to link).episeis an afiseis ton char sou polu wra me kapio html para8uro anoixto meta sto artmoney 8a sta dixnei sxedon ola tetragonakia :p e afta den ginonte me l2walker.

afto me ta damage kai afto me to pickup item einai dokimasmena?h ta les etsi.kai me pio programma na kanw search gia na dw ton kwdiko aftounou pou sikosa??

apokliete na ginete re su.me tpt

Agahnim mporeis na e3igiseis se ena post pws na kaneis to help.html na douleuei? Exw to ArtMoney kai mporw na brw to htm code twn npc, alla meta den 3erw ti na to kanw :(

A! Kai plz min arxiseis pali to kirigma :P

thnx anyway

den arxizw to kirigma afou zitas help gia kati sigkekrimeno.

meta prepei na ftiakseis ena arxeio text kai na grapseis ta eksis

<HTML>

<BODY>

<br><a action="edw o kwdikos html pou brikes">edw to onoma pou 8es na fenete sto link</a>

</BODY>

</HTML>

meta pata file-save as kai ekei pou einai na baleis onoma arxeiou bale afto:help.htm

meta parto kai petakseto sto fakelo l2text pou briskete sto fakelo Lineage II sta programfiles sou(h opou allou to xeis balei)

gia perissoterh boh8ia mpes edw http://www.htmlgoodies.com/