Jump to content
  • 0

Ligo Help Me Tin Database


MIMIS400

Question

Loipon Guys Kalispera/Mera

Epidi Eimai Ligo New Se Sxesei Me Create Server

Exw Ena Mikro Provilimataki Me Tin Database

Otan Paw Na Valw Ena Arxeio Stin Data Base Mou Vgazei Kati Koula

Opos

[Err] 1062 - Duplicate entry '261187' for key 'PRIMARY'

[Err] INSERT INTO `armor` VALUES ('261187', 'Angel Wings', 'hair', 'false', 'none', '10', 'steel', 'none', '0', '-1', '0', '0', '0', '0', '0', 'false', 'false', 'true', 'false', '0', '0');

[Msg] Finished - Unsuccessfully

Plz Help Ligo

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

tha anoikseis tin database tha pas sto armors kai tha pas stin teleftaia selida apo katw deksia me ta velakia

tha kaneis add ena ena osa vlepeis apo ta parapanw kai oti lipei tha sigrineis me ta ipolipa

to provlima einai oti kapio apo ta ' ' den iparxei sto table tis db kai den mporei na to kanei add automata

i to add pou prospatheis na valeis exei perisotera

genika i db me to add sou den simvadizoun

o monos tropos einai me to xeri

psakse kai tha matheis :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

[Err] 1062 - Duplicate entry '261187' for key 'PRIMARY

Σημαίνει ότι το ID 261187 υπάρχει στην db σου.

 

ara alla3e to INSERT INTO.... se REPLACE INTO

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kai Ta Usaro Etsi Opos Me Leei To Arxeio Armors Apo To Files Pou Katevasa

INSERT INTO `armor` VALUES ('261187', 'Angel Wings', 'hair', 'false', 'none', '10', 'steel', 'none', '0', '-1', '0', '0', '0', '0', '0', 'false', 'false', 'true', 'false', '0', '0');

Etsi Akrivos To Usaro Stin Data Base Kai Mou Vgazei To Proigoumeno

1060-Deplicate Entry '261187' For Key Primary Dld Ti EInai Auto ??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nai To Kanw Etsi Opos Mou To Eipes Alla Otan Paw Na To Kanw Save I Na Usaro Allw Item Mou Vgazei

1060-Deplicate Entry '261187' For Key Primary Dld Ti EInai Auto ??

edw sou leei oti iparxei idi... den ta pas kala me ta agglika e? tha diskolefteis poly to google exei kalo translator prospathise to ekei oti den katalavaineis

primary key protevon kleidi simenei oti iparxei to ID pou einai to protevon kleidi diladi prepei na einai monadikos o arithmos autos sto sigekrimeno table

apo tin stigmi pou iparxei logika to exeis perasei mia fora kai malwn to perases swsta ara doulevei ektos an iparxei kati paromoio (xlomo to kovw)

kane paste mia tis teleftees seires tou table se mia photo na dw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ektos Ean Apo Oti Eida Sto Armor.sql Egrafe Insert Intro Mipos Auto Fteei Mporei Dd I Db Mou Na Einai Replace Intro Kai Ta Wings Na Einai Insert Intro Vevea Dn Xerw Ti Einai Auta Apo To Paidi Pou To Egrapse To Ida Dn Xerw Ti Ginete Ama Mporei Kapoios Na Me Help Kante Ena Post

Link to comment
Share on other sites

  • 0

an kaneis replace tha svisei olo to table 'armor' mia xara einai instert into .apo tin stigmi pou ta perases manual mpikes kai den sta evgale? sto system ta ekanes add? ta utx kai ta names?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...