Jump to content
  • 0

[HELP]enas na help gia auto to error :/


xT3яяǾr™

Question

Paidia ex8es prospa8isa na valw tin epic dark night alla dn ta katafera. Evala ta .xml files sto stats/armor kai ta sql kai sto client evala ta dyo arxeia pou eixe mesa sto zip.

 

Error:errorrh.png

 

Help?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Tha sou pw giati sou bgazei to error auto. Dioti to arxeio den einai mesa . Pigene sto system kai des an auto to arxeio pou den briskei einai mesa.

Eimai 100% sigouros oti den einai mesa sto system.

Kai tha sou pw to giati.

i den to ekanes safe kai ekleises to fileedit i den itan mesa sto system.

Akou ti tha kaneis.

Pigene se ena system katharo pare tin armorgrp.dat kai baltin mesa sto system sou.

Meta anoikse tin armorgrp.dat kai perase ta arxeia.

An deis ta arxeia pou pas na peraseis exoun ena noumero apo tin aristeri pleura !

Kanta paste stin arithmitiki seira tou armorgrp.dat

 

Elpizw na se boithisi

ka8aro enwontas apo to setup xwris patch apo server?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tha sou pw giati sou bgazei to error auto. Dioti to arxeio den einai mesa . Pigene sto system kai des an auto to arxeio pou den briskei einai mesa.

Eimai 100% sigouros oti den einai mesa sto system.

Kai tha sou pw to giati.

i den to ekanes safe kai ekleises to fileedit i den itan mesa sto system.

Akou ti tha kaneis.

Pigene se ena system katharo pare tin armorgrp.dat kai baltin mesa sto system sou.

Meta anoikse tin armorgrp.dat kai perase ta arxeia.

An deis ta arxeia pou pas na peraseis exoun ena noumero apo tin aristeri pleura !

Kanta paste stin arithmitiki seira tou armorgrp.dat

 

Elpizw na se boithisi

3ereis gt to arxeio den iparxei pia??

 

Gt molis prospa8ise  na to kanei save tou ebgale auto to error.... dld molis pige na to antikatastisei to pc apo mono tou ekane delete to palio kai gia na balei to kenourio... alla tou ebgale error sto....  Ara emine xwris weapongrp/itemname/armorgrp....

 

Ara oti ipes .....

 

Edit:

ka8aro enwontas apo to setup xwris patch apo server?

 

Nop file mou mias kai ta arxeia tou official den ginenonte edit... gt exoun prostasia... iparoxun toipcs me clean systems... psa3e..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

palikare des ama sou fortwnei error ston server otan ksekinaei... exeis kanei patata me ta xml kai den ta fortwnei sto server...an to liseis auto tote den tha exeis provlima

 

diavasa sta petaxta kati gia system me l2filedit kai @@ries sto tetragono alla tespa

Link to comment
Share on other sites

  • 0

palikare des ama sou fortwnei error ston server otan ksekinaei... exeis kanei patata me ta xml kai den ta fortwnei sto server...an to liseis auto tote den tha exeis provlima

 

diavasa sta petaxta kati gia system me l2filedit kai @@ries sto tetragono alla tespa

Les na einai apo xml to problem?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

akoma mia fora to item zitithike apo ton char kai o server apantise oti den iparxei to item pou zitithike

an ipirxe to item tha pigene ston paixti apla den tha eixe onoma. i tha itan mavro item i tha etroge error o client an itan lathos to armorgrp

ara

to provlima einai sta arxeia tou server.

pfff

edit:

sto parapanw post eixa pei oti to provlima einai sto xml arxeio

isws na exeis valei kai sto html pou eftiakses [tou gm shop pou piges na agoraseis to item] na zitisei lathos id's elenkse kai ta id apo ta item stin database kai sto xml kai stin html sou an einai swsta ekei einai to lathos

kai pes mas

Link to comment
Share on other sites

  • 0

einai problima sto armorgrp filos. isos einai la8os grammeno kane ena post to weapongrp tou item gia na prospa8isoume na to kanoume refix.

Ok file otan paw spiti 8a to postarw

Edit:

akoma mia fora to item zitithike apo ton char kai o server apantise oti den iparxei to item pou zitithike

an ipirxe to item tha pigene ston paixti apla den tha eixe onoma. i tha itan mavro item i tha etroge error o client an itan lathos to armorgrp

ara

to provlima einai sta arxeia tou server.

pfff

edit:

sto parapanw post eixa pei oti to provlima einai sto xml arxeio

isws na exeis valei kai sto html pou eftiakses [tou gm shop pou piges na agoraseis to item] na zitisei lathos id's elenkse kai ta id apo ta item stin database kai sto xml kai stin html sou an einai swsta ekei einai to lathos

kai pes mas

dld isos ta xml arxeia na min antistixoun me tin db?
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok file otan paw spiti 8a to postarw

Edit: dld isos ta xml arxeia na min antistixoun me tin db?

yeap sigekrimena ta id's check it

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock